• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Music, Movies, Meanings, and Markets: Cinemajazzamatazz » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Music, Movies, Meanings, and Markets: Cinemajazzamatazz

ISBN-13: 9780415893138 / Angielski / Twarda / 2011 / 408 str.

Morris Holbrook
Music, Movies, Meanings, and Markets: Cinemajazzamatazz Holbrook, Morris 9780415893138 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Music, Movies, Meanings, and Markets: Cinemajazzamatazz

ISBN-13: 9780415893138 / Angielski / Twarda / 2011 / 408 str.

Morris Holbrook
cena 778,85
(netto: 741,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 755,61
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Music, Movies, Meanings, and Markets focuses on macromarketing-related aspects of film music in general and on the cinemusical role of ambi-diegetic jazz in particular. The book examines other work on music in motion pictures which has dealt primarily with the traditional distinction between nondiegetic film music (background music that comes from off-screen and is not audible to the film's characters, to further the dramatic development of plot, character, or other themes) and diegetic music (source music produced on-screen and/or that is audible to the film's characters, adding to the realism of the mise-en-scene without contributing much to other dramatic meanings). This book defines, describes, and illustrates another hitherto-neglected type of film music --ambi-diegetic film music, which appears on-screen but which contributes to the dramatic development of plot, character, and other themes.

Kategorie:
Sztuka, Muzyka
Kategorie BISAC:
Music > Genres & Styles - Jazz
Business & Economics > Marketing - Multilevel
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Interpretive Marketing Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415893138
Rok wydania:
2011
Numer serii:
000395580
Ilość stron:
408
Waga:
0.61 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

‘At a time when so much marketing literature carries the weight of formulaic standardization, Morris Holbrook yet again reminds us of the creative possibilities within marketing theory. This book beautifully explores decades of jazz and film in order to explore meta-narratives at the level of the tragic and the sublime within marketing, consumer culture and life in general. Rich, personable and beautifully written, this culmination of a lifetime of rumination and love of music is maybe his finest work yet; a wonderful book from a great scholar.’ – Alan Bradshaw, Royal Holloway, University of London

Part I: Introduction: Ambi-Diegetic Music in Motion Pictures  1.The Role of Ambi-Diegetic Film Music in the Product Design of Hollywood Movies: Macromarketing in La-La-Land  Part II: Ambi-Diegetic Jazz and the Development of Character  2. Ambi-Diegetic Film Music As a Product-Design and -Placement Strategy: The Crosby Duets in High Society (1956)  3. The Cinemusical Role of "My Funny Valentine" In The Fabulous Baker Boys (1989) and The Talented Mr. Ripley (1999) Part III: The Plot Thickens: Cinemusical Meanings in the Crime-Plus-Jazz Genre  4. Pete Kelly’s Blues (1955)  5. The Cotton Club (1984)  6. Kansas City (1996)  Part IV: Jazz, Films, and Macromarketing Themes: Art versus Commerce in the Young Man-With-A-Horn Genre  7. Young Man with a Horn (1949)  8. Paris Blues (1961)  9. Mo’ Better Blues (1990)  Part V: Ambi-Diegetic, Nondiegetic, and Diegetic Cinemusical Meanings in Motion Pictures: Commerce, Art, and Brando Loyalty ... Or ... De Niro, My God, To Thee  10. Commerce And New York, New York (1977): He’s Delightful; He’s Delicious; He’s ... De Niro  11. Art and Heart Beat (1980): Stars Fell on Algolagnia  12. Brando Loyalty and The Score (2001): How Do You Keep The Music Paying?  Part VI: God Is In the Details  13. His Eye Is On the Sparrow: Small-But-Significant Cinemusical Moments in Jazz Film Scores by Miles Davis and John Lewis  14. Small-But-Significant Implications of the Man Who Isn’t There In Sweet Smell of Success (1957)  Part VII: Jazz Biopics As Tragedy and Comedy: Pivotal Ambi-Diegetic Cinemusical Moments in Tragedepictions and Comedepictions of Jazz Heroes  15. When Bad Things Happen To Great Musicians: The Troubled Role of Ambi-Diegetic Jazz in Three Tragedepictions of Artistic Genius on the Silver Screen  16. A Cinemusicaliterary Analysis of the American Dream As Represented By Biographical Jazz Comedepictions in the Golden Age of Hollywood Biopics: Blow, Horatio, Blow; O, Jakie, O; Go, Tommy, Go; No, Artie, No

Morris B. Holbrook is the W. T. Dillard Professor Emeritus of Marketing in the Graduate School of Business at Columbia University. His research has covered a wide variety of topics in marketing, consumer behavior, and related fields – with a special focus on communication in general and on aesthetics, semiotics, hermeneutics, art, and entertainment in particular. Recent books include Consumer Research (1995); Consumer Value (edited, 1999); and Playing the Changes on the Jazz Metaphor (2007).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia