• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Frank Höchsmann » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 31

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Effizientes Marketingkonzept für Hotels und Restaurants: Vermarktungsstrategien für den zukunftsorientierten Gastgeber Frank Höchsmann 9783750435537
Effizientes Marketingkonzept für Hotels und Restaurants: Vermarktungsstrategien für den zukunftsorientierten Gastgeber

ISBN: 9783750435537 / Niemiecki / Miękka / 2020 / 126 str.

ISBN: 9783750435537/Niemiecki/Miękka/2020/126 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank Hochsmann
cena: 98,86 zł

 Hygiene Management in Kitchen and Service: HACCP made easy Höchsmann, Frank 9783751917155
Hygiene Management in Kitchen and Service: HACCP made easy

ISBN: 9783751917155 / Angielski / Miękka / 2020 / 74 str.

ISBN: 9783751917155/Angielski/Miękka/2020/74 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank Höchsmann
cena: 88,37 zł

 Sustainable and Environmental Quality Standards for Hotels and Restaurants: First part: Quality Management for the Management Frank Höchsmann 9783754373361
Sustainable and Environmental Quality Standards for Hotels and Restaurants: First part: Quality Management for the Management

ISBN: 9783754373361 / Angielski / Miękka / 2021 / 90 str.

ISBN: 9783754373361/Angielski/Miękka/2021/90 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank Hochsmann
cena: 88,37 zł

 Servir con estilo: Maître d'hôtel Höchsmann, Frank 9783752828856
Servir con estilo: Maître d'hôtel

ISBN: 9783752828856 / Hiszpański / Miękka / 2020 / 144 str.

ISBN: 9783752828856/Hiszpański/Miękka/2020/144 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank Hochsmann
cena: 100,47 zł

 Estándares de calidad sostenibles y respetuosos con el medio ambiente para los hoteles y restaurantes: Segunda parte: Gestión de calidad en el área de alojamiento Frank Höchsmann 9783755755869
Estándares de calidad sostenibles y respetuosos con el medio ambiente para los hoteles y restaurantes: Segunda parte: Gestión de calidad en el área de alojamiento

ISBN: 9783755755869 / Hiszpański / Miękka / 2021 / 106 str.

ISBN: 9783755755869/Hiszpański/Miękka/2021/106 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank Hochsmann
cena: 92,40 zł

 Estándares de calidad para hoteles: Optimización de procesos en hoteles Höchsmann, Frank 9783738644876
Estándares de calidad para hoteles: Optimización de procesos en hoteles

ISBN: 9783738644876 / Hiszpański / Miękka / 2019 / 250 str.

ISBN: 9783738644876/Hiszpański/Miękka/2019/250 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank Höchsmann
cena: 288,51 zł

 Ustojchivye i jekologicheski bezopasnye standarty kachestva dlja gostinic i restoranov: Chast' tret'ja: Upravlenie kachestvom v restorannom sektore Frank Höchsmann 9783756238859
Ustojchivye i jekologicheski bezopasnye standarty kachestva dlja gostinic i restoranov: Chast' tret'ja: Upravlenie kachestvom v restorannom sektore

ISBN: 9783756238859 / Polski / Miękka / 2022 / 118 str.

ISBN: 9783756238859/Polski/Miękka/2022/118 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank Hochsmann
cena: 88,37 zł

 Cinco pasos de la venta directa en el hotel y restaurante: Técnicas eficientes de venta directa Höchsmann, Frank 9783752628388
Cinco pasos de la venta directa en el hotel y restaurante: Técnicas eficientes de venta directa

ISBN: 9783752628388 / Hiszpański / Miękka / 2020 / 82 str.

ISBN: 9783752628388/Hiszpański/Miękka/2020/82 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank Höchsmann
cena: 86,75 zł

 Personalmanagement für Hotels und Restaurants: Personalplanung und Führung in der Hotellerie und Gastronomie Höchsmann, Frank 9783753496122
Personalmanagement für Hotels und Restaurants: Personalplanung und Führung in der Hotellerie und Gastronomie

ISBN: 9783753496122 / Niemiecki / Miękka / 2021 / 86 str.

ISBN: 9783753496122/Niemiecki/Miękka/2021/86 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank Höchsmann
cena: 92,40 zł

 Gestión de la higiene en cocina y servicio: Fácil aplicación de HACCP / APPCC Frank Höchsmann 9783754320877
Gestión de la higiene en cocina y servicio: Fácil aplicación de HACCP / APPCC

ISBN: 9783754320877 / Hiszpański / Miękka / 2021 / 90 str.

ISBN: 9783754320877/Hiszpański/Miękka/2021/90 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank Hochsmann
cena: 92,40 zł

 Servicequalität aus der Sicht des Gastes: Handbuch für mehr Servicequalität im Hotel und Restaurant Höchsmann, Frank 9783735781727
Servicequalität aus der Sicht des Gastes: Handbuch für mehr Servicequalität im Hotel und Restaurant

ISBN: 9783735781727 / Niemiecki / Miękka / 2021 / 66 str.

ISBN: 9783735781727/Niemiecki/Miękka/2021/66 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank Hochsmann
cena: 92,40 zł

 Gestão da higiene na cozinha e serviço: Gestão de higiene facilitada Frank Höchsmann 9783754345542
Gestão da higiene na cozinha e serviço: Gestão de higiene facilitada

ISBN: 9783754345542 / Portugalski / Miękka / 2021 / 90 str.

ISBN: 9783754345542/Portugalski/Miękka/2021/90 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank Hochsmann
cena: 90,79 zł

 Estándares de calidad para restaurantes: Optimización de procesos en restaurantes Höchsmann, Frank 9783749466061
Estándares de calidad para restaurantes: Optimización de procesos en restaurantes

ISBN: 9783749466061 / Hiszpański / Miękka / 2019 / 146 str.

ISBN: 9783749466061/Hiszpański/Miękka/2019/146 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank Hochsmann
cena: 175,53 zł

 Nachhaltige und umweltfreundliche Qualitätsstandards für Hotels und Restaurants: Dritter Teil: Qualitätsmanagement für die Restaurantleitung Frank Höchsmann 9783755753704
Nachhaltige und umweltfreundliche Qualitätsstandards für Hotels und Restaurants: Dritter Teil: Qualitätsmanagement für die Restaurantleitung

ISBN: 9783755753704 / Niemiecki / Miękka / 2021 / 118 str.

ISBN: 9783755753704/Niemiecki/Miękka/2021/118 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank Hochsmann
cena: 98,86 zł

 Qualitätsstandards Restaurant: Optimierung der Prozesse und Arbeitsabläufe in Restaurants und Gaststätten Höchsmann, Frank 9783748152279
Qualitätsstandards Restaurant: Optimierung der Prozesse und Arbeitsabläufe in Restaurants und Gaststätten

ISBN: 9783748152279 / Niemiecki / Miękka / 2018 / 146 str.

ISBN: 9783748152279/Niemiecki/Miękka/2018/146 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank Höchsmann
cena: 173,10 zł

 Upravlenie gigienoj na kuhne i v sfere obsluzhivanija: Vnedrenie trebovanij HACCP Frank Höchsmann 9783756816439
Upravlenie gigienoj na kuhne i v sfere obsluzhivanija: Vnedrenie trebovanij HACCP

ISBN: 9783756816439 / Rosyjski / Miękka / 2022 / 94 str.

ISBN: 9783756816439/Rosyjski/Miękka/2022/94 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank Hochsmann
cena: 88,37 zł

 Housekeeping Management: Gestión del departamento de ama de llaves y limpieza Höchsmann, Frank 9783752607840
Housekeeping Management: Gestión del departamento de ama de llaves y limpieza

ISBN: 9783752607840 / Hiszpański / Miękka / 2020 / 126 str.

ISBN: 9783752607840/Hiszpański/Miękka/2020/126 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank Höchsmann
cena: 100,47 zł

 
Gestion de l'hygiène en cuisine et au service: L'HACCP en toute simplicité

ISBN: 9783759713254 / Niemiecki / Miękka / 2024 / 94 str.

ISBN: 9783759713254/Niemiecki/Miękka/2024/94 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
cena: 82,72 zł

 Gestión de personal para hoteles y restaurantes: Planificación y gestión de personal en la hostelería y gastronomía Frank Höchsmann 9783754301913
Gestión de personal para hoteles y restaurantes: Planificación y gestión de personal en la hostelería y gastronomía

ISBN: 9783754301913 / Hiszpański / Miękka / 2021 / 86 str.

ISBN: 9783754301913/Hiszpański/Miękka/2021/86 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank Hochsmann
cena: 88,37 zł

 Servicio de calidad desde el punto de vista del huésped y del comensal: Manual para mejor servicio de calidad en hoteles y restaurantes Höchsmann, Frank 9783734737725
Servicio de calidad desde el punto de vista del huésped y del comensal: Manual para mejor servicio de calidad en hoteles y restaurantes

ISBN: 9783734737725 / Hiszpański / Miękka / 2014 / 66 str.

ISBN: 9783734737725/Hiszpański/Miękka/2014/66 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank Hochsmann
cena: 64,16 zł

 1  2  Następna

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia