• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Quantitative Research Methods in Consumer Psychology: Contemporary and Data Driven Approaches » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Quantitative Research Methods in Consumer Psychology: Contemporary and Data Driven Approaches

ISBN-13: 9781138182691 / Angielski / Twarda / 2018 / 414 str.

Paul Hackett
Quantitative Research Methods in Consumer Psychology: Contemporary and Data Driven Approaches Paul Hackett 9781138182691 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Quantitative Research Methods in Consumer Psychology: Contemporary and Data Driven Approaches

ISBN-13: 9781138182691 / Angielski / Twarda / 2018 / 414 str.

Paul Hackett
cena 632,81
(netto: 602,68 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 579,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This new book addresses a range of approaches to consumer psychology research along with developments in quantitative consumer research. It focuses on new techniques and adaptations of traditional approaches.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Research & Methodology
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138182691
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
414
Waga:
0.75 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 2.54
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"Quantitative Research Methods in Consumer Psychology" is an essential book for those interested in understanding current, effective, and most of all relevant methods for quantitative consumer research. The examples used are clear and detailed, and they give the reader, of any level, a better understanding of how to improve his or her research methods.

–Valdimar Sigurðsson, Reykjavik University, Iceland

Preface Paul M. W. Hackett 1. Quantitative Research: Its Place in Consumer Psychology Cathrine Jansson-Boyd 2. Using Contemporary Quantitative Techniques Or Shkoler 3. Measurement Theory and Psychological Scaling Daniel P. Hinton and Tracey Platt 4. Identify, Interpret, Monitor and Respond to Quantitative Consumer Data on Social Media Amy Jauman 5. Alternative Research Methods: Introducing Market Sensing—A Qualitative and Interpretive Perspective on Research David Longbottom and Alison Lawson 6. Big Data: Data Visualization and Quantitative Research Apps Vaidas Lukošius and Michael R. Hyman 7. Exploring Ways of Extracting Insights from Big Data Peter Steidl 8. Contemporary Approaches to Modeling the Consumer Debbie Isobel Keeling 9. Connectionist Modelling of Consumer Choice Max Greene, Peter Morgan, and Gordon Foxall 10. Uniting Theory and Empirical Research: Market Research and Marketing Sensing Melvin Prince, Constantinos-Vasilios Priporas, Gillie Gabay, and Howard Moskowitz 11. Ethical Issues in Conducting Psychological Research David B. Resnik 12. A User-Friendly Practical Guide to Preparing Data for Analysis Kerry Rees 13. Integrating and Writing Up Data Driven Quantitative Research: From Design to Result Presentation Paul M. W. Hackett, Lydia Lu and Paul M. Capobianco



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia