![]() |
Przyczepne historie
ISBN: 9788380879317 / Polski / Miękka ze skrzydełka / 360 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie...
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świ...
|
56,31 zł |
![]() |
Gamification
ISBN: 9788301213763 / Polski / Miękka / 206 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować.
A jest to zadanie coraz trudniejsze (…) W jaki sposób my – badacze marketingowi – nadążamy za zmianami? Czy używane przez nas narzędzia są dobrze dopasowane do wyzwań współczesnego świata i błyskawicznie zmieniającego się respondenta? Czy potrafimy modyfikować swoje podejście i instrumenty badawcze, którymi się na co... Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention econo...
|
cena:
73,99 zł |
![]() |
Co chce wiedzieć klient?
ISBN: 9788382310559 / Polski / Miękka ze skrzydełka / 404 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy. Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiadaj Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przep...
|
46,90 zł |
![]() |
Psicologia para iniciantes: Aprendizagem da Inteligência Emocional, PNL e Pensamento Positivo Fortalecer a própria consciência Deixar ir, parar de
ISBN: 9781650328157 / Portugalski / Miękka / 100 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
39,95 zł |
![]() |
Deu Errado Por que?: A jornada para construir um negocio orientado para o seu cliente
ISBN: 9786500747027 / Portugalski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
44,38 zł |
![]() |
Análisis de la Competencia: Manual para competir con éxito en los mercados
ISBN: 9789802173686 / Hiszpański / Miękka / 120 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Las empresas exitosas son aquellas que, ademas de descifrar a sus consumidores o clientes, son capaces de aprender de la competencia. Dada la relevancia de la competencia en los negocios y su complejidad, resulta imperativo contar con las "mejores practicas" de analisis de la competencia. Este libro ofrece precisamente esto, con una sencillez impecable, pero a la vez con profundidad y de una forma practica. Carlos Jimenez recopila bibliografia clasica sobre el tema (Porter y Crane) y la mezcla con bibliografia de actualidad (Kim y Mauborgne). Ademas, toma el pulso del mercado por medio de los...
Las empresas exitosas son aquellas que, ademas de descifrar a sus consumidores o clientes, son capaces de aprender de la competencia. Dada la relevanc...
|
cena:
40,35 zł |
![]() |
Ideas de Negocios: Un M
ISBN: 9781974541683 / Hiszpański / Miękka / 48 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
40,31 zł |
![]() |
Permanencia de los alumnos de la licenciatura en mercadotecnia de la Universidad Autónoma del Carmen: Razones por las cuales los alumnos continúan sus
ISBN: 9783668587144 / Hiszpański / Miękka / 102 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
265,91 zł |
![]() |
Maestría en SEO: Aprenda los Secretos de Marketing de la Optimización de Motores de Búsqueda Avanzada, ¡Para un Crecimiento Óptimo! ¡La
ISBN: 9781800600065 / Hiszpański / Miękka / 122 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
66,30 zł |
![]() |
Maestría en SEO
ISBN: 9781800600492 / Hiszpański / Twarda / 122 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
81,63 zł |
![]() |
RiPPle: Modelo de Maduración Digital dentro del Proceso de la Transformación Digital
ISBN: 9798529125311 / Hiszpański / Miękka / 270 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
121,01 zł |
![]() |
Tesis en Marketing: Una guia practica para el diseno y el analisis de la investigacion cuantitativa
ISBN: 9798376248560 / Hiszpański Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
152,45 zł |
![]() |
El camino hacia las ventas: Hacia las ventas
ISBN: 9798345639771 / Hiszpański / Miękka / 268 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
48,43 zł |
![]() |
Tatuajes, No Marcas
ISBN: 9781954676787 / Hiszpański Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
72,83 zł |
![]() |
La Venganza del Punto Clave / Revenge of the Tipping Point
ISBN: 9788430627684 / Hiszpański Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
95,89 zł |
![]() |
El montaje de una planta procesadora de productos deshidratados de la l?nea fruver en San Juan de Pasto 2010-2011. Estudio de factibilidad
ISBN: 9783346655042 / Hiszpański Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
378,90 zł |
![]() |
Mercadeo en red y comercialización de Multiniveles increíblemente eficaz para los introvertidos en los medios sociales: ¡Aprenda cómo construir un neg
ISBN: 9781989814796 / Hiszpański / Miękka / 92 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
76,51 zł |
![]() |
Mercadeo en red y comercialización de Multiniveles increíblemente eficaz para los introvertidos en los medios sociales: ¡Aprenda cómo construir un neg
ISBN: 9781800600256 / Hiszpański / Twarda / 92 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
81,63 zł |
![]() |
Libro de Jugadas Avanzadas de Marketing de Afiliados: ¡Aprenda los Secretos de los Principales Vendedores de Afiliados Sobre Cómo Puede Obtener Ingres
ISBN: 9781800600317 / Hiszpański / Twarda / 134 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
81,63 zł |