wyszukanych pozycji: 31
![]() |
Hygiene Management in Kitchen and Service: HACCP made easy
ISBN: 9783751917155 / Angielski / Miękka / 2020 / 74 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
88,37 zł |
![]() |
Effizientes Marketingkonzept für Hotels und Restaurants: Vermarktungsstrategien für den zukunftsorientierten Gastgeber
ISBN: 9783750435537 / Niemiecki / Miękka / 2020 / 126 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
98,86 zł |
![]() |
Nachhaltige und umweltfreundliche Qualitätsstandards für Hotels und Restaurants: Zweiter Teil: Qualitätsmanagement für den Hotelbereich
ISBN: 9783755733744 / Niemiecki / Miękka / 2021 / 106 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
92,40 zł |
![]() |
Hygienemanagement in Küche und Service: HACCP leicht gemacht
ISBN: 9783752862126 / Niemiecki / Miękka / 2022 / 84 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
84,34 zł |
![]() |
Estándares de calidad sostenibles y respetuosos con el medio ambiente para hoteles y restaurantes: Tercera parte: gestión de calidad para el área de restaurante
ISBN: 9783755779308 / Hiszpański / Miękka / 2022 / 118 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
94,83 zł |
![]() |
Sustainable and Environmental Quality Standards for Hotels and Restaurants: Part three: Quality management for the food and beverage division
ISBN: 9783756235650 / Angielski / Miękka / 2022 / 118 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
94,83 zł |
![]() |
Efficient Marketing Concept for hotels and restaurants: Marketing stragies for the future-oriented host
ISBN: 9783752640632 / Angielski / Miękka / 2020 / 126 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
96,44 zł |
![]() |
Conceito de marketing eficiente para hotéis e restaurantes: Estratégias de marketing para o anfitrião orientado para o futuro
ISBN: 9783753472478 / Niemiecki / Miękka / 2021 / 126 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
96,44 zł |
![]() |
Service quality from the guest's view: Manual for more service quality in hotels and restaurants
ISBN: 9783734735370 / Angielski / Miękka / 2014 / 66 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
64,16 zł |
![]() |
Nachhaltige und umweltfreundliche Qualitätsstandards für Hotels und Restaurants: Erster Teil: Qualitätsmanagement für die Betriebsleitung
ISBN: 9783754325759 / Niemiecki / Miękka / 2021 / 90 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
92,40 zł |
![]() |
Housekeeping Management: Erfolgreich im Hausdamen- und Cleaning- Bereich
ISBN: 9783743127807 / Niemiecki / Miękka / 2016 / 126 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Ziel ist den Interessenten Managementstrategien und Techniken fur den Housekeeping Bereich praxisnah und zukunftsorientiert zu vermitteln. Nach dem Seminar bzw. nach der Lekture dieser Dokumentation konnen wir folgende Fragen beantworten; Was muss die weitsichtige Hausdame uber die Entwicklung der Gasteerwartungen und Trends wissen? Wie kann die engagierte Hausdame ihre Abteilung optimieren unter Berucksichtigung des permanenten Kostendrucks? Wann ist ein Zimmer sauber und aufgeraumt? Wie geht man mit der Haustechnik um und wie erstellt man einen adaquaten Wartungs- und Pflegeplan? Brauchen...
Ziel ist den Interessenten Managementstrategien und Techniken fur den Housekeeping Bereich praxisnah und zukunftsorientiert zu vermitteln. Nach dem Se...
|
cena:
98,86 zł |
![]() |
Sustainable and Environmental Quality Standards for Hotels and Restaurants: First part: Quality Management for the Management
ISBN: 9783754373361 / Angielski / Miękka / 2021 / 90 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
88,37 zł |
![]() |
Servir con estilo: Maître d'hôtel
ISBN: 9783752828856 / Hiszpański / Miękka / 2020 / 144 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
100,47 zł |
![]() |
Estándares de calidad para hoteles: Optimización de procesos en hoteles
ISBN: 9783738644876 / Hiszpański / Miękka / 2019 / 250 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
288,51 zł |
![]() |
Estándares de calidad sostenibles y respetuosos con el medio ambiente para los hoteles y restaurantes: Segunda parte: Gestión de calidad en el área de alojamiento
ISBN: 9783755755869 / Hiszpański / Miękka / 2021 / 106 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
92,40 zł |
![]() |
Ustojchivye i jekologicheski bezopasnye standarty kachestva dlja gostinic i restoranov: Chast' tret'ja: Upravlenie kachestvom v restorannom sektore
ISBN: 9783756238859 / Polski / Miękka / 2022 / 118 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
88,37 zł |
![]() |
Cinco pasos de la venta directa en el hotel y restaurante: Técnicas eficientes de venta directa
ISBN: 9783752628388 / Hiszpański / Miękka / 2020 / 82 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
86,75 zł |
![]() |
Personalmanagement für Hotels und Restaurants: Personalplanung und Führung in der Hotellerie und Gastronomie
ISBN: 9783753496122 / Niemiecki / Miękka / 2021 / 86 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
92,40 zł |
![]() |
Gestión de la higiene en cocina y servicio: Fácil aplicación de HACCP / APPCC
ISBN: 9783754320877 / Hiszpański / Miękka / 2021 / 90 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
92,40 zł |
![]() |
Servicequalität aus der Sicht des Gastes: Handbuch für mehr Servicequalität im Hotel und Restaurant
ISBN: 9783735781727 / Niemiecki / Miękka / 2021 / 66 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
92,40 zł |