• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Business & Economics - Customer Relations

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Business & Economics >> Customer Relations

ilość książek w kategorii: 2145

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 The Art and Science of Building Customer Trust: How to Fast-Track Trust and Earn New, Repeat and Referral Business David Penglase 9781925692396 Busybird Publishing
The Art and Science of Building Customer Trust: How to Fast-Track Trust and Earn New, Repeat and Referral Business

ISBN: 9781925692396 / Angielski / Miękka / 178 str.

ISBN: 9781925692396/Angielski/Miękka/178 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
David Penglase
cena: 85,14

 Marry Your Customers!: Customer Experience Management in Telecommunications Janne Ohtonen Niall Norton 9789526805535 Glamonor KY
Marry Your Customers!: Customer Experience Management in Telecommunications

ISBN: 9789526805535 / Angielski / Miękka / 216 str.

ISBN: 9789526805535/Angielski/Miękka/216 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Janne Ohtonen; Niall Norton
cena: 75,22

 Hearing the Voice of the Customer Bill Inmon 9781634623315 Technics Publications LLC
Hearing the Voice of the Customer

ISBN: 9781634623315 / Angielski / Miękka / 156 str.

ISBN: 9781634623315/Angielski/Miękka/156 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Bill Inmon
cena: 94,84

 Innovation and Strategy Rajan Varadarajan (Mays Business School, Texas A&M University, USA), Satish Jayachandran (Darla Moore School of Business 9781787548299 Emerald Publishing Limited
Innovation and Strategy

ISBN: 9781787548299 / Angielski / Twarda / 376 str.

ISBN: 9781787548299/Angielski/Twarda/376 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Texas A&M Universit Rajan Varadarajan (Mays Business School; Univers Satish Jayachandran (Darla Moore School of Business;Naresh K. Malhotra
This volume focuses on substantive issues in innovation, marketing strategy, and the nexus of innovation and marketing strategy.
This volume focuses on substantive issues in innovation, marketing strategy, and the nexus of innovation and marketing strategy.
cena: 470,39

 Learn how to put the Customer First!: Learn how to get extremely high Customer Satisfaction, extremely high customer loyalty, and extremely high profi Christiansen, Mogens 9781979671729 Createspace Independent Publishing Platform
Learn how to put the Customer First!: Learn how to get extremely high Customer Satisfaction, extremely high customer loyalty, and extremely high profi

ISBN: 9781979671729 / Angielski / Miękka / 360 str.

ISBN: 9781979671729/Angielski/Miękka/360 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Mr Mogens Christiansen
cena: 155,65

 Proceedings of the 7th International Conference on Kansei Engineering and Emotion Research 2018: Keer 2018, 19-22 March 2018, Kuching, Sarawak, Malays Lokman, Anitawati Mohd 9789811086113 Springer
Proceedings of the 7th International Conference on Kansei Engineering and Emotion Research 2018: Keer 2018, 19-22 March 2018, Kuching, Sarawak, Malays

ISBN: 9789811086113 / Angielski / Miękka / 902 str.

ISBN: 9789811086113/Angielski/Miękka/902 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Anitawati Mohd Lokman; Toshimasa Yamanaka; Pierre Levy
cena: 805,10

 Bürgerkommunikation Auf Augenhöhe: Wie Behörden Und Öffentliche Verwaltung Verständlich Kommunizieren Können Ebert, Helmut 9783658168605 Springer Gabler
Bürgerkommunikation Auf Augenhöhe: Wie Behörden Und Öffentliche Verwaltung Verständlich Kommunizieren Können

ISBN: 9783658168605 / Niemiecki / Miękka / 286 str.

ISBN: 9783658168605/Niemiecki/Miękka/286 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Helmut Ebert; Iryna Fisiak
cena: 263,32

 Digitalisierung - Machen! Machen! Machen!: Wie Sie Ihre Wertschöpfung Steigern Und Ihr Unternehmen Retten Weber, Andreas 9783658151270 Springer Gabler
Digitalisierung - Machen! Machen! Machen!: Wie Sie Ihre Wertschöpfung Steigern Und Ihr Unternehmen Retten

ISBN: 9783658151270 / Niemiecki / Twarda / 163 str.

ISBN: 9783658151270/Niemiecki/Twarda/163 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Andreas Weber
cena: 206,88

 A Practical Guide to Airline Customer Service: From Airline Operations to Passenger Services Colin C. Law 9781627346931 Brown Walker Press (FL)
A Practical Guide to Airline Customer Service: From Airline Operations to Passenger Services

ISBN: 9781627346931 / Angielski / Miękka / 304 str.

ISBN: 9781627346931/Angielski/Miękka/304 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Colin C. Law
cena: 201,96

 Connected!: How #Platforms of Today Will Become Apps of Tomorrow Manish Grover 9780692358726 CD Press
Connected!: How #Platforms of Today Will Become Apps of Tomorrow

ISBN: 9780692358726 / Angielski / Twarda / 242 str.

ISBN: 9780692358726/Angielski/Twarda/242 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Manish Grover
cena: 102,44

 Ethnic Marketing: Theory, Practice and Entrepreneurship John Stanton                             Guilherme Pires 9781138210608 Routledge
Ethnic Marketing: Theory, Practice and Entrepreneurship

ISBN: 9781138210608 / Angielski / Twarda / 358 str.

ISBN: 9781138210608/Angielski/Twarda/358 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
John Stanton; Guilherme Pires
cena: 704,38

 Diverse Methods in Customer Relationship Marketing and Management In Lee 9781522556190 Business Science Reference
Diverse Methods in Customer Relationship Marketing and Management

ISBN: 9781522556190 / Angielski / Twarda / 323 str.

ISBN: 9781522556190/Angielski/Twarda/323 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
In Lee
Examines how marketing has shifted to a relationship-oriented model. Featuring coverage on a wide range of topics, such as relational marketing technology acceptance model, and consumer buying behaviour, this book is a resource for marketing professionals, managers, retailers, advertising executives, academics, and researchers.
Examines how marketing has shifted to a relationship-oriented model. Featuring coverage on a wide range of topics, such as relational marketing techno...
cena: 1086,90

 Weiterempfehlungen Mit Service-Recovery: Ein Vergleich Zwischen Sender Und Empfänger Wies, Jana 9783658220624 Springer Gabler
Weiterempfehlungen Mit Service-Recovery: Ein Vergleich Zwischen Sender Und Empfänger

ISBN: 9783658220624 / Niemiecki / Miękka / 182 str.

ISBN: 9783658220624/Niemiecki/Miękka/182 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jana Wies
Ein Vergleich zwischen Sender und Empfänger
Ein Vergleich zwischen Sender und Empfänger
cena: 206,88

 The Power of Brand Engagement: The Secret to Winning Customers Gaurav Gulati 9789353111113 Gaurav Gulati
The Power of Brand Engagement: The Secret to Winning Customers

ISBN: 9789353111113 / Angielski / Miękka / 122 str.

ISBN: 9789353111113/Angielski/Miękka/122 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Gaurav Gulati
cena: 21,24

 Customer Innovation: Delivering a Customer-Led Strategy for Sustainable Growth Marion Debruyne Koen Tackx 9780749484187 Kogan Page
Customer Innovation: Delivering a Customer-Led Strategy for Sustainable Growth

ISBN: 9780749484187 / Angielski / Miękka / 264 str.

ISBN: 9780749484187/Angielski/Miękka/264 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Marion Debruyne; Koen Tackx
Draws customer-centric marketing and innovative business strategy together into a breakthrough formula for transformative, long-term growth.
Draws customer-centric marketing and innovative business strategy together into a breakthrough formula for transformative, long-term growth.
cena: 189,15

 Zero Harm: How to Achieve Patient and Workforce Safety in Healthcare Craig Clapper James Merlino Carole Stockmeier 9781260440928 McGraw-Hill Education
Zero Harm: How to Achieve Patient and Workforce Safety in Healthcare

ISBN: 9781260440928 / Angielski / Twarda / 320 str.

ISBN: 9781260440928/Angielski/Twarda/320 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Craig Clapper; James Merlino; Carole Stockmeier
cena: 127,79

 Data Driven: Harnessing Data and AI to Reinvent Customer Engagement Tom Chavez Chris O'Hara Vivek Vaidya 9781260441536 McGraw-Hill Education
Data Driven: Harnessing Data and AI to Reinvent Customer Engagement

ISBN: 9781260441536 / Angielski / Twarda / 256 str.

ISBN: 9781260441536/Angielski/Twarda/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Tom Chavez; Chris O'Hara; Vivek Vaidya
cena: 136,84

 ICONIC: How Organizations and Leaders Attain, Sustain, and Regain the Highest Level of Distinction Scott McKain 9781948677066 Forefront Books
ICONIC: How Organizations and Leaders Attain, Sustain, and Regain the Highest Level of Distinction

ISBN: 9781948677066 / Angielski / Twarda / 272 str.

ISBN: 9781948677066/Angielski/Twarda/272 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Scott McKain
cena: 120,77

 Customer Experience Im Zeitalter Des Kunden: Best Practices, Lessons Learned Und Forschungsergebnisse Rusnjak, Andreas 9783658189600 Gabler
Customer Experience Im Zeitalter Des Kunden: Best Practices, Lessons Learned Und Forschungsergebnisse

ISBN: 9783658189600 / Niemiecki / Twarda

ISBN: 9783658189600/Niemiecki/Twarda

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 263,32

 Luxury Selling: Lessons from the World of Luxury in Selling High Quality Goods and Services to High Value Clients Srun, Francis 9783319833118 Palgrave MacMillan
Luxury Selling: Lessons from the World of Luxury in Selling High Quality Goods and Services to High Value Clients

ISBN: 9783319833118 / Angielski / Miękka / 226 str.

ISBN: 9783319833118/Angielski/Miękka/226 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Francis Srun
cena: 201,24

Pierwsza Podprzednia  73  74  75  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia