• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Engagement Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Engagement Marketing

ISBN-13: 9783319872070 / Angielski / Miękka / 2018 / 328 str.

Robert W. Palmatier; V. Kumar; Colleen M. Harmeling
Customer Engagement Marketing Robert W. Palmatier V. Kumar Colleen M. Harmeling 9783319872070 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Engagement Marketing

ISBN-13: 9783319872070 / Angielski / Miękka / 2018 / 328 str.

Robert W. Palmatier; V. Kumar; Colleen M. Harmeling
cena 925,87
(netto: 881,78 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 848,19
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Public Relations
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319872070
Rok wydania:
2018
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
328
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

1. Customer Engagement Marketing


PART 1: Antecedents of Engagement

2. If you build it right, they will engage: A study of antecedent conditions of customer engagement 
3. Measuring and Managing Customer Engagement Value through the Customer Journey 
4. Customer Engagement through Personalization and Customization 
5. Managing Product Returns within the Customer Value Framework
6. Multi-Tier Loyalty Programs to Stimulate Customer Engagement 
7. Happy Users, Grumpy Bosses: Current Community Engagement Literature and the Impact of Support Engagement in a B2B Setting on User and Upper Management Satisfaction 

PART 2: Consequences of Customer Engagement

8. Customer Engagement and Employee Engagement: A Research Review and Agenda 
9. The Disruptive Impact of Customer Engagement on the Business-to-Consumer Sales Force 

PART 3: Application Context of Customer Engagement

10. Creating Stronger Brands through Consumer Experience and Engagement 
11. From Customer to Partner Engagement: A Conceptualization and Typology of Engagement in B2B 
12. Engaging with Brands: The Influence of Dispositional and Situational Brand Engagement on Customer Advocacy 
13. The Emotional Engagement Paradox 
14. Conclusion: Informing Customer Engagement Marketing and Future Research 

Robert W. Palmatier is Professor of Marketing at the University of Washington, USA. He is the Editor-in Chief of Journal of Academy of Marketing Science. 

V. Kumar (VK) is the Regents Professor, Richard and Susan Lenny Distinguished Chair, and Professor in Marketing at Georgia State University, USA. VK has published over 250 articles, 25 books and has received over 25 Research and Teaching Excellence Awards.

Colleen Harmeling is Assistant Professor of Marketing and Dean’s Emerging Scholar at Florida State University, USA. Her research has appeared in Journal of Marketing, Journal of International Business Studies, Marketing Science Institute Working Paper Series, and has been presented at numerous marketing conferences.

This book provides a synthesis of research perspectives on customer engagement through a collection of chapters from thought leaders. It identifies cutting-edge metrics for capturing and measuring customer engagement and highlights best practices in implementing customer engagement marketing strategies. Responding to the rapidly changing business landscape where consumers are more connected, accessible, and informed than ever before, many firms are investing in customer engagement marketing. The book will appeal to academics, practitioners, consultants, and managers looking to improve customer engagement.  



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia