• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Business & Economics - Marketing - Research

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Business & Economics >> Marketing - Research

ilość książek w kategorii: 2691

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Brand Plan Rx: The Marketer's Guide to Building a Thriving Health and Wellness Brand Markus Saba Hilary Gentile 9781774581032 Page Two Press
Brand Plan Rx: The Marketer's Guide to Building a Thriving Health and Wellness Brand

ISBN: 9781774581032 / Angielski / Miękka / 216 str.

ISBN: 9781774581032/Angielski/Miękka/216 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Markus Saba; Hilary Gentile
cena: 167,38

 The Life in Research Peter Bartram 9781839754548 Grosvenor House Publishing Ltd
The Life in Research

ISBN: 9781839754548 / Angielski / Miękka / 122 str.

ISBN: 9781839754548/Angielski/Miękka/122 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Peter Bartram
If you have interviewed, been interviewed, or enjoyed a career in the field of market or social research, these candid stories from the UK and abroad will evoke many memories of the years when this industry grew to its prominent place in our national life. And although the world of work has seen many changes, it will provide some guidance for those considering such a career, showing that this life is varied and rewarding.
If you have interviewed, been interviewed, or enjoyed a career in the field of market or social research, these candid stories from the UK and abroad ...
cena: 85,10

 Product Innovation Management: Intelligence, Discovery, Development Biazzo, Stefano 9783030750107 Springer
Product Innovation Management: Intelligence, Discovery, Development

ISBN: 9783030750107 / Angielski / Twarda / 194 str.

ISBN: 9783030750107/Angielski/Twarda/194 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Stefano Biazzo; Roberto Filippini
cena: 322,01

 The Reign of the Customer: Customer-Centric Approaches to Improving Satisfaction Claes Fornell Forrest V. Morgeso G. Tomas M. Hult 9783030135645 Palgrave MacMillan
The Reign of the Customer: Customer-Centric Approaches to Improving Satisfaction

ISBN: 9783030135645 / Angielski / Miękka / 211 str.

ISBN: 9783030135645/Angielski/Miękka/211 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Claes Fornell; Forrest V. Morgeson III; G. Tomas M. Hult
cena: 140,86

 Philosophy of Marketing: The New Realist Approach Matteo Giannasi Francesco Casarin 9781032072333 Routledge
Philosophy of Marketing: The New Realist Approach

ISBN: 9781032072333 / Angielski / Twarda / 266 str.

ISBN: 9781032072333/Angielski/Twarda/266 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Matteo Giannasi; Francesco Casarin
cena: 777,25

 Corporate Brand Design: Developing and Managing Brand Identity Mohammad Mahdi Foroudi Pantea Foroudi 9780367514990 Routledge
Corporate Brand Design: Developing and Managing Brand Identity

ISBN: 9780367514990 / Angielski / Twarda / 270 str.

ISBN: 9780367514990/Angielski/Twarda/270 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Mohammad Mahdi Foroudi; Pantea Foroudi
cena: 777,25

 Corporate Brand Design: Developing and Managing Brand Identity Mohammad Mahdi Foroudi Pantea Foroudi 9780367515027 Routledge
Corporate Brand Design: Developing and Managing Brand Identity

ISBN: 9780367515027 / Angielski / Miękka / 270 str.

ISBN: 9780367515027/Angielski/Miękka/270 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Mohammad Mahdi Foroudi; Pantea Foroudi
cena: 218,56

 Sharing Economics: Theory Essence and Development Law YuMing Zhang 9789811636486 Springer
Sharing Economics: Theory Essence and Development Law

ISBN: 9789811636486 / Angielski / Twarda / 410 str.

ISBN: 9789811636486/Angielski/Twarda/410 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
YuMing Zhang
cena: 483,04

 Perspectives on Consumer Behaviour: Theoretical Aspects and Practical Applications Wlodzimierz Sroka 9783030473822 Springer
Perspectives on Consumer Behaviour: Theoretical Aspects and Practical Applications

ISBN: 9783030473822 / Angielski / Miękka / 338 str.

ISBN: 9783030473822/Angielski/Miękka/338 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Wlodzimierz Sroka
cena: 724,58

 Inspiring Green Consumer Choices: Leverage Neuroscience to Reshape Marketplace Behavior Michael E. Smith 9781398601000 Kogan Page Ltd
Inspiring Green Consumer Choices: Leverage Neuroscience to Reshape Marketplace Behavior

ISBN: 9781398601000 / Angielski / Miękka / 232 str.

ISBN: 9781398601000/Angielski/Miękka/232 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Michael E. Smith
cena: 178,92

 International Expansion Strategy of Glaabsbraeu towards the Chinese Market: A Small Brewery's Market Entry Strategy Wei 9783346382412 Grin Verlag
International Expansion Strategy of Glaabsbraeu towards the Chinese Market: A Small Brewery's Market Entry Strategy

ISBN: 9783346382412 / Angielski / Miękka / 26 str.

ISBN: 9783346382412/Angielski/Miękka/26 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Valentina Weiß
cena: 145,68

 International Expansion Strategy of NIVEA towards the South Korean Market Wei 9783346382634 Grin Verlag
International Expansion Strategy of NIVEA towards the South Korean Market

ISBN: 9783346382634 / Angielski / Miękka / 32 str.

ISBN: 9783346382634/Angielski/Miękka/32 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Valentina Weiß
cena: 157,65

 Value First, Then Price: Building Value-Based Pricing Strategies Andreas Hinterhuber Todd C. Snelgrove 9781032012124 Routledge
Value First, Then Price: Building Value-Based Pricing Strategies

ISBN: 9781032012124 / Angielski / Miękka / 272 str.

ISBN: 9781032012124/Angielski/Miękka/272 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Andreas Hinterhuber; Todd C. Snelgrove
cena: 237,98

 Value First, Then Price: Building Value-Based Pricing Strategies Andreas Hinterhuber Todd C. Snelgrove 9781032012193 Routledge
Value First, Then Price: Building Value-Based Pricing Strategies

ISBN: 9781032012193 / Angielski / Twarda / 272 str.

ISBN: 9781032012193/Angielski/Twarda/272 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Andreas Hinterhuber; Todd C. Snelgrove
cena: 801,54

 Brand Aid: A Quick Reference Guide to Solving Your Branding Problems and Strengthening Your Market Position Brad Vanauken 9781400235506 Amacom
Brand Aid: A Quick Reference Guide to Solving Your Branding Problems and Strengthening Your Market Position

ISBN: 9781400235506 / Angielski / Miękka / 352 str.

ISBN: 9781400235506/Angielski/Miękka/352 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Brad Vanauken
cena: 87,38

 Marketing in University-Industry Technological Collaboration: Communication and Research Commercialization Malgorzata A. Grzegorczyk 9783030836771 Palgrave MacMillan
Marketing in University-Industry Technological Collaboration: Communication and Research Commercialization

ISBN: 9783030836771 / Angielski / Twarda / 98 str.

ISBN: 9783030836771/Angielski/Twarda/98 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Malgorzata A. Grzegorczyk
cena: 261,63

 Strategic Brand Management in Higher Education Bang Nguyen T. C. Melewar Jane Hemsley-Brown 9781032178363 Routledge
Strategic Brand Management in Higher Education

ISBN: 9781032178363 / Angielski / Miękka / 292 str.

ISBN: 9781032178363/Angielski/Miękka/292 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Bang Nguyen; T. C. Melewar; Jane Hemsley-Brown
cena: 203,98

 Inspiring Green Consumer Choices: Leverage Neuroscience to Reshape Marketplace Behavior Michael E. Smith 9781398601024 Kogan Page
Inspiring Green Consumer Choices: Leverage Neuroscience to Reshape Marketplace Behavior

ISBN: 9781398601024 / Angielski / Twarda / 232 str.

ISBN: 9781398601024/Angielski/Twarda/232 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Michael E. Smith
cena: 598,28

 How Brands Innovate: The Principles of Cultural Strategy Douglas (President, President, Cultural Strategy Group) Holt 9780197602973 Oxford University Press Inc
How Brands Innovate: The Principles of Cultural Strategy

ISBN: 9780197602973 / Angielski / Twarda / 30-01-2026 / 304 str.

ISBN: 9780197602973/Angielski/Twarda/30-01-2026/304 str.

Książka dostępna od: 30-01-2026
Cultural Strategy Group) Holt President Douglas (President
Termin ukazania się książki: 30-01-2026
Książkę można już zamówić z rabatem 5%
112,44
106,82

 How to get started with CRO: Workbook & Insights R Edward Ben 9788269259261 Radahl Ahlsen
How to get started with CRO: Workbook & Insights

ISBN: 9788269259261 / Angielski / Miękka / 64 str.

ISBN: 9788269259261/Angielski/Miękka/64 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Alexander Rådahl Ahlsen; Edward Benz Rådahl
cena: 75,98

Pierwsza Podprzednia  79  80  81  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia