• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Research with SAS Enterprise Guide » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Research with SAS Enterprise Guide

ISBN-13: 9781138440852 / Angielski / Twarda / 2017 / 320 str.

Kristof Coussement;Nathalie Demoulin
Marketing Research with SAS Enterprise Guide Kristof Coussement, Nathalie Demoulin 9781138440852 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Research with SAS Enterprise Guide

ISBN-13: 9781138440852 / Angielski / Twarda / 2017 / 320 str.

Kristof Coussement;Nathalie Demoulin
cena 922,99
(netto: 879,04 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 881,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Many marketing researchers, companies and business schools need to use statistical procedures and accurately interpret the result, that's why the SAS Enterprise Guide software, which uses a user-friendly drag-and-drop menu to extract statistical information, is so popular. Marketing Research with SAS Enterprise Guide includes 236 screen shots to provide a detailed explanation of the SAS Enterprise Guide software. Based on a step-by-step approach and real managerial situations, it guides the reader to an understanding of the use of statistical methods. It demonstrates ways of extracting information, collating it to provide reliable knowledge, and how to use these insights to solve day-to-day business and research problems. SASoffers a stand-alone marketing research tool by means of the SAS OnDemand Enterprise Guide solution for academics and business professionals. This straightforward, pragmatic reference manual will help: -

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138440852
Rok wydania:
2017
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
320
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
24.624.6 x 17.4
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Contents: Foreword; Preface; Getting started with SAS enterprise guide; Descriptive analysis; Exploratory factor analysis; Cluster analysis; Hypothesis testing; Correlations; Regression analysis; Discriminant analysis; Index.

Kristof Coussement is Professor of Marketing at IÉSEG School of Management, France. He has published in international peer-reviewed journals and his main research interests are all aspects in Customer Intelligence, B2B Intelligence, Direct marketing and analytical CRM. Improving his 'practical' experience over the years by doing several real-life research projects in a different number of industries as research associate of a Brussels-based company, he mainly focuses on profound academic research with a high-added value to business. Professor Coussement is founder and committee member of BAQMaR, the largest European Association for Quantitative & Qualitative Marketing Research. Nathalie Demoulin is Professor of Marketing at IESEG School of Management, France. She is currently researching topics in loyalty, waiting time and sensorial marketing in service and retailing sectors. She has published in French and international peer-reviewed journals. Karine Charry is Professor at IÉSEG School of Management, France. Her research focuses on consumer behaviour as well as persuasion mechanisms in marketing and health prevention communications. Her ten-year experience in marketing departments of a diversity of companies and sectors in B-to-B and B-to-C contributes to the pragmatic approach of her publications and teaching.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia