• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Brand Management in Higher Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Brand Management in Higher Education

ISBN-13: 9781032178363 / Angielski / Miękka / 2021 / 292 str.

Bang Nguyen; T. C. Melewar; Jane Hemsley-Brown
Strategic Brand Management in Higher Education Bang Nguyen T. C. Melewar Jane Hemsley-Brown 9781032178363 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Brand Management in Higher Education

ISBN-13: 9781032178363 / Angielski / Miękka / 2021 / 292 str.

Bang Nguyen; T. C. Melewar; Jane Hemsley-Brown
cena 204,81 zł
(netto: 195,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book is unique in providing a composite overview of strategy, planning and measurement informed by ground-breaking research and the experiences of academics. It combines theoretical and methodological aspects of branding with the views of leading exponents of branding in different contexts and across a range of higher education institutions

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Nonprofit Organizations & Charities - Marketing & Communications
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032178363
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
292
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Chapter 1: Introduction to Strategic Brand Management in Higher Education    PART I: STRATEGY   Chapter 2: Co-creating brand identity: The case of UK higher education   Chapter 3: Organisational culture in higher education branding: Branding the core values and beliefs   Chapter 4: Brand leadership and brand support: Influencing employees via internal branding   Chapter 5: Competition in higher education   PART II: PLANNING    Chapter 6: Corporate brand communication in higher education    Chapter 7: Corporate design: What makes a favourable university logo?    Chapter 8: Brand image and reputation development in higher education institutions    Chapter 9: Co-creation of value: A customer-integration approach   PART III: MEASUREMENT   Chapter 10: Measuring higher education brand performance and brand impact  Chapter 11: Building a trustworthy university brand: An inside-out approach   Chapter 12: Scale development in higher education: University corporate brand image, student satisfaction and student behavioural intention   Chapter 13: Evaluating branding scales in higher education   Chapter 14: Conclusion to Strategic Brand Management in Higher Education



 

Bang Nguyen is Professor at the University of Southern Denmark, Kolding, Denmark. His research interests include branding, BtB marketing, CRM, and innovation management. Bang has published widely in journals such as Industrial Marketing Management, Journal of Business Research, European Journal of Marketing, Business Ethics Quarterly, among others.





T C Melewar is Professor of Marketing and Strategy at Middlesex University Business School, London, UK. TC’s research interests include branding, corporate identity and international marketing strategy. He has published in the Journal of International Business Studies, International Journal of Management Reviews, and Industrial Marketing Management among others.



Jane Hemsley-Brown is Professor of Marketing at Surrey Business School, Surrey, UK. She is the author of over 100 publications on consumer behaviour, choice in education markets and management decision-making, including three books: Higher Education Consumer Choice (2015), The Management and Leadership of Education Marketing: Research, Practice and Applications (2013) and Choosing Futures: Young people's decision-making in education, training and careers markets (2001).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia