• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Business & Economics - Marketing - Research

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Business & Economics >> Marketing - Research

ilość książek w kategorii: 2685

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku Szromnik Andrzej 9788326495359 Wolters Kluwer
Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

ISBN: 9788326495359 / Polski / Miękka / 548 str.

ISBN: 9788326495359/Polski/Miękka/548 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Szromnik Andrzej
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.

Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii...
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystani...
cena: 99,00 zł

 Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach... Smektała Tymon 9788372779335 Astrum
Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach...

ISBN: 9788372779335 / Polski / Miękka / 150 str.

ISBN: 9788372779335/Polski/Miękka/150 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Smektała Tymon
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu....
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przeds...
cena: 45,00 zł

 Marketing Podręcznik akademicki Michalski Eugeniusz 9788301194338 Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing Podręcznik akademicki

ISBN: 9788301194338 / Polski / Miękka / 648 str.

ISBN: 9788301194338/Polski/Miękka/648 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Michalski Eugeniusz
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.
Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku.
Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych...
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.
...
cena: 114,00 zł

 Koniec globalnego kryzysu finansowego Wajda-Lichy Marta Glinka Katarzyna Tarnowska Joanna 9788301214036 Wydawnictwo Naukowe PWN
Koniec globalnego kryzysu finansowego

ISBN: 9788301214036 / Polski / Miękka / 102 str.

ISBN: 9788301214036/Polski/Miękka/102 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Wajda-Lichy Marta;Glinka Katarzyna;Tarnowska Joanna
Opracowanie przedstawia wyniki badań w zakresie zmian, jakie nastąpiły po globalnym kryzysie finansowym w gospodarkach na różnym poziomie rozwoju. Porównanie dotyczy zależności odzwierciedlonych w poziomie synchronizacji cykli koniunkturalnych, w relacjach handlowych krajów rozwiniętych i rozwijających się, jak też wzajemnych powiązaniach finansowych i zmianach wprowadzonych w obszarze rynku pracy. W poszczególnych rozdziałach analizowane są dostosowania będące wynikiem zakłóceń wywołanych globalnym kryzysem finansowym w różnych regionach świata. Podejście takie...
Opracowanie przedstawia wyniki badań w zakresie zmian, jakie nastąpiły po globalnym kryzysie finansowym w gospodarkach na różnym poziomie rozwoju...
cena: 54,00 zł

 Marketing polityczny Studium porównawcze Mazur Marek 9788301147372 Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing polityczny Studium porównawcze

ISBN: 9788301147372 / Polski / Miękka / 360 str.

ISBN: 9788301147372/Polski/Miękka/360 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Mazur Marek
Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej – stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.
Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako...
cena: 94,00 zł

 Marketing doświadczeń Dziewanowska Katarzyna Kacprzak Agnieszka 9788301174293 Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing doświadczeń

ISBN: 9788301174293 / Polski / Miękka / 192 str.

ISBN: 9788301174293/Polski/Miękka/192 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Dziewanowska Katarzyna;Kacprzak Agnieszka
W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może dostarczyć koncepcja marketingu doświadczeń.
Współczesny konsument oczekuje nie tylko tego, że produkt będzie użyteczny i wysokiej jakości, lecz także że zapewni mu odpowiednie doznania. Mogą być one związane z wycieczką zagraniczną, koncertem ulubionego zespołu, kolacją w ekskluzywnej restauracji czy skokiem ze...
W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilości...
cena: 64,00 zł

 Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA Stefański Adam 9788302146954 WSiP
Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA

ISBN: 9788302146954 / Polski / Miękka / 200 str.

ISBN: 9788302146954/Polski/Miękka/200 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Stefański Adam
Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie: technik hotelarstwa.
Kwalifikacja: T.11 Planowanie i realizacja usług w recepcji.
Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie: technik hotelarstwa.
Kwalifikacja: T.11 Planowanie i realizacja usług w recepcji.
cena: 63,80 zł

 Marketing ćwiczenia EKONOMIK Musiałkiewicz Jacek 9788377350348 Ekonomik
Marketing ćwiczenia EKONOMIK

ISBN: 9788377350348 / Polski / Miękka / 108 str.

ISBN: 9788377350348/Polski/Miękka/108 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Musiałkiewicz Jacek
Zbiór ćwiczeń dla uczniów zdobywających zawód technika: ekonomisty, rachunkowości i handlowca. Obejmuje problematykę zawartą w podręczniku J. Musiałkiewicza "Marketing".

Układ zbioru ćwiczeń jest zgodny z podstawą programową i programem nauczania.
Zbiór ćwiczeń dla uczniów zdobywających zawód technika: ekonomisty, rachunkowości i handlowca. Obejmuje problematykę zawartą w podręczniku J...
cena: 18,90 zł

 Networking dla osób, które go nie cierpią Zack Devora 9788363488390 Logos
Networking dla osób, które go nie cierpią

ISBN: 9788363488390 / Polski / Miękka / 240 str.

ISBN: 9788363488390/Polski/Miękka/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Zack Devora
Możesz jadać samotnie...
i odnosić spektakularne sukcesy.

Czy wolisz leczenie kanałowe niż pogawędkę z grupą obcych osób? A samo wyrażenie „świetny kontakt z salą” sprawia, że wycofujesz się do swoich czterech ścian? Czy rozmowy na błahe tematy są dla ciebie dużym problemem? Devora Zack była niegdyś taka jak ty. Mówiąc zaś szczerze, jest taka do dzisiaj. A jednak stała się skuteczną konsultantką, która każdego roku przemawia do tysięcy ludzi, nie zmieniając przy tym swojej osobowości. Wręcz przeciwnie.
Devora życzliwie analizuje, a potem...
Możesz jadać samotnie...
i odnosić spektakularne sukcesy.

Czy wolisz leczenie kanałowe niż pogawędkę z grupą obcych osób? A ...
cena: 69,99 zł

 Marketing Mody. Strategia i promocja Posner Harriet 9788321350646 Arkady
Marketing Mody. Strategia i promocja

ISBN: 9788321350646 / Polski / Miękka / 240 str.

ISBN: 9788321350646/Polski/Miękka/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Posner Harriet
Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami,...
Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśn...
69,00 zł
64,86 zł

 To jest marketing! Godin Seth 9788380877580 MT Biznes
To jest marketing!

ISBN: 9788380877580 / Polski / Miękka ze skrzydełka / 320 str.

ISBN: 9788380877580/Polski/Miękka ze skrzydełka/320 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Godin Seth
# 1 Wall Street Journal Bestseller
Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy.
Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami.
Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca.
Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć.
Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i...
# 1 Wall Street Journal Bestseller
Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy.
Czas przestać mylić li...
49,90 zł
46,90 zł

 E-marketing  9788301215156 Wydawnictwo Naukowe PWN
E-marketing

ISBN: 9788301215156 / Polski / Miękka / 550 str.

ISBN: 9788301215156/Polski/Miękka/550 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.

Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób...
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu inte...
cena: 104,01 zł

 Metody ilościowe w badaniach marketingowych Roszkiewicz Małgorzata 9788301137717 Wydawnictwo Naukowe PWN
Metody ilościowe w badaniach marketingowych

ISBN: 9788301137717 / Polski / Miękka / 352 str.

ISBN: 9788301137717/Polski/Miękka/352 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Roszkiewicz Małgorzata
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Gł...
cena: 84,00 zł

 Metody badań jakościowych tom 2 Denzin Norman K. Lincoln Yvonna S. 9788301158781 Wydawnictwo Naukowe PWN
Metody badań jakościowych tom 2

ISBN: 9788301158781 / Polski / Miękka / 728 str.

ISBN: 9788301158781/Polski/Miękka/728 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Denzin Norman K.;Lincoln Yvonna S.
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych – badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością, eksperymentujących z nowymi formami, takimi jak performans czy autoetnografia, stawiających pytania o kwestie trafności, rzetelności, naukowej obiektywności. To teksty wrażliwe na płeć, kolor skóry, pochodzenie etniczne, które obok całościowego wprowadzenia do podejmowanej tematyki, odpowiadają na pytanie, w jaki sposób badacze mogą zaangażować się w działanie na rzecz sprawiedliwości...
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych – badań zaangażowanych społecznie, walcząc...
cena: 109,00 zł

 Kanały marketingowe Stern Louis W. El-Ansary Adel I. Coughlan Anne T. 9788301137397 Wydawnictwo Naukowe PWN
Kanały marketingowe

ISBN: 9788301137397 / Polski / Miękka / 651 str.

ISBN: 9788301137397/Polski/Miękka/651 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Stern Louis W.;El-Ansary Adel I.;Coughlan Anne T.
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względ...
cena: 109,00 zł

 Medialne lwy dla rekinów biznesu Ślifirska Aleksandra 9788301180058 Wydawnictwo Naukowe PWN
Medialne lwy dla rekinów biznesu

ISBN: 9788301180058 / Polski / Twarda / 200 str.

ISBN: 9788301180058/Polski/Twarda/200 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Ślifirska Aleksandra
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:
Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice, Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu, Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO, Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN, Dorota Niećko, dziennikarka...
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:
...
cena: 54,00 zł

 Storytelling Audiobook Stączek Marek 9788361485261 EdisonTeam.pl
Storytelling Audiobook

ISBN: 9788361485261 / Polski / Kartonowa / 1 str.

ISBN: 9788361485261/Polski/Kartonowa/1 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Stączek Marek
Audiobook na płycie CD w formacie mp3.
„Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice dodam - że używanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży wywołuje zdwojoną atencję, bardzo duże zaangażowanie i zdecydowanie większą kreatywność uczestników”.
Renata Filipek-Barylowska, Dyrektor Sprzedaży, T-Mobile Polska

„Sposób, w jaki czyta się tę książkę, jest prawie jak bezpośrednie spotkanie z jej Autorem. Bawić i uczyć to...
Audiobook na płycie CD w formacie mp3.
„Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika pr...
60,00 zł
56,40 zł

 Marketing podręcznik EKONOMIK Musiałkiewicz Jacek 9788377350379 Ekonomik
Marketing podręcznik EKONOMIK

ISBN: 9788377350379 / Polski / Miękka / 156 str.

ISBN: 9788377350379/Polski/Miękka/156 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Musiałkiewicz Jacek
W podręczniku w bardzo przystępny sposób wyjaśnione są podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Dużą zaletą podręcznika jest wzbogacenie treści teoretycznych licznymi przykładami, które przybliżają uczniom omawiane zagadnienia.

W roku szkolnym 2014/2015 podręcznik może być wykorzystywany w szkołach, które realizują programy nauczania opracowane zarówno na podstawie „nowej” jak i „starej” podstawy programowej kształcenia w zawodach.

Podręcznik jest przeznaczony do kształcenia w zawodach technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości, ale...
W podręczniku w bardzo przystępny sposób wyjaśnione są podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Dużą zaletą podręcznika jest wzbogacenie tre...
cena: 25,20 zł

 Zmiany medialne i komunikacyjne T.2  9788363434564 Katedra Wydawnictwo Naukowe
Zmiany medialne i komunikacyjne T.2

ISBN: 9788363434564 / Polski / Miękka / 280 str.

ISBN: 9788363434564/Polski/Miękka/280 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić.
Ze Wstępu
Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, ...
35,00 zł
32,90 zł

 MLM Marketing wielopoziomowy Kalench John 9788365068996 Studio Emka
MLM Marketing wielopoziomowy

ISBN: 9788365068996 / Polski / Miękka / 256 str.

ISBN: 9788365068996/Polski/Miękka/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Kalench John
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę.

Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdziesz na tym dobrze. Dostrzegą oni, że jesteś zainteresowany tylko sobą, i szybko Cię opuszczą. Jeżeli jednak dojrzysz w tym wszystkim okazję do służenia i popierania innych, wtedy klienci i współpracownicy odczują to i więzi między wami się wzmocnią.

Okazja do popierania i służenia innym. Chcę mocno podkreślić wagę...
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę.

Jeżeli b...
cena: 39,90 zł

Pierwsza Podprzednia  133  134  135  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia