• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Business & Economics - Customer Relations

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Business & Economics >> Customer Relations

ilość książek w kategorii: 2145

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Call Center Continuity Planning Jim Rowan, Sharon Rowan 9780367455736 Taylor and Francis
Call Center Continuity Planning

ISBN: 9780367455736 / Angielski / Miękka / 444 str.

ISBN: 9780367455736/Angielski/Miękka/444 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jim Rowan;Sharon Rowan
A disruption in your call center operation can conceivably cost you hundreds of thousands of dollars. And multiple disruptions can cost in the millions. Call Center Continuity Planning shows you how to plan for - and avoid - service interruptions through disasters large and small. This book will show you how to deal with everything from power outages to major hurricanes. Should you use external Call Volume Management (CVM) solutions such as pre-established procedures for disaster call routing? Or, should you use internal solutions such as planning for a company cold site, virtual call center,...
A disruption in your call center operation can conceivably cost you hundreds of thousands of dollars. And multiple disruptions can cost in the million...
cena: 276,84

 Negotiation Brian Tracy 9781400222247 Amacom
Negotiation

ISBN: 9781400222247 / Angielski / Miękka / 112 str.

ISBN: 9781400222247/Angielski/Miękka/112 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Brian Tracy
cena: 56,97

 
Steigerung der Kundenzufriedenheit durch den Einsatz von Chatbots

ISBN: 9783346075260 / Niemiecki / Miękka / 40 str.

ISBN: 9783346075260/Niemiecki/Miękka/40 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Luca Schuster
cena: 171,21

 #Resolve to Evolve: How Being Personal about Business Can Help It Grow Megan Driscoll 9781946633354 Forbesbooks
#Resolve to Evolve: How Being Personal about Business Can Help It Grow

ISBN: 9781946633354 / Angielski / Twarda / 168 str.

ISBN: 9781946633354/Angielski/Twarda/168 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Megan Driscoll
cena: 94,98

 Engagement of Intercultural Project Customers: A Relational Model Lückmann, Patrick 9783030394844 Springer
Engagement of Intercultural Project Customers: A Relational Model

ISBN: 9783030394844 / Angielski / Twarda / 263 str.

ISBN: 9783030394844/Angielski/Twarda/263 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Patrick Luckmann
cena: 402,53

 Emotional, Sensory, and Social Dimensions of Consumer Buying Behavior Ana Maria Soares Maher Georges Elmashhara  9781799822202 Business Science Reference
Emotional, Sensory, and Social Dimensions of Consumer Buying Behavior

ISBN: 9781799822202 / Angielski / Twarda / 325 str.

ISBN: 9781799822202/Angielski/Twarda/325 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Ana Maria Soares;Maher Georges Elmashhara
Unprecedented changes in consumer shopping habits pose major challenges for retailers who need to consider the multidimensional nature of shopping in order to design and provide engaging consumer experiences. The intersection between in-store and online shopping is also fundamental to meet the fast-changing consumer behavior. Comprehending how environmental and sensory dimensions, leisure, entertainment, and social interactions influence shopper emotions may enhance the shopping experience. Emotional, Sensory, and Social Dimensions of Consumer Buying Behavior is an essential reference...
Unprecedented changes in consumer shopping habits pose major challenges for retailers who need to consider the multidimensional nature of shopping in ...
cena: 1150,54

 Ganzheitlicher Produktentstehungsprozess Für Die Zulieferindustrie Dombrowski, Uwe 9783662585221 Springer Vieweg
Ganzheitlicher Produktentstehungsprozess Für Die Zulieferindustrie

ISBN: 9783662585221 / Niemiecki / Twarda / 446 str.

ISBN: 9783662585221/Niemiecki/Twarda/446 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Uwe Dombrowski; Alexander Karl
cena: 413,81

 Engaging Brands: A Customer-Centric Approach for Superior Experiences Michela Addis 9781138587014 Routledge
Engaging Brands: A Customer-Centric Approach for Superior Experiences

ISBN: 9781138587014 / Angielski / Miękka / 258 str.

ISBN: 9781138587014/Angielski/Miękka/258 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Michela Addis
cena: 189,41

 Fast-Track Your Business: A Customer-Centric Approach to Accelerate Market Growth Laura Patterson 9780971008625 Violetear Press
Fast-Track Your Business: A Customer-Centric Approach to Accelerate Market Growth

ISBN: 9780971008625 / Angielski / Miękka / 228 str.

ISBN: 9780971008625/Angielski/Miękka/228 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Laura Patterson
cena: 71,80

 Lean Six Sigma: The Ultimate Guide to Lean Six Sigma, Lean Enterprise, and Lean Manufacturing, with Tools Included for Increased Effic James Edge 9781647482480 Bravex Publications
Lean Six Sigma: The Ultimate Guide to Lean Six Sigma, Lean Enterprise, and Lean Manufacturing, with Tools Included for Increased Effic

ISBN: 9781647482480 / Angielski / Twarda / 102 str.

ISBN: 9781647482480/Angielski/Twarda/102 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
James Edge
cena: 113,99

 Kanban: La guía definitiva de la metodología Kanban para el desarrollo de software ágil Edge, James 9781647482817 Bravex Publications
Kanban: La guía definitiva de la metodología Kanban para el desarrollo de software ágil

ISBN: 9781647482817 / Hiszpański / Twarda / 90 str.

ISBN: 9781647482817/Hiszpański/Twarda/90 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
James Edge
cena: 113,99

 Scrum: How to Use the Agile Framework Called Scrum to Produce Faster While Increasing Quality James Edge 9781647483128 Bravex Publications
Scrum: How to Use the Agile Framework Called Scrum to Produce Faster While Increasing Quality

ISBN: 9781647483128 / Angielski / Twarda / 106 str.

ISBN: 9781647483128/Angielski/Twarda/106 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
James Edge
cena: 113,99

 Kanban: The Ultimate Guide to Kanban Methodology for Agile Software Development James Edge 9781647483517 Bravex Publications
Kanban: The Ultimate Guide to Kanban Methodology for Agile Software Development

ISBN: 9781647483517 / Angielski / Twarda / 82 str.

ISBN: 9781647483517/Angielski/Twarda/82 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
James Edge
cena: 113,99

 Subscription Marketing: Strategies for Nurturing Customers in a World of Churn Anne Janzer Robble Kellman Baxter 9780999624876 Cuesta Park Consulting
Subscription Marketing: Strategies for Nurturing Customers in a World of Churn

ISBN: 9780999624876 / Angielski / Miękka / 240 str.

ISBN: 9780999624876/Angielski/Miękka/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Anne Janzer; Robble Kellman Baxter
cena: 70,32

 Music, Markets and Consumption Daragh O'Reilly (Lecturer in Marketing, Management School, University of Sheffield), Gretchen Larsen (Department of Mana 9781908999511 Goodfellow Publishers Limited
Music, Markets and Consumption

ISBN: 9781908999511 / Angielski / Twarda / 256 str.

ISBN: 9781908999511/Angielski/Twarda/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
U Management School Daragh O'Reilly (Lecturer in Marketing; King’s College Lo Gretchen Larsen (Department of Management; Keele University Krzysztof Kubacki (Keele Management School
This is one of the first academically rigorous texts covering the whole topic of popular music as a major market, and its marketing and in the contemporary connected world. There are books written by popular music commentators but Music, Markets and Consumption aims to give a fully international and scholarly analysis integrating the unique popular music sector both within arts marketing and current marketing and consumption theories. It will give the student and specialist a full overview and coverage of music, marketing and cultural policy, and the emerging academic study of the sector. It...
This is one of the first academically rigorous texts covering the whole topic of popular music as a major market, and its marketing and in the contemp...
cena: 588,05

 Music, Markets and Consumption Daragh O'Reilly (Lecturer in Marketing, Management School, University of Sheffield), Gretchen Larsen (Department of Mana 9781908999528 Goodfellow Publishers Limited
Music, Markets and Consumption

ISBN: 9781908999528 / Angielski / Miękka / 256 str.

ISBN: 9781908999528/Angielski/Miękka/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
U Management School Daragh O'Reilly (Lecturer in Marketing; King’s College Lo Gretchen Larsen (Department of Management; Keele University Krzysztof Kubacki (Keele Management School
This is one of the first academically rigorous texts covering the whole topic of popular music as a major market, and its marketing and in the contemporary connected world. There are books written by popular music commentators but Music, Markets and Consumption aims to give a fully international and scholarly analysis integrating the unique popular music sector both within arts marketing and current marketing and consumption theories. It will give the student and specialist a full overview and coverage of music, marketing and cultural policy, and the emerging academic study of the sector. It...
This is one of the first academically rigorous texts covering the whole topic of popular music as a major market, and its marketing and in the contemp...
cena: 214,71

 Subscription Marketing: Strategies for Nurturing Customers in a World of Churn Anne Janzer Robbie Kellman Baxter 9780999624883 Cuesta Park Consulting
Subscription Marketing: Strategies for Nurturing Customers in a World of Churn

ISBN: 9780999624883 / Angielski / Twarda / 240 str.

ISBN: 9780999624883/Angielski/Twarda/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Anne Janzer; Robbie Kellman Baxter
cena: 110,23

 
Customer satisfaction towards e-banking services offered by NEPAL SBI Bank LTD: A Case Study of Nepalese Commercial Bank

ISBN: 9783346068958 / Angielski / Miękka / 24 str.

ISBN: 9783346068958/Angielski/Miękka/24 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Sanjeev Pradhan
cena: 145,68

 The Hidden Psychology of Social Networks: How Brands Create Authentic Engagement by Understanding What Motivates Us Joe Federer 9781260460223 McGraw-Hill Education
The Hidden Psychology of Social Networks: How Brands Create Authentic Engagement by Understanding What Motivates Us

ISBN: 9781260460223 / Angielski / Twarda / 304 str.

ISBN: 9781260460223/Angielski/Twarda/304 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Joe Federer
cena: 110,67

 Engaging the Heart in Business: A Revolutionary Market Approach Based on Love Alice Alessandri Alberto Aleo 9781138610781 Routledge
Engaging the Heart in Business: A Revolutionary Market Approach Based on Love

ISBN: 9781138610781 / Angielski / Twarda / 174 str.

ISBN: 9781138610781/Angielski/Twarda/174 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Alice Alessandri; Alberto Aleo
cena: 704,38

Pierwsza Podprzednia  76  77  78  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia