• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Psychology of the Asian Consumer » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Psychology of the Asian Consumer

ISBN-13: 9780765644558 / Angielski / Twarda / 2014 / 174 str.

Bernd Schmitt; Leonard Lee
The Psychology of the Asian Consumer Bernd Schmitt Leonard Lee 9780765644558 M.E. Sharpe - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Psychology of the Asian Consumer

ISBN-13: 9780765644558 / Angielski / Twarda / 2014 / 174 str.

Bernd Schmitt; Leonard Lee
cena 1073,11 zł
(netto: 1022,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1032,66 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Why is it important to conduct research on the psychology of the Asian consumer? What research themes have already emerged? What are the relevant theories and practical applications based on this research? These are some of the questions and issues addressed in this unique book. With chapters written by experts in their field, The Psychology of the Asian Consumer highlights how consumer psychology can contribute to an understanding of Asian consumer behaviour and is especially timely in light of today's global economy and its focus on the Pacific Rim. Chapters are organised around the key concepts of theory and culture and include numerous case studies and practical applications. The book focuses on research summaries that provide readers with important, need-to-know information.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
M.E. Sharpe
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780765644558
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
174
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
23.11 x 15.75 x 1.52
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. Why the Asian Consumer? Bernd Schmitt 2. Emerging Research Themes on the Asian Consumer Leonard Lee Part I. Conceptual Models and Theories 3. Motivated Forgetting Following Social Identity Threat Amy N. Dalton and Li Huang 4. The Paradox of Possessions: When Having Less Can Be Merrier Haiyang Yang, Ziv Carmon, and Ravi Dhar 5. Unintended Effects of Planning in Goal Striving: Substitution and Amplification Leona Tam, Jelena Spanjol, and José Antonio Rosa 6. The Role of Impulsivity in Impulse Purchase Decision Making: A Cross-Cultural Comparison Sarah Hong Xiao and Michael Nicholson Part II. Cultural Differences in Consumer Behavior 7. Cultural Identity and the Antecedents of Risk Taking: Am I Good or Am I Lucky? Ana Valenzuela, Peter Darke, and Donnel Briley 8. Toward Understanding the Interplay Between Culture and Goals Antonios Stamatogiannakis, Haiyang Yang, and Amitava Chattopadhyay 9. Not All Fakes Are Created Equal: Cultural Differences in Considering Counterfeits Steven Chan and Nelson Amaral 10. Cultural Differences in Defensive Bias in Response to Deceptive Advertising Andy H. Ng and Peter Darke Part III. Diverse Consumer Behavior Among Asian Cultures 11. Malleable Preference: A Nation Equity Perspective Pavitra Jindahra and Surat Teerakapibal 12. Consumer Self-Connections to Global Brands in Asia Sunmyoung Cho 13. Impact of Spouses’ Past Influence Patterns on Economic Decision Making: A Couple’s Diary Technique Applied in Vietnamese Households E lfriede Penz and Erich Kirchler 14. Sequential Cross-Sectional Studies of Values in Singaporeand the United States Soo Jiuan Tan, Siok Kuan Tambyah, and Lynn R. Kahle Part IV. Current Practices 15. Consumers’ Perspective on Mobile Phone Marketing Mustika Sufiati Purwanegara, Ronny Armando Pitojo, and Mia Tantri Diah Indriani 16. Toward a Differential Understanding of Social Media Usage and Participation Benefits: A Cross-Cultural Comparison Between Eastern and Western Users Werner H. Kunz and Raymond R. Liu 17. Shape Matters: How Logo Shapes Influence Consumer Reactions Yuwei Jiang, Gerald J. Gorn, Maria Galli, and Amitava Chattopadhyay 18. Analyses of Corporate Visual Identities: Reaction of Japanese Consumers to Global Logo Changes Naoko Moriyoshi and Miho Sasaki 19. Epilogue

Schmitt, Bernd Bernd Schmitt is the Robert D. Calkins Professor o... więcej >
Lee, Leonard Leonard Lee is a contributor for Taunton Press tit... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia