Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zamówienia każdego tytułu znajdującego się w katalogu, widnieje pod ceną książki. Informacja o terminie realizacji znajduje się również w koszyku i w mailu potwierdzającym zamówienie.
Poszukiwanego tytułu nie ma na stronie. Czy da się ją mimo wszystko kupić?
Prosimy o przesłanie zapytania na adres: zamowienia@krainaksiazek.pl Wycena nie obliguje do zakupu, ma charakter poglądowy.
W jaki sposób wyliczana jest cena książek na specjalne zamówienie?
Cena końcowa = (cena książek + cena wysyłki z zagranicy) + nasza marża + VAT + koszt wysyłki w kraju.
Dlaczego cena książki zmieniła się w ciągu kilku dni?
Codziennie aktualizujemy ceny na podstawie bieżących kursów walut i dostępności w hurtowniach.
Czy książka jest używana, czy nowa?
Na stronie prezentujemy książki nowe.
Kiedy otrzymam książkę zamówioną przed premierą?
Hurtownie i wydawcy wysyłają książki do Polski zazwyczaj w dniu premiery, dlatego należy doliczyć do tej daty ok. 2-3 tygodnie.
Gdzie jest moja książka?
Po zalogowaniu w swoim koncie, można śledzić aktualny stan realizacji zamówienia.
Jakie są rodzaje i koszty wysyłki?
Wysyłka krajowa jest darmowa (InPost - kurier i Paczkomaty) - minimum logistyczne 20 zł na zamówienia składane przez stronę i 100 zł na zamówienia składane na postawie wyceny. Darmowa wysyłka obejmuje tylko pierwsze nadanie paczki. Nie wysyłamy książek za pobraniem. Paczki nadajemy po skompletowaniu zamówienia. Rozdzielenie wysyłki jest możliwe w przypadku opłacenia kosztów transportu. Podanie poprawnych danych (e-mail, adres, numer telefonu) spoczywa na kliencie. Jeśli z powodu błędnie podanych danych paczka zostanie zwrócona do naszego magazynu, koszt zwrotu i ponownej przesyłki pokrywa Klient.
Czy mogę zapłacić na podstawie faktury przelewowej?
Firmy, uczelnie, instytucje mogą zamawiać książki bez konieczności dokonywania przedpłaty. Realizacja zamówienia nastąpi po potwierdzeniu zamówienia. Faktura zostanie dostarczona w formie elektronicznej. Sprzedawca może poprosić o przedpłatę zamówienia bez podania przyczyny.
Wystawianie faktur przelewowych
Faktura jest wystawiana przed wysyłką. Na dokumencie umieszczamy dane Nabywcy i adres dostawy, możemy umieścić także dane Odbiorcy. Na fakturze możemy wpisać komentarz wymagany przez księgowość.
Jakie są rodzaje płatności?
Obsługujemy płatności Przelewy24, PayPal, kartą płatniczą, przelewem tradycyjnym, za pośrednictwem kuponów my-benefit oraz up-bonus i medicover.
Jak używać kuponów my-benefit/ up-bonus/ medicover?
Kody nie podlegają wymianie na gotówkę, ani nie przysługuje prawo do otrzymania reszty. Do opłacenia zamówienia można użyć kilku kodów, należy wpisać je w komentarz do zamówienia. W przypadku zamówienia na kwotę wyższą, niż wartość kodu, różnicę należy opłacić. Kupony można wykorzystać do zamówień z wyceny.
Książka jest uszkodzona/ niezgodna z opisem na stronie. Co robić?
Jeśli paczka uległa uszkodzeniu w transporcie, proszę spisać protokół szkody w obecności kuriera. Bez tego dokumentu reklamacje nie będą rozpatrywane. W przypadku uszkodzeń książki lub ich niezgodności z opisem prosimy o przesłanie do nas maila z informacją o uszkodzeniu/niezgodności z dołączonymi zdjęciami obrazującymi wadę. Okładki widoczne na stronie są zdjęciami poglądowymi, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej w zależności od rynku, na jaki jest przeznaczona dana publikacja.
Termin realizacji minął, a ja wciąż nie mam książki. Co robić?
Zawsze staramy się informować klientów o ewentualnych opóźnieniach. Jeśli termin realizacji minął można zrezygnować z realizacji zamówienia na opóźnioną publikację. Jeśli w zamówieniu są też inne książki, wyślemy je bez dodatkowych kosztów.
Jak mogę zrezygnować z zakupu?
Sprowadzanie książek zagranicznych na zamówienie wyczerpuje wyłączenie z ustawy na podstawie art.38 pkt 2: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 2) W których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy W przypadku chęci zwrotu książki sprowadzonej z zagranicy Klient ponosi koszt wysyłki do zagranicznego dostawcy, jeśli dostawca przewiduje możliwość zwrotu. W przypadku zwrotu należy odesłać nam przesyłką rejestrowaną zwracany towar. Prosimy o zgłoszenie mailowe chęci zwrotu zamówionej publikacji przed odesłaniem zwracanego egzemplarza. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
DolnySlask.com Agencja Internetowa
ul. Bacciarellego 24/10
51-649 Wrocław
NIP: 657-146-05-48
BRE SA - WBE/Łódz (mbank)
32114020040000320230677911
kod BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK