• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Design - Graphic Arts - Branding & Logo Design

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Design >> Graphic Arts - Branding & Logo Design

ilość książek w kategorii: 461

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Black and White Graphics  9788416851683 Promopress
Black and White Graphics

ISBN: 9788416851683 / Angielski / Miękka / 240 str.

ISBN: 9788416851683/Angielski/Miękka/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Black and White Graphics showcases the appealing impact of using monochrome color schemes in the field of graphic design.
Black and White Graphics showcases the appealing impact of using monochrome color schemes in the field of graphic design.
cena: 153,35

 Markenliebe: Konzeption Und Empirische Untersuchung Eines Ganzheitlichen Kausalanalytischen Modells Fröhling, Renée 9783658183776 Gabler
Markenliebe: Konzeption Und Empirische Untersuchung Eines Ganzheitlichen Kausalanalytischen Modells

ISBN: 9783658183776 / Niemiecki / Miękka / 348 str.

ISBN: 9783658183776/Niemiecki/Miękka/348 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Renée Fröhling
cena: 244,52

 The Power of Communicating the Family Firm Status: The Positive Effect of Family Firms as a Brand on Consumer Buying Behavior and Consumer Happiness Rosina, Margarete 9783658196981 Springer Gabler
The Power of Communicating the Family Firm Status: The Positive Effect of Family Firms as a Brand on Consumer Buying Behavior and Consumer Happiness

ISBN: 9783658196981 / Angielski / Miękka / 188 str.

ISBN: 9783658196981/Angielski/Miękka/188 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Margarete Rosina
Margarete Rosina investigates whether it makes sense for family firms to communicate their family firm status to consumers.
Margarete Rosina investigates whether it makes sense for family firms to communicate their family firm status to consumers.
cena: 201,24

 The Corporate Reputation of Multinational Corporations: An Analysis of Consumers' Perceptions of Corporate Reputation and Its Effects Across Nations Huber, Cathrin 9783658197636 Springer Gabler
The Corporate Reputation of Multinational Corporations: An Analysis of Consumers' Perceptions of Corporate Reputation and Its Effects Across Nations

ISBN: 9783658197636 / Angielski / Miękka / 181 str.

ISBN: 9783658197636/Angielski/Miękka/181 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Cathrin Huber
Cathrin Huber investigates the reputation of multinational corporations and provides novel insights and important implications for researchers and managers based on theoretical considerations and empirical analyses.
Cathrin Huber investigates the reputation of multinational corporations and provides novel insights and important implications for researchers and man...
cena: 201,24

 Driving Customer Appeal Through the Use of Emotional Branding Ruchi Garg Ritu Chhikara Tapan Kumar Panda 9781522529217 Business Science Reference
Driving Customer Appeal Through the Use of Emotional Branding

ISBN: 9781522529217 / Angielski / Twarda / 366 str.

ISBN: 9781522529217/Angielski/Twarda/366 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Ruchi Garg; Ritu Chhikara; Tapan Kumar Panda
Examines the responses consumers have to differing advertising strategies, and how these reactions impact sales. Featuring relevant topics such as multisensory experiences, customer experience management, brand hate, and product innovation, this publication is ideal for CEOs, business managers, academics, students, and researchers.
Examines the responses consumers have to differing advertising strategies, and how these reactions impact sales. Featuring relevant topics such as mul...
cena: 1188,00

 Grundlagen Der Markensoziologie: Die Sozialen Prinzipien Von Markenbildung Und -Führung in Theorie Und Praxis Deichsel, Alexander 9783658174200 Gabler
Grundlagen Der Markensoziologie: Die Sozialen Prinzipien Von Markenbildung Und -Führung in Theorie Und Praxis

ISBN: 9783658174200 / Niemiecki / Twarda / 241 str.

ISBN: 9783658174200/Niemiecki/Twarda/241 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Alexander Deichsel; Oliver Errichiello; Arnd Zschiesche
cena: 263,32

 Type Matters: The Rhetoricity of Letterforms Christopher Scott Wyatt, Dànielle Nicole Devoss 9781602359734 Parlor Press
Type Matters: The Rhetoricity of Letterforms

ISBN: 9781602359734 / Angielski / Miękka / 412 str.

ISBN: 9781602359734/Angielski/Miękka/412 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Christopher Scott Wyatt;Danielle Nicole DeVoss
cena: 255,42

 Type Matters: The Rhetoricity of Letterforms Christopher Scott Wyatt, Dànielle Nicole Devoss 9781602359772 Parlor Press
Type Matters: The Rhetoricity of Letterforms

ISBN: 9781602359772 / Angielski / Twarda / 412 str.

ISBN: 9781602359772/Angielski/Twarda/412 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Christopher Scott Wyatt;Danielle Nicole DeVoss
cena: 425,71

 Signaling Family Firm Identity: Familiy Firm Identification and Its Effects on Job Seekers' Perceptions about a Potential Employer Wolf, Sandra 9783658206710 Springer Gabler
Signaling Family Firm Identity: Familiy Firm Identification and Its Effects on Job Seekers' Perceptions about a Potential Employer

ISBN: 9783658206710 / Angielski / Miękka / 163 str.

ISBN: 9783658206710/Angielski/Miękka/163 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Sandra Wolf
She examines the efficacy of brand elements that signal family influence and that help external stakeholders to identify a family firm. Firstly, the importance of a family firm tagline as well as the family name as brand elements are able to signal "family firm" and this helps potential employees to immediately categorize the potential employer.
She examines the efficacy of brand elements that signal family influence and that help external stakeholders to identify a family firm. Firstly, the i...
cena: 201,24

 Making Your WordPress Site Awesome: The Intermediate Guide McClamb, Shere L. H. 9780692052518 Bita Group
Making Your WordPress Site Awesome: The Intermediate Guide

ISBN: 9780692052518 / Angielski / Miękka / 190 str.

ISBN: 9780692052518/Angielski/Miękka/190 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Shere L. H. McClamb
cena: 151,85

 Employer Branding: Komm Zu Uns, Bleib Bei Uns, Binde Dich an Uns - So Bauen Sie Eine Starke Arbeitgeber-Marke Auf Baran, Engin 9783658193409 Springer Gabler
Employer Branding: Komm Zu Uns, Bleib Bei Uns, Binde Dich an Uns - So Bauen Sie Eine Starke Arbeitgeber-Marke Auf

ISBN: 9783658193409 / Niemiecki / Miękka / 132 str.

ISBN: 9783658193409/Niemiecki/Miękka/132 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Engin Baran
cena: 244,52

 Intramarkenimagekonfusion: Eine Empirische Untersuchung Am Beispiel Der Automobilindustrie Kohtes, Robert 9783658199272 Springer Gabler
Intramarkenimagekonfusion: Eine Empirische Untersuchung Am Beispiel Der Automobilindustrie

ISBN: 9783658199272 / Niemiecki / Miękka / 267 str.

ISBN: 9783658199272/Niemiecki/Miękka/267 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Robert Kohtes
cena: 225,72

 Erfolgssicherung Von Marken Durch Authentizität: Die Bedeutung Von Authentizität Zur Erklärung Von Rückwirkungseffekten Bei Markentransfers Dietert, Anna-Christina 9783658225278 Springer Gabler
Erfolgssicherung Von Marken Durch Authentizität: Die Bedeutung Von Authentizität Zur Erklärung Von Rückwirkungseffekten Bei Markentransfers

ISBN: 9783658225278 / Niemiecki / Miękka / 320 str.

ISBN: 9783658225278/Niemiecki/Miękka/320 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Anna-Christina Dietert
cena: 263,32

 Eine Wertebasierte Typologie Der Markenliebe Kühn, Jochen 9783658223267 Springer Gabler
Eine Wertebasierte Typologie Der Markenliebe

ISBN: 9783658223267 / Niemiecki / Miękka / 309 str.

ISBN: 9783658223267/Niemiecki/Miękka/309 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jochen Kuhn
cena: 244,52

 New 3D Effects in Graphic Design: 2D Solutions for Achieving the Best Pop Up Results. Design 360° 9788417084103 Flamant
New 3D Effects in Graphic Design: 2D Solutions for Achieving the Best Pop Up Results.

ISBN: 9788417084103 / Angielski / Twarda / 240 str.

ISBN: 9788417084103/Angielski/Twarda/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Design 360
cena: 204,49

 Events Und Marke: Stand Und Perspektiven Der Eventforschung Zanger, Cornelia 9783658232849 Springer Gabler
Events Und Marke: Stand Und Perspektiven Der Eventforschung

ISBN: 9783658232849 / Niemiecki / Miękka / 309 str.

ISBN: 9783658232849/Niemiecki/Miękka/309 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 338,56

 Positioning and Branding Tourism Destinations for Global Competitiveness Rahmat Hashim Mohd Hafiz Moh Mohd Raziff Jamaluddin 9781522572534 Business Science Reference
Positioning and Branding Tourism Destinations for Global Competitiveness

ISBN: 9781522572534 / Angielski / Twarda / 292 str.

ISBN: 9781522572534/Angielski/Twarda/292 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Rahmat Hashim; Mohd Hafiz Mohd Hanafiah; Mohd Raziff Jamaluddin
cena: 1036,34

 Stärkung Von Retailer Brands Im Automobilhandel Zur Steigerung Der Kundenloyalität Roßmann, Patrick 9783658249694 Springer Gabler
Stärkung Von Retailer Brands Im Automobilhandel Zur Steigerung Der Kundenloyalität

ISBN: 9783658249694 / Niemiecki / Miękka / 371 str.

ISBN: 9783658249694/Niemiecki/Miękka/371 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Patrick Roßmann
cena: 244,52

 Advertising, Branding, and Marketing 101: The quick and easy guide to achieving great marketing outcomes in a small business Dixie Maria Carlton 9780648129523 Maria Carlton Pty Ltd
Advertising, Branding, and Marketing 101: The quick and easy guide to achieving great marketing outcomes in a small business

ISBN: 9780648129523 / Angielski / Miękka / 118 str.

ISBN: 9780648129523/Angielski/Miękka/118 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Dixie Maria Carlton
cena: 49,22

 Virgin by Design Nick Carson 9780500022931 Thames & Hudson Ltd
Virgin by Design

ISBN: 9780500022931 / Angielski / Twarda / 376 str.

ISBN: 9780500022931/Angielski/Twarda/376 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Nick Carson
Virgin at 50: the official publication celebrating the half-century birthday of one of the world's most famous brands.
Virgin at 50: the official publication celebrating the half-century birthday of one of the world's most famous brands.
cena: 226,44

Pierwsza Podprzednia  19  20  21  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia