• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Bernd Schmitt - książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC
 Happy Customers Everywhere: How Your Business Can Profit from the Insights of Positive Psychology Schmitt, Bernd 9780230116450 Palgrave MacMillan
Happy Customers Everywhere: How Your Business Can Profit from the Insights of Positive Psychology

Schmitt, Bernd

Every business knows that the best customer is a happy customer. They return again and again, bring their friends and family, and deliver tons of free advertising via word of mouth and social media. But in order to grow that loyal base, you must be keenly aware of your customers' needs and preferences. Drawing on the latest research in the exploding field of positive psychology, Columbia Business School professor Bernd Schmitt offers three unique approaches any business can use to turning a casual customer into a committed fan:

- The Feel-Good Method: Use the experience of...

Every business knows that the best customer is a happy customer. They return again and again, bring their friends and family, and deliver tons of f...

cena: 157,95 zł
 Kundenerlebnis ALS Wettbewerbsvorteil: Mit Customer Experience Management Marken Und Märkte Gewinn Bringend Gestalten Schmitt, Bernd 9783322903228 Gabler Verlag
Kundenerlebnis ALS Wettbewerbsvorteil: Mit Customer Experience Management Marken Und Märkte Gewinn Bringend Gestalten

Schmitt, Bernd
Die Autoren zeigen an konkreten Fallbeispielen (Apple, Mini, O2, Red Bull, Segafredo Zanetti, SevenOne Media und VW GTI), wie fuhrende Unternehmen das Kundenerlebnis als Wettbewerbsvorteil nutzen. Sie liefern den strategischen Rahmen sowie einen 5-Stufen-Plan mit den wichtigsten Werkzeugen zur Umsetzung: Zielgruppensegmentierung und -selektion, Positionierung, Branding, Service und Innovation."
Die Autoren zeigen an konkreten Fallbeispielen (Apple, Mini, O2, Red Bull, Segafredo Zanetti, SevenOne Media und VW GTI), wie fuhrende Unternehmen das...
cena: 226,25 zł
 The Psychology of the Asian Consumer Bernd Schmitt Leonard Lee 9780765644558 M.E. Sharpe
The Psychology of the Asian Consumer

Bernd Schmitt Leonard Lee
Why is it important to conduct research on the psychology of the Asian consumer? What research themes have already emerged? What are the relevant theories and practical applications based on this research? These are some of the questions and issues addressed in this unique book. With chapters written by experts in their field, The Psychology of the Asian Consumer highlights how consumer psychology can contribute to an understanding of Asian consumer behaviour and is especially timely in light of today's global economy and its focus on the Pacific Rim. Chapters are organised around the key...
Why is it important to conduct research on the psychology of the Asian consumer? What research themes have already emerged? What are the relevant theo...
cena: 1073,11 zł
 The Psychology of the Asian Consumer Bernd Schmitt Leonard Lee 9780765646477 M.E. Sharpe
The Psychology of the Asian Consumer

Bernd Schmitt Leonard Lee
Why is it important to conduct research on the psychology of the Asian consumer? What research themes have already emerged? What are the relevant theories and practical applications based on this research? These are some of the questions and issues addressed in this unique book. With chapters written by experts in their field, The Psychology of the Asian Consumer highlights how consumer psychology can contribute to an understanding of Asian consumer behaviour and is especially timely in light of today's global economy and its focus on the Pacific Rim. Chapters are organised around the key...
Why is it important to conduct research on the psychology of the Asian consumer? What research themes have already emerged? What are the relevant theo...
cena: 312,13 zł
 KALTES KLARES WASSER : Story Center Schmitt, Bernd; Spirlin, Gard; Asui, Enzo 9783957651945 p.machinery
KALTES KLARES WASSER : Story Center

Schmitt, Bernd; Spirlin, Gard; Asui, Enzo
cena: 71,28 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia