• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sales Management: A Primer for Frontier Markets » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Sales Management: A Primer for Frontier Markets

ISBN-13: 9781641133463 / Angielski / Miękka / 2018 / 242 str.

Robert E. Hinson;Ogechi Adeola;Abednego Feehi Okoe Amartey
Sales Management: A Primer for Frontier Markets Robert E. Hinson Ogechi Adeola Abednego Feehi Okoe Amartey 9781641133463 Information Age Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Sales Management: A Primer for Frontier Markets

ISBN-13: 9781641133463 / Angielski / Miękka / 2018 / 242 str.

Robert E. Hinson;Ogechi Adeola;Abednego Feehi Okoe Amartey
cena 203,28
(netto: 193,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 203,28
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

In a fast-moving era of increased international competition, frontier markets must devise innovative ways to meet demanding sales targets and maintain profitability. These efforts will only succeed when local businesses abandon the concept of sales as a checklist of persuasive arguments that lead a customer to make a purchase and accept that building enduring customer relationships is the key to achieving sales goals. To understand what it means to sell successfully, sales representatives must develop a solid foundation in selling skills and an understanding of the critical elements needed to achieve sales goals. By delving into the foundational concepts related to leveraging sales as a tool for organisational profit, the authors give readers important insights into the critical elements of the sales process, including consultative selling, sales force management, qualities of effective leadership in sales, and the use of technological tools such as Customer Relationship Management (CRM) and Sales Force Automation (SFA) systems. This book includes insightful contributions from leading sales and marketing practitioners across the continent of Africa on characteristics of successful salespeople and how to recruit them, the crucial role of sales leadership, sales team training methods and strategies for developing customer relationship management programs. Case studies tie theory to practice and short quizzes help readers test their understanding of the material. Written in an accessible and reader-friendly format, this book is primarily aimed at undergraduate students with a secondary audience comprised of postgraduate students and business practitioners.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Sales & Selling - Management
Business & Economics > Customer Relations
Wydawca:
Information Age Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781641133463
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
242
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
15.8 x 23.4 x 1.2
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

  • Foreword, Louis I. Nzegwu.
  • Preface.
  • Chapter I: An Introduction to Personal Selling.
  • Chapter II: The Personal Selling Process.
  • Chapter III: General Sales Management.
  • Chapter IV: Developing Sales Forecasts.
  • Chapter V: Field Sales Management: Organising the Sales Effort.
  • Chapter VI: Sales Force Planning, Recruitment and Selection.
  • Chapter VII: Sales Training.
  • Chapter VIII: Sales Force Reward Systems and Compensation Plans.
  • Chapter IX: Information Management and Customer Relationship Management.
  • Chapter X: Leading the Sales Force.
  • Chapter XI: Evaluating Sales Force Performance.
  • Answers to One Quick Quiz.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia