• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Value First, Then Price: Building Value-Based Pricing Strategies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Value First, Then Price: Building Value-Based Pricing Strategies

ISBN-13: 9781032012124 / Angielski / Miękka / 2021 / 272 str.

Andreas Hinterhuber; Todd C. Snelgrove
Value First, Then Price: Building Value-Based Pricing Strategies Andreas Hinterhuber Todd C. Snelgrove 9781032012124 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Value First, Then Price: Building Value-Based Pricing Strategies

ISBN-13: 9781032012124 / Angielski / Miękka / 2021 / 272 str.

Andreas Hinterhuber; Todd C. Snelgrove
cena 237,50
(netto: 226,19 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 231,67
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Value-based pricing—pricing a product or service according to its value to the customer rather than its cost—is the most effective and profitable pricing strategy. This innovative collection proposes a quantitative methodology to value pricing and road-tests this methodology through a wide variety of real-life industrial and B2B cases.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Sales & Selling - Management
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032012124
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
272
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part I: Introduction  1. Introduction  Part 2: Selling Value: Value Quantification Capabilities  2. Value First, Then Price: The New Paradigm of B2B Buying and Selling  3. Interview: Processes and capabilities for value quantification  4. Muddling through on Customer Value in Business Markets?  5. Interview: Nurturing value quantification capabilities in Strategic Account Managers  6. Salesforce Confidence and Proficiency: The Main Cornerstone of Effective Customer Value Management  Part III: Selling Value: Best Practices in Value Quantification  7. Value quantification: Processes and best practices to document and quantify value in B2B  8. Quantifying your value so customers are willing and able to pay for it  9. An inside-look at value quantification of competitive advantages: how industry leaders prove value to their customers  10. Value quantification for services  11. Quantifying intangible benefits: best practices to increase willingness to pay while creating longer-lasting customer relationships  12. Towards a shared understanding of value in B2B exchange: Discovering, selecting, quantifying, and sharing value  Part IV: Buying on Value: Value Quantification and B2B Purchasing  13. Value first, cost later: Total Value Contribution as a new approach to sourcing decisions  14. Interview: Selling value to purchasing  15. Using Best Value to Get the Best Bottom Line  16. Value Selling: The crucial importance of access to decision makers from the procurement perspective  17. The Sourcing Continuum to Achieve Collaboration and Value  Part V: Value Quantification and Organizational Change Management  18. Interview: Implementing value quantification in B2B  19. Interview: The ring of truth - value quantification in B2B services  Part VI: Buying and Selling on Value: Value Quantification Tools  20. A Question of Value: Customer Value Mapping versus Economic Value Modeling  21. Why start-ups should consider using value propositions  22. Creating and Sustaining Competitive Advantage Through Documented Total Cost Savings  Part VII: Epilogue  23. A call to action: value quantification in B2B buying and selling  24. Quotes and Statistics to Help you on Your Value Selling Journey  25. The Present and Future of Value Quantification



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia