• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing and American Consumer Culture: A Cultural Studies Analysis » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing and American Consumer Culture: A Cultural Studies Analysis

ISBN-13: 9783319837123 / Angielski / Miękka / 2018 / 164 str.

Arthur Asa Berger
Marketing and American Consumer Culture: A Cultural Studies Analysis Berger, Arthur Asa 9783319837123 Palgrave Macmillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing and American Consumer Culture: A Cultural Studies Analysis

ISBN-13: 9783319837123 / Angielski / Miękka / 2018 / 164 str.

Arthur Asa Berger
cena 221,90 zł
(netto: 211,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 212,02 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book offers a cultural studies approach to marketing and advertising and shows readers how scholars from different academic disciplines make sense of marketing's role in American culture and society. It is written in an accessible style and has numerous drawings by the author to give it more visual interest.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Wydawca:
Palgrave Macmillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319837123
Rok wydania:
2018
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
164
Waga:
0.22 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.97
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction: Martians and Marketing

Chapter 1: The Semiotics of Marketing: Selling with Signs
Chapter 2: A Psychoanalytic Approach to Marketing
Chapter 3: Sociological Theory: The Group Sells
Chapter 4: Marxism and Marketing
Chapter 5: The Anthropology of Marketing
Chapter 6: Marketing Memes: Antiquity and Modernity
Chapter 7: Marketing the Self
Chapter 8: Marketing Something: Advertising Cruise Tourism
Chapter 9: Marketing the President: Political Marketing
Chapter 10: Marketing to Millenials
Chapter 11: Marketing and Social Media
Chapter 12: Marketing Countries: Selling the USA
Chapter 13: Marketing Theory
Chapter 14: Ernest Dichter’s The Strategy of Desire
Coda: Marketing and Martians

Arthur Asa Berger is Professor Emeritus of Broadcast and Electronic Communication Arts at San Francisco State University, USA. He has published more than seventy books on media, popular culture, humor, semiotics and tourism. He was a Fulbright lecturer in Italy in 1963 and has lectured in countries such as Iran, China, Indonesia, Germany, and Argentina. He was elected to the University of Iowa School of Journalism and Mass Communication Hall of Fame in 2009.

This book offers a cultural studies approach to marketing and advertising and shows readers how scholars from different academic disciplines make sense of marketing’s role in American culture and society.  It is written in an accessible style and has numerous drawings by the author to give it more visual interest.

Arthur Asa Berger is Professor Emeritus of Broadcast and Electronic Communication Arts at San Francisco State University, USA. He has published more than seventy books on media, popular culture, humor, semiotics and tourism. He was a Fulbright lecturer in Italy in 1963 and has lectured in countries such as Iran, China, Indonesia, Germany, and Argentina. He was elected to the University of Iowa School of Journalism and Mass Communication Hall of Fame in 2009.

Berger, Arthur Asa Arthur Asa Berger is professor emeritus of broadca... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia