• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Business & Economics - Customer Relations

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Business & Economics >> Customer Relations

ilość książek w kategorii: 2145

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Building Your Sales Team: Beyond People, Process, and Technology Diane Updyke 9781616993160 Thinkaha
Building Your Sales Team: Beyond People, Process, and Technology

ISBN: 9781616993160 / Angielski / Miękka / 128 str.

ISBN: 9781616993160/Angielski/Miękka/128 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Diane Updyke
cena: 84,93

 Building Your Sales Team: Beyond People, Process, and Technology Diane Updyke 9781616993177 Thinkaha
Building Your Sales Team: Beyond People, Process, and Technology

ISBN: 9781616993177 / Angielski / Twarda / 128 str.

ISBN: 9781616993177/Angielski/Twarda/128 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Diane Updyke
cena: 106,22

 Augmented Customer Strategy: Crm in the Digital Age Gilles N&prim Virginie Pez-Peirard Isabelle Prim-Allaz 9781786303721 Wiley-Iste
Augmented Customer Strategy: Crm in the Digital Age

ISBN: 9781786303721 / Angielski / Twarda / 336 str.

ISBN: 9781786303721/Angielski/Twarda/336 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Gilles N&prime Goala; Virginie Pez-Peirard; Isabelle Prim-Allaz
cena: 710,52

 The Wow Factor in Sales: Building Lifelong Relationships Angel Medina 9780578495279 Angel Medina
The Wow Factor in Sales: Building Lifelong Relationships

ISBN: 9780578495279 / Angielski / Miękka / 158 str.

ISBN: 9780578495279/Angielski/Miękka/158 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Angel Medina
cena: 56,97

 Sistema Cliente(R): Come Fidelizzare i Clienti per Aumentare il Tuo Fatturato e Battere la Concorrenza (senza abbassare i prezzi) Raffaella Frasc 9781096329305 Independently Published
Sistema Cliente(R): Come Fidelizzare i Clienti per Aumentare il Tuo Fatturato e Battere la Concorrenza (senza abbassare i prezzi)

ISBN: 9781096329305 / Włoski / Miękka / 132 str.

ISBN: 9781096329305/Włoski/Miękka/132 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Raffaella Frasca Comati
cena: 81,73

 Service Excellence in Organizations, Volume I: Eight Key Steps to Follow and Achieve It Fiona Urquhart 9781631577017 Business Expert Press
Service Excellence in Organizations, Volume I: Eight Key Steps to Follow and Achieve It

ISBN: 9781631577017 / Angielski / Miękka / 156 str.

ISBN: 9781631577017/Angielski/Miękka/156 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Fiona Urquhart
cena: 102,59

 Service Excellence in Organizations, Volume II: Eight Key Steps to Follow and Achieve It Fiona Urquhart 9781949991178 Business Expert Press
Service Excellence in Organizations, Volume II: Eight Key Steps to Follow and Achieve It

ISBN: 9781949991178 / Angielski / Miękka / 136 str.

ISBN: 9781949991178/Angielski/Miękka/136 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Fiona Urquhart
cena: 102,59

 A Flight Attendant's Essential Guide: From Passenger Relations to Challenging Situations Colin C. Law 9781627347280 Brown Walker Press (FL)
A Flight Attendant's Essential Guide: From Passenger Relations to Challenging Situations

ISBN: 9781627347280 / Angielski / Miękka / 504 str.

ISBN: 9781627347280/Angielski/Miękka/504 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Colin C. Law
cena: 201,96

 Winning Her Business: How to Transform the Customer Experience for the World's Most Powerful Consumers Bridget Brennan 9781400210008 HarperCollins Leadership
Winning Her Business: How to Transform the Customer Experience for the World's Most Powerful Consumers

ISBN: 9781400210008 / Angielski / Miękka / 256 str.

ISBN: 9781400210008/Angielski/Miękka/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Bridget Brennan
Bridget Brennan, CEO of Female Factor, shows readers how to beat competitors and grow overall market share by applying the fundamentals of creating a customer experience that appeals to the most powerful consumer decision makers: women.
Bridget Brennan, CEO of Female Factor, shows readers how to beat competitors and grow overall market share by applying the fundamentals of creating a ...
cena: 75,98

 Fish!: A Proven Way to Boost Morale and Improve Results Stephen C Lundin, John Christensen, Harry Paul, Ken Blanchard 9780306846199 Hachette Books
Fish!: A Proven Way to Boost Morale and Improve Results

ISBN: 9780306846199 / Angielski / Twarda / 160 str.

ISBN: 9780306846199/Angielski/Twarda/160 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Stephen C Lundin;John Christensen;Harry Paul
cena: 106,43

 Sell Without Being Salesy: The power of relational networking Stephanie Wachman 9780578525839 Symetree Strategies
Sell Without Being Salesy: The power of relational networking

ISBN: 9780578525839 / Angielski / Miękka / 112 str.

ISBN: 9780578525839/Angielski/Miękka/112 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Stephanie Wachman
cena: 56,83

 Yes Is the Answer: How Positivity, Passion, and Pineapples Will Transform Your Leadership and Your Life Christine Trippi Mike Trippi Kim Ledgerwood 9781733244015 Wise Pineapple LLC
Yes Is the Answer: How Positivity, Passion, and Pineapples Will Transform Your Leadership and Your Life

ISBN: 9781733244015 / Angielski / Twarda / 128 str.

ISBN: 9781733244015/Angielski/Twarda/128 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Christine Trippi; Mike Trippi; Kim Ledgerwood
cena: 100,85

 Tron Chronicles: Nevada Isaac B. Newton 9781523683246 Createspace Independent Publishing Platform
Tron Chronicles: Nevada

ISBN: 9781523683246 / Angielski / Miękka / 342 str.

ISBN: 9781523683246/Angielski/Miękka/342 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Isaac B. Newton
cena: 245,97

 The Journey Mapping Playbook: A Practical Guide to Preparing, Facilitating and Unlocking the Value of Customer Journey Mapping Jerry Angrave 9783110641110 De Gruyter
The Journey Mapping Playbook: A Practical Guide to Preparing, Facilitating and Unlocking the Value of Customer Journey Mapping

ISBN: 9783110641110 / Angielski / Miękka / 156 str.

ISBN: 9783110641110/Angielski/Miękka/156 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jerry Angrave
cena: 127,27

 Building Brand Communities: How Organizations Succeed by Creating Belonging Carrie Melissa Jones 9781523086610 Berrett-Koehler Publishers
Building Brand Communities: How Organizations Succeed by Creating Belonging

ISBN: 9781523086610 / Angielski / Twarda / 240 str.

ISBN: 9781523086610/Angielski/Twarda/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Carrie Melissa Jones
cena: 150,97

 Improving Marketing Strategies for Private Label Products Yusuf Arslan 9781799802570 Business Science Reference
Improving Marketing Strategies for Private Label Products

ISBN: 9781799802570 / Angielski / Twarda / 300 str.

ISBN: 9781799802570/Angielski/Twarda/300 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Yusuf Arslan
cena: 1086,90

 International Handbook of Mathematics Teacher Education: Volume 3: Participants in Mathematics Teacher Education (Second Edition) Gwendolyn M. Lloyd, Olive Chapman 9789004419216 Brill
International Handbook of Mathematics Teacher Education: Volume 3: Participants in Mathematics Teacher Education (Second Edition)

ISBN: 9789004419216 / Angielski / Twarda / 424 str.

ISBN: 9789004419216/Angielski/Twarda/424 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Gwendolyn M. Lloyd;Olive Chapman
This third volume of the International Handbook of Mathematics Teacher Education focuses on teachers, teacher educators, researchers, and others who work to provide effective learning opportunities for teachers, with emphasis on describing and analysing their engagement in mathematics teacher education collaborations and contexts from various perspectives.
This third volume of the International Handbook of Mathematics Teacher Education focuses on teachers, teacher educators, researchers, and others who w...
cena: 854,12

 The Sales Accelerator: How to expand your sales capability to compete successfully in any market Yamini Virani   9781781333709 Rethink Press
The Sales Accelerator: How to expand your sales capability to compete successfully in any market

ISBN: 9781781333709 / Angielski / Miękka / 336 str.

ISBN: 9781781333709/Angielski/Miękka/336 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Yamini Virani
cena: 85,10

 The Customer-Driven Culture: A Microsoft Story: Six Proven Strategies to Hack Your Culture and Develop a Learning-Focused Organization Travis Lowdermilk Monty Hammontree 9781492058717 O'Reilly Media
The Customer-Driven Culture: A Microsoft Story: Six Proven Strategies to Hack Your Culture and Develop a Learning-Focused Organization

ISBN: 9781492058717 / Angielski / Miękka / 210 str.

ISBN: 9781492058717/Angielski/Miękka/210 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Travis Lowdermilk; Monty Hammontree
cena: 190,01

 Loyalitätsprogramme Im Digitalen Wandel: Eine Empirische Analyse Zu Mobile Loyalty Apps Aus Konsumentensicht Chhen, Jessica 9783658284039 Springer Gabler
Loyalitätsprogramme Im Digitalen Wandel: Eine Empirische Analyse Zu Mobile Loyalty Apps Aus Konsumentensicht

ISBN: 9783658284039 / Niemiecki / Miękka / 125 str.

ISBN: 9783658284039/Niemiecki/Miękka/125 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jessica Chhen
cena: 244,52

Pierwsza Podprzednia  76  77  78  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia