• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Business & Economics - Customer Relations

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Business & Economics >> Customer Relations

ilość książek w kategorii: 2145

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Emotionsarbeit. Kritische Situationen im Kundenkontakt: Verlaufsanalyse eines Werbungsgesprächs in Zusammenarbeit mit der AOK Direktion Augsburg Pander, Sigrid 9783668749474 Grin Verlag
Emotionsarbeit. Kritische Situationen im Kundenkontakt: Verlaufsanalyse eines Werbungsgesprächs in Zusammenarbeit mit der AOK Direktion Augsburg

ISBN: 9783668749474 / Niemiecki / Miękka / 24 str.

ISBN: 9783668749474/Niemiecki/Miękka/24 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Sigrid Pander
cena: 145,68

 Emotional Engineering, Vol.5 Shuichi Fukuda 9783319850863 Springer
Emotional Engineering, Vol.5

ISBN: 9783319850863 / Angielski / Miękka / 197 str.

ISBN: 9783319850863/Angielski/Miękka/197 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Shuichi Fukuda
cena: 402,53

 Creating Customer Loyalty: Build Lasting Loyalty Using Customer Experience Management Daffy, Chris 9780749484309 Kogan Page
Creating Customer Loyalty: Build Lasting Loyalty Using Customer Experience Management

ISBN: 9780749484309 / Angielski / Miękka / 264 str.

ISBN: 9780749484309/Angielski/Miękka/264 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Chris Daffy
Develop the skills to design and implement a sustainable customer loyalty improvement programme in your organization and be rewarded with increased market share, improved sales and enhanced profitability.
Develop the skills to design and implement a sustainable customer loyalty improvement programme in your organization and be rewarded with increased ma...
cena: 138,01

 Finding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers: Proceedings of the 2018 Academy of Marketing Science (Ams) World Marketing Congress (Wmc) Rossi, Patricia 9783030025670 Springer
Finding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers: Proceedings of the 2018 Academy of Marketing Science (Ams) World Marketing Congress (Wmc)

ISBN: 9783030025670 / Angielski / Twarda / 956 str.

ISBN: 9783030025670/Angielski/Twarda/956 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 1207,67

 The New Luxury Experience: Creating the Ultimate Customer Experience Batat, Wided 9783030016708 Springer Nature Switzerland AG
The New Luxury Experience: Creating the Ultimate Customer Experience

ISBN: 9783030016708 / Angielski / Twarda / 240 str.

ISBN: 9783030016708/Angielski/Twarda/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Wided Batat
cena: 322,01

 Sales Management: A Primer for Frontier Markets (hc) Hinson, Robert 9781641133470 Information Age Publishing
Sales Management: A Primer for Frontier Markets (hc)

ISBN: 9781641133470 / Angielski / Twarda / 242 str.

ISBN: 9781641133470/Angielski/Twarda/242 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Robert E. Hinson;Ogechi Adeola;Abednego Feehi Okoe Amartey
In a fast-moving era of increased international competition, frontier markets must devise innovative ways to meet demanding sales targets and maintain profitability. These efforts will only succeed when local businesses abandon the concept of sales as a checklist of persuasive arguments that lead a customer to make a purchase and accept that building enduring customer relationships is the key to achieving sales goals. To understand what it means to sell successfully, sales representatives must develop a solid foundation in selling skills and an understanding of the critical elements needed to...
In a fast-moving era of increased international competition, frontier markets must devise innovative ways to meet demanding sales targets and maintain...
cena: 383,51

 Sales Management: A Primer for Frontier Markets Robert E. Hinson Ogechi Adeola Abednego Feehi Okoe Amartey 9781641133463 Information Age Publishing
Sales Management: A Primer for Frontier Markets

ISBN: 9781641133463 / Angielski / Miękka / 242 str.

ISBN: 9781641133463/Angielski/Miękka/242 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Robert E. Hinson;Ogechi Adeola;Abednego Feehi Okoe Amartey
In a fast-moving era of increased international competition, frontier markets must devise innovative ways to meet demanding sales targets and maintain profitability. These efforts will only succeed when local businesses abandon the concept of sales as a checklist of persuasive arguments that lead a customer to make a purchase and accept that building enduring customer relationships is the key to achieving sales goals. To understand what it means to sell successfully, sales representatives must develop a solid foundation in selling skills and an understanding of the critical elements needed to...
In a fast-moving era of increased international competition, frontier markets must devise innovative ways to meet demanding sales targets and maintain...
cena: 204,54

 Success Is in Your Sphere: Leverage the Power of Relationships to Achieve Your Business Goals Zvi Band 9781260452839 McGraw-Hill Education
Success Is in Your Sphere: Leverage the Power of Relationships to Achieve Your Business Goals

ISBN: 9781260452839 / Angielski / Twarda / 288 str.

ISBN: 9781260452839/Angielski/Twarda/288 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Zvi Band
cena: 102,22

 It's All about CEX!: The Essential Guide to Customer and Employee Experience Bradshaw, Jason S. 9781544512426 Lioncrest Publishing
It's All about CEX!: The Essential Guide to Customer and Employee Experience

ISBN: 9781544512426 / Angielski / Miękka / 180 str.

ISBN: 9781544512426/Angielski/Miękka/180 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jason S. Bradshaw
cena: 56,97

 Outsourcing and Offshoring Business Services Leslie P. Willcocks Mary C. Lacity Chris Sauer 9783319849539 Palgrave MacMillan
Outsourcing and Offshoring Business Services

ISBN: 9783319849539 / Angielski / Miękka / 651 str.

ISBN: 9783319849539/Angielski/Miękka/651 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Leslie P. Willcocks; Mary C. Lacity; Chris Sauer
cena: 644,07

 Debates in Marketing Orientation Bilgehan Bozkurt (Istanbul Arel University, Turkey) 9781787698369 Emerald Publishing Limited
Debates in Marketing Orientation

ISBN: 9781787698369 / Angielski / Miękka / 240 str.

ISBN: 9781787698369/Angielski/Miękka/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Turkey) Bilgehan Bozkurt (Istanbul Arel University
This book examines the fundamental problem of marketing orientation, considering the current state of marketing orientation, customer orientation, and an individual's role in the marketing process. It is a useful reference for marketing practitioners, students, and executives.
This book examines the fundamental problem of marketing orientation, considering the current state of marketing orientation, customer orientation, and...
cena: 235,17

 Customer Innovation: Delivering a Customer-Led Strategy for Sustainable Growth Koen Tackx 9780749497781 Kogan Page
Customer Innovation: Delivering a Customer-Led Strategy for Sustainable Growth

ISBN: 9780749497781 / Angielski / Twarda / 264 str.

ISBN: 9780749497781/Angielski/Twarda/264 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Koen Tackx
cena: 649,41

 Creating Customer Loyalty: Build Lasting Loyalty Using Customer Experience Management Daffy, Chris 9780749498061 Kogan Page
Creating Customer Loyalty: Build Lasting Loyalty Using Customer Experience Management

ISBN: 9780749498061 / Angielski / Twarda / 264 str.

ISBN: 9780749498061/Angielski/Twarda/264 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Chris Daffy
cena: 419,31

 Thanks for Coming in Today: Creating a Culture Where Employees Thrive & Customer Service is Alive Minton, Charles Ryan 9781544512082 Lioncrest Publishing
Thanks for Coming in Today: Creating a Culture Where Employees Thrive & Customer Service is Alive

ISBN: 9781544512082 / Angielski / Twarda / 156 str.

ISBN: 9781544512082/Angielski/Twarda/156 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Charles Ryan Minton
cena: 126,34

 Thanks for Coming in Today: Creating a Culture Where Employees Thrive & Customer Service Is Alive Charles Ryan Minton 9781544512075 Lioncrest Publishing
Thanks for Coming in Today: Creating a Culture Where Employees Thrive & Customer Service Is Alive

ISBN: 9781544512075 / Angielski / Miękka / 156 str.

ISBN: 9781544512075/Angielski/Miękka/156 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Charles Ryan Minton
cena: 72,32

 The Power of Personal: How to Connect, Convince, and Create Exceptional Client Relationships Liz Whitaker 9781781333556 Rethink Press
The Power of Personal: How to Connect, Convince, and Create Exceptional Client Relationships

ISBN: 9781781333556 / Angielski / Miękka / 312 str.

ISBN: 9781781333556/Angielski/Miękka/312 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Liz Whitaker
cena: 127,67

 That Bad Review: How to Turn 1-Star Reviews into a 5-Star Business Easdown, Adrian 9780987644015 Adrian Easdown Pty Ltd
That Bad Review: How to Turn 1-Star Reviews into a 5-Star Business

ISBN: 9780987644015 / Angielski / Miękka / 184 str.

ISBN: 9780987644015/Angielski/Miękka/184 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Adrian Easdown;Jo Hunt;Kristy Bushnell
cena: 83,58

 Stumbling Blocks to Stepping Stones: A Guide to Successful Meetings and Working Relationships Doug Zahn 9781532060878 iUniverse
Stumbling Blocks to Stepping Stones: A Guide to Successful Meetings and Working Relationships

ISBN: 9781532060878 / Angielski / Twarda / 354 str.

ISBN: 9781532060878/Angielski/Twarda/354 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Doug Zahn
cena: 129,05

 Stumbling Blocks to Stepping Stones: A Guide to Successful Meetings and Working Relationships Doug Zahn 9781532060885 iUniverse
Stumbling Blocks to Stepping Stones: A Guide to Successful Meetings and Working Relationships

ISBN: 9781532060885 / Angielski / Miękka / 354 str.

ISBN: 9781532060885/Angielski/Miękka/354 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Doug Zahn
cena: 91,04

 Information Obligations and Disinformation of Consumers Gert Straetmans 9783030180539 Springer
Information Obligations and Disinformation of Consumers

ISBN: 9783030180539 / Angielski / Twarda / 561 str.

ISBN: 9783030180539/Angielski/Twarda/561 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Gert Straetmans
cena: 644,07

Pierwsza Podprzednia  73  74  75  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia