• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

On the Origins of Self-Service » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

On the Origins of Self-Service

ISBN-13: 9781138902497 / Angielski / Twarda / 2015 / 226 str.

Franck Cochoy
On the Origins of Self-Service Franck Cochoy 9781138902497 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

On the Origins of Self-Service

ISBN-13: 9781138902497 / Angielski / Twarda / 2015 / 226 str.

Franck Cochoy
cena 851,87
(netto: 811,30 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 805,98
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Most marketing scholars implicitly consider independent merchants as conservative and passive actors, and study the modernization of retailing via department stores, chains and supermarkets. In this innovative study, Franck Cochoy challenges this perspective and takes a close look at the transformation of commerce through the lens of Progressive Grocer, an American trade magazine launched in 1922. Aimed at modernizing small independent grocery stores, Progressive Grocer sowed the seeds for modern self-service which spread in small retail outlets, sometimes well before the advent of the large retail spaces which are traditionally viewed as the origin of the self-service economy. The author illustrates how this publication had a highly influential role on what the trade considered to be best practice and shaped what was considered to be cutting edge. By displacing the consumer and their agency from the centre of analytic attention, this innovative book highlights the complex impact of social, technical and retailing environment factors that structure and delimit consumer freedom in the marketplace. This detailed critical analysis of the origins of self-service will be of interest to a wide variety of scholars not only in marketing and consumer research, but also in business history, sociology and cultural studies.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Industries - Retailing
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Critical Marketing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138902497
Rok wydania:
2015
Numer serii:
000773848
Ilość stron:
226
Waga:
0.48 kg
Wymiary:
23.37 x 15.75 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction 1. How To Read Progressive Grocer 2. Making People do Business with Words-Things 3. The Beginnings of the Progressive Grocer: Improving commerce before transforming it 4. Transforming Commerce: A Business of Pens and Brands 5. Rolling Stores, or The Tour of Trolleys 6. Conclusion

Franck Cochoy is Professor of Sociology at the University of Toulouse, France. He is one of France’s most influential economic sociologists and has published extensively in the area of critical marketing and consumer culture, specifically the market mediations between producers and consumers, from marketing to packaging, via advertising and other devices.

Cochoy, Franck Professeur de sociologie a l'Universite Toulouse I... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia