• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Happy Customers Everywhere: How Your Business Can Profit from the Insights of Positive Psychology » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Happy Customers Everywhere: How Your Business Can Profit from the Insights of Positive Psychology

ISBN-13: 9780230116450 / Angielski / Twarda / 2012 / 256 str.

Bernd Schmitt
Happy Customers Everywhere: How Your Business Can Profit from the Insights of Positive Psychology Schmitt, Bernd 9780230116450 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Happy Customers Everywhere: How Your Business Can Profit from the Insights of Positive Psychology

ISBN-13: 9780230116450 / Angielski / Twarda / 2012 / 256 str.

Bernd Schmitt
cena 157,52 zł
(netto: 150,02 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 156,66 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Every business knows that the best customer is a happy customer. They return again and again, bring their friends and family, and deliver tons of free advertising via word of mouth and social media. But in order to grow that loyal base, you must be keenly aware of your customers' needs and preferences. Drawing on the latest research in the exploding field of positive psychology, Columbia Business School professor Bernd Schmitt offers three unique approaches any business can use to turning a casual customer into a committed fan: - The Feel-Good Method: Use the experience of pleasure and positive emotion to hook new customers, and watch those feel-good moments transform an impulsive buyer into a committed loyalist.- The Values-and-Meaning Method: Attract passionate customers by appealing to their core values, like being socially responsible, protecting the environment, or living a simple life - The Engagement Method: Get customers to notice a unique or limited offer, immerse them in the experience, and have them share it with friends and family.Schmitt shows marketers, brand managers, and entrepreneurs how to design an authentic and successful campaign that will reach, grow, and sustain a devoted base of customers.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780230116450
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
256
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
22.61 x 16.26 x 3.05
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta
Schmitt, Bernd Bernd Schmitt is the Robert D. Calkins Professor o... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia