![]() |
The Art and Science of Building Customer Trust: How to Fast-Track Trust and Earn New, Repeat and Referral Business
ISBN: 9781925692396 / Angielski / Miękka / 178 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
85,14 |
![]() |
Marry Your Customers!: Customer Experience Management in Telecommunications
ISBN: 9789526805535 / Angielski / Miękka / 216 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
75,22 |
![]() |
Hearing the Voice of the Customer
ISBN: 9781634623315 / Angielski / Miękka / 156 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
94,84 |
![]() |
Innovation and Strategy
ISBN: 9781787548299 / Angielski / Twarda / 376 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. This volume focuses on substantive issues in innovation, marketing strategy, and the nexus of innovation and marketing strategy.
This volume focuses on substantive issues in innovation, marketing strategy, and the nexus of innovation and marketing strategy.
|
cena:
470,39 |
![]() |
Learn how to put the Customer First!: Learn how to get extremely high Customer Satisfaction, extremely high customer loyalty, and extremely high profi
ISBN: 9781979671729 / Angielski / Miękka / 360 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
155,65 |
![]() |
Proceedings of the 7th International Conference on Kansei Engineering and Emotion Research 2018: Keer 2018, 19-22 March 2018, Kuching, Sarawak, Malays
ISBN: 9789811086113 / Angielski / Miękka / 902 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
805,10 |
![]() |
Bürgerkommunikation Auf Augenhöhe: Wie Behörden Und Öffentliche Verwaltung Verständlich Kommunizieren Können
ISBN: 9783658168605 / Niemiecki / Miękka / 286 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
263,32 |
![]() |
Digitalisierung - Machen! Machen! Machen!: Wie Sie Ihre Wertschöpfung Steigern Und Ihr Unternehmen Retten
ISBN: 9783658151270 / Niemiecki / Twarda / 163 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
206,88 |
![]() |
A Practical Guide to Airline Customer Service: From Airline Operations to Passenger Services
ISBN: 9781627346931 / Angielski / Miękka / 304 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
201,96 |
![]() |
Connected!: How #Platforms of Today Will Become Apps of Tomorrow
ISBN: 9780692358726 / Angielski / Twarda / 242 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
102,44 |
![]() |
Ethnic Marketing: Theory, Practice and Entrepreneurship
ISBN: 9781138210608 / Angielski / Twarda / 358 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
704,38 |
![]() |
Diverse Methods in Customer Relationship Marketing and Management
ISBN: 9781522556190 / Angielski / Twarda / 323 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Examines how marketing has shifted to a relationship-oriented model. Featuring coverage on a wide range of topics, such as relational marketing technology acceptance model, and consumer buying behaviour, this book is a resource for marketing professionals, managers, retailers, advertising executives, academics, and researchers.
Examines how marketing has shifted to a relationship-oriented model. Featuring coverage on a wide range of topics, such as relational marketing techno...
|
cena:
1086,90 |
![]() |
Weiterempfehlungen Mit Service-Recovery: Ein Vergleich Zwischen Sender Und Empfänger
ISBN: 9783658220624 / Niemiecki / Miękka / 182 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Ein Vergleich zwischen Sender und Empfänger
Ein Vergleich zwischen Sender und Empfänger
|
cena:
206,88 |
![]() |
The Power of Brand Engagement: The Secret to Winning Customers
ISBN: 9789353111113 / Angielski / Miękka / 122 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
21,24 |
![]() |
Customer Innovation: Delivering a Customer-Led Strategy for Sustainable Growth
ISBN: 9780749484187 / Angielski / Miękka / 264 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Draws customer-centric marketing and innovative business strategy together into a breakthrough formula for transformative, long-term growth.
Draws customer-centric marketing and innovative business strategy together into a breakthrough formula for transformative, long-term growth.
|
cena:
189,15 |
![]() |
Zero Harm: How to Achieve Patient and Workforce Safety in Healthcare
ISBN: 9781260440928 / Angielski / Twarda / 320 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
127,79 |
![]() |
Data Driven: Harnessing Data and AI to Reinvent Customer Engagement
ISBN: 9781260441536 / Angielski / Twarda / 256 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
136,84 |
| |
ICONIC: How Organizations and Leaders Attain, Sustain, and Regain the Highest Level of Distinction
ISBN: 9781948677066 / Angielski / Twarda / 272 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
120,77 |
![]() |
Customer Experience Im Zeitalter Des Kunden: Best Practices, Lessons Learned Und Forschungsergebnisse
ISBN: 9783658189600 / Niemiecki / Twarda Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
263,32 |
![]() |
Luxury Selling: Lessons from the World of Luxury in Selling High Quality Goods and Services to High Value Clients
ISBN: 9783319833118 / Angielski / Miękka / 226 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
201,24 |