• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Business & Economics - Marketing - Research

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Business & Economics >> Marketing - Research

ilość książek w kategorii: 2693

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Main Street Survival Guide for Small Businesses Samuel K. Burlum 9780998887234 Sam Burlum Business Strategy & Consulting Ser
Main Street Survival Guide for Small Businesses

ISBN: 9780998887234 / Angielski / Miękka / 304 str.

ISBN: 9780998887234/Angielski/Miękka/304 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Samuel K. Burlum
cena: 119,68

 Customer Experience Innovation: How to Get a Lasting Market Edge Robert Dew Cyrus Allen 9781787547872 Emerald Publishing Limited
Customer Experience Innovation: How to Get a Lasting Market Edge

ISBN: 9781787547872 / Angielski / Twarda / 232 str.

ISBN: 9781787547872/Angielski/Twarda/232 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Robert Dew; Cyrus Allen
This book outlines innovative processes used to research, conceive and develop innovations in the Customer eXperience (CX) space for both large and small companies.
This book outlines innovative processes used to research, conceive and develop innovations in the Customer eXperience (CX) space for both large and sm...
cena: 158,47

 Marketing Research with SAS Enterprise Guide Kristof Coussement, Nathalie Demoulin 9781138440852 Taylor & Francis Ltd
Marketing Research with SAS Enterprise Guide

ISBN: 9781138440852 / Angielski / Twarda / 320 str.

ISBN: 9781138440852/Angielski/Twarda/320 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Kristof Coussement;Nathalie Demoulin
Many marketing researchers, companies and business schools need to use statistical procedures and accurately interpret the result, that's why the SAS Enterprise Guide software, which uses a user-friendly drag-and-drop menu to extract statistical information, is so popular. Marketing Research with SAS Enterprise Guide includes 236 screen shots to provide a detailed explanation of the SAS Enterprise Guide software. Based on a step-by-step approach and real managerial situations, it guides the reader to an understanding of the use of statistical methods. It demonstrates ways of extracting...
Many marketing researchers, companies and business schools need to use statistical procedures and accurately interpret the result, that's why the SAS ...
cena: 922,99

 Strategic Marketing for High Technology Products: An Integrated Approach Thomas Fotiadis 9781138559288 Routledge
Strategic Marketing for High Technology Products: An Integrated Approach

ISBN: 9781138559288 / Angielski / Twarda / 194 str.

ISBN: 9781138559288/Angielski/Twarda/194 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Thomas Fotiadis
cena: 704,38

 Neuromarketing in India: Understanding the Indian Consumer Tanusree Dutta Manas K. Mandal 9781138576674 Routledge
Neuromarketing in India: Understanding the Indian Consumer

ISBN: 9781138576674 / Angielski / Twarda / 78 str.

ISBN: 9781138576674/Angielski/Twarda/78 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Tanusree Dutta; Manas K. Mandal
cena: 276,84

 AI in Marketing, Sales and Service: How Marketers Without a Data Science Degree Can Use Ai, Big Data and Bots Gentsch, Peter 9783319899565 Palgrave MacMillan
AI in Marketing, Sales and Service: How Marketers Without a Data Science Degree Can Use Ai, Big Data and Bots

ISBN: 9783319899565 / Angielski / Twarda

ISBN: 9783319899565/Angielski/Twarda

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Peter Gentsch
cena: 201,24

 When Coffee and Kale Compete: Become great at making products people will buy Klement, Alan 9781534873063 Createspace Independent Publishing Platform
When Coffee and Kale Compete: Become great at making products people will buy

ISBN: 9781534873063 / Angielski / Miękka / 228 str.

ISBN: 9781534873063/Angielski/Miękka/228 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Alan Klement
cena: 39,07

 Ethics and Morality in Consumption: Interdisciplinary Perspectives Deirdre Shaw Michal Carrington Andreas Chatzidakis 9781138617063 Routledge
Ethics and Morality in Consumption: Interdisciplinary Perspectives

ISBN: 9781138617063 / Angielski / Miękka / 268 str.

ISBN: 9781138617063/Angielski/Miękka/268 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Deirdre Shaw; Michal Carrington; Andreas Chatzidakis
cena: 223,41

 Multi-Level Decision Making: Models, Methods and Applications Zhang, Guangquan 9783662516348 Springer
Multi-Level Decision Making: Models, Methods and Applications

ISBN: 9783662516348 / Angielski / Miękka / 377 str.

ISBN: 9783662516348/Angielski/Miękka/377 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Guangquan Zhang; Jie Lu; Ya Gao
cena: 402,53

 Minimalist Marketing: How Entrepreneurs and Nonprofits are Reaching Their Audience Without a Marketing Budget Fontenot, Joe 9780998100746 Five Round Rocks Media, LLC
Minimalist Marketing: How Entrepreneurs and Nonprofits are Reaching Their Audience Without a Marketing Budget

ISBN: 9780998100746 / Angielski / Twarda / 260 str.

ISBN: 9780998100746/Angielski/Twarda/260 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Joe Fontenot; Wes Gay
cena: 111,16

 Brand Fans: Lessons from the World's Greatest Sporting Brands Smith, Aaron C. T. 9783319840321 Palgrave MacMillan
Brand Fans: Lessons from the World's Greatest Sporting Brands

ISBN: 9783319840321 / Angielski / Miękka / 249 str.

ISBN: 9783319840321/Angielski/Miękka/249 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Aaron C. T. Smith; Constantino Stavros; Kate Westberg
cena: 563,56

 Contemporary Issues and Development in the Global Halal Industry: Selected Papers from the International Halal Conference 2014 Ab Manan, Siti Khadijah 9789811093579 Springer
Contemporary Issues and Development in the Global Halal Industry: Selected Papers from the International Halal Conference 2014

ISBN: 9789811093579 / Angielski / Miękka / 597 str.

ISBN: 9789811093579/Angielski/Miękka/597 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Siti Khadijah Ab Manan; Fadilah Abd Rahman; Mardhiyyah Sahri
cena: 1408,95

 Optimizing Millennial Consumer Engagement With Mood Analysis Dasgupta, Sabyasachi 9781522556909 Business Science Reference
Optimizing Millennial Consumer Engagement With Mood Analysis

ISBN: 9781522556909 / Angielski / Twarda / 325 str.

ISBN: 9781522556909/Angielski/Twarda/325 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Sabyasachi Dasgupta; Priya Grover
Explores how companies ensure brand sustainability through influencing the minds and moods of consumers to create an interactive customer experience. The book features coverage on a broad range of topics such product presentation, brand fandom, social media, lifestyle products, and buying behaviour.
Explores how companies ensure brand sustainability through influencing the minds and moods of consumers to create an interactive customer experience. ...
cena: 1086,90

 Implicit Memory: Theoretical Issues  9781138972391 Taylor and Francis
Implicit Memory: Theoretical Issues

ISBN: 9781138972391 / Angielski / Miękka / 352 str.

ISBN: 9781138972391/Angielski/Miękka/352 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
The first to focus exclusively on implicit memory research, this book documents the proceedings of a meeting held in Perth, Australia where leading researchers in the field exchanged ideas, data, and predictions about theoretical issues. In addition to reporting new information on a variety of topics, integrating previous findings, and proposing new theoretical approaches to implicit memory, the book also contains critical commentaries by highly regarded area specialists.
The first to focus exclusively on implicit memory research, this book documents the proceedings of a meeting held in Perth, Australia where leading re...
cena: 242,84

 Quantitative Research Methods in Consumer Psychology: Contemporary and Data Driven Approaches Paul Hackett 9781138182691 Routledge
Quantitative Research Methods in Consumer Psychology: Contemporary and Data Driven Approaches

ISBN: 9781138182691 / Angielski / Twarda / 414 str.

ISBN: 9781138182691/Angielski/Twarda/414 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Paul Hackett
cena: 631,52

 Quantitative Research Methods in Consumer Psychology: Contemporary and Data Driven Approaches Paul Hackett 9781138182721 Routledge
Quantitative Research Methods in Consumer Psychology: Contemporary and Data Driven Approaches

ISBN: 9781138182721 / Angielski / Miękka / 414 str.

ISBN: 9781138182721/Angielski/Miękka/414 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Paul Hackett
cena: 228,27

 Advances in Chinese Brand Management John M. T. Balmer Weifeng Chen 9781349957996 Palgrave MacMillan
Advances in Chinese Brand Management

ISBN: 9781349957996 / Angielski / Miękka / 354 str.

ISBN: 9781349957996/Angielski/Miękka/354 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
John M. T. Balmer; Weifeng Chen
cena: 563,56

 Supplier Selection: An McDa-Based Approach Mukherjee, Krishnendu 9788132238898 Springer
Supplier Selection: An McDa-Based Approach

ISBN: 9788132238898 / Angielski / Miękka / 128 str.

ISBN: 9788132238898/Angielski/Miękka/128 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Krishnendu Mukherjee
cena: 402,53

 Strategic Marketing and Innovation for Indian Msmes Srinivasan, R. 9789811099151 Springer
Strategic Marketing and Innovation for Indian Msmes

ISBN: 9789811099151 / Angielski / Miękka / 131 str.

ISBN: 9789811099151/Angielski/Miękka/131 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
R. Srinivasan; C. P. Lohith
cena: 201,24

 Marketing and American Consumer Culture: A Cultural Studies Analysis Berger, Arthur Asa 9783319837123 Palgrave Macmillan
Marketing and American Consumer Culture: A Cultural Studies Analysis

ISBN: 9783319837123 / Angielski / Miękka / 164 str.

ISBN: 9783319837123/Angielski/Miękka/164 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Arthur Asa Berger
cena: 221,37

Pierwsza Podprzednia  73  74  75  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia