• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Perspectives on Consumer Behaviour: Theoretical Aspects and Practical Applications » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Perspectives on Consumer Behaviour: Theoretical Aspects and Practical Applications

ISBN-13: 9783030473822 / Angielski / Miękka / 2021 / 338 str.

Wlodzimierz Sroka
Perspectives on Consumer Behaviour: Theoretical Aspects and Practical Applications Wlodzimierz Sroka 9783030473822 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Perspectives on Consumer Behaviour: Theoretical Aspects and Practical Applications

ISBN-13: 9783030473822 / Angielski / Miękka / 2021 / 338 str.

Wlodzimierz Sroka
cena 726,29 zł
(netto: 691,70 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 693,97 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - Research
Design > Graphic Arts - Branding & Logo Design
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Contributions to Management Science
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030473822
Rok wydania:
2021
Wydanie:
2020
Numer serii:
000451748
Ilość stron:
338
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.91
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Part 1. Economic and legal aspects of sustainable consumer behaviour

Chapter 1: Expectations for trends in household living standards and different perceptions in selected Central European countries.

Naďa Hazuchová , Jana Stávková , Agnieszka Siedlacka  and Ľudmila Nagyová

Chapter 2: Willingness to reduce food choice in favour of sustainable alternatives – the role of government and consumer behaviour.

Adnan ul Haque, Fred A. Yamoah and Włodzimierz Sroka

Chapter 3: Harmonised protection of consumer behaviour: the holistic comparative message about its effectiveness and efficiency from legislative and judicial perspectives.

Radka MacGregor Pelikánová

Part 2. Understanding the cross-cultural specifics of consumer behaviour

Chapter 4: Multidimensional analysis of consumer behaviour on the European digital market.

Armenia Androniceanu, Jani Kinnunen, Irina Georgescu  and Ane-Mari Androniceanu

Chapter 5: The black box of consumer behaviour and brand value perception: Case study of the Slovak Republic.

Jana Majerova and Anna Krizanova

Chapter 6: Analysis of consumer behaviour in the networked environment: Case study of the Slovak Republic.

Lubica Gajanova and Margareta Nadanyiova

Chapter 7: Sustainable consumption behaviour in Poland through a PLS-SEM model

Juan J. García-Machado, Edna C. Figueroa-García, Agnieszka Jachowicz

Part 3. Factors influencing consumer behaviour across products and services

Chapter 8: Coffee consumer segmentation – implications for producers and sellers.

Grzegorz Maciejewski , Sylwia Mokrysz and Łukasz Wróblewski

Chapter 9: Identification of the reasons why individual consumers purchase dietary supplements.

Katarzyna Hys

Chapter 10: The behavioural profiles of energy consumers: comparison of the decision tree method and the logit model.

Edyta Ropuszyńska-Surma and Magdalena Węglarz

Chapter 11: How much might a beer cost in a fancy resort? A possible replication of Thaler’s well-known experiment.

Anita Kolnhofer Derecskei

Part 4. Consumer behaviour - implications for business strategy

Chapter 12: Omni-channel retailing strategy and research agenda.

Ioana Nicoleta Abrudan, Dan-Cristian Dabija and David B. Grant

Chapter 13: How marketing shapes the behaviour of culture participants.

Magdalena Sobocińska

Chapter 14: Determinants of purchasing decisions of restaurant consumers: a case study analysis.

Agnieszka Werenowska, Olga Kresan

Chapter 15: Consumer behaviour and private donations: the effect of marketing communication and the reputation of non-profit organisations.

Jarmila Šebestová and Dana Šebestová

Włodzimierz Sroka is an Associate Professor at the Management Department of WSB University in Dąbrowa Górnicza, Poland, and an Extraordinary Professor at North-West University, South Africa. He specialises in theoretical and practical issues relating to the management and strategic management, and is the author of numerous scientific papers on strategic alliances, network organisations, competition, strategy, company restructuring, marketing, CSR and business ethics, as well as innovations and entrepreneurship published in both Polish and international journals.



This book explores key factors associated with consumer behaviour, from both a theoretical and practical perspective. It particularly focuses on the consumer in the 21st century – educated and conscious, but also impatient, disloyal and capricious. The book is divided into three main parts: the first part discusses the theoretical and legal aspects of consumers’ behaviour, analysing the government's role in regulating consumer behaviour and the role of the European Union. The second part then examines organisational strategies, such as omni-channel retailing and branding products. And lastly, the third part describes consumer behaviours in the context of individual products and services, from coffee to energy. 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia