• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Power of Communicating the Family Firm Status: The Positive Effect of Family Firms as a Brand on Consumer Buying Behavior and Consumer Happiness » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Power of Communicating the Family Firm Status: The Positive Effect of Family Firms as a Brand on Consumer Buying Behavior and Consumer Happiness

ISBN-13: 9783658196981 / Angielski / Miękka / 2017 / 188 str.

Margarete Rosina
The Power of Communicating the Family Firm Status: The Positive Effect of Family Firms as a Brand on Consumer Buying Behavior and Consumer Happiness Rosina, Margarete 9783658196981 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Power of Communicating the Family Firm Status: The Positive Effect of Family Firms as a Brand on Consumer Buying Behavior and Consumer Happiness

ISBN-13: 9783658196981 / Angielski / Miękka / 2017 / 188 str.

Margarete Rosina
cena 201,24
(netto: 191,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Margarete Rosina investigates whether it makes sense for family firms to communicate their family firm status to consumers.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Design > Graphic Arts - Branding & Logo Design
Wydawca:
Springer Gabler
Seria wydawnicza:
Familienunternehmen Und Kmu
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658196981
Rok wydania:
2017
Wydanie:
2018
Numer serii:
000462515
Ilość stron:
188
Waga:
2.75 kg
Wymiary:
21.0 x 14.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Research on Marketing in Family Firms.- The Power of a Family Firm Brand: An Experiment in How Communicating the Family Status Affects Consumer Brand Choice and Willingness to Pay.- Family Firms and Consumer Happiness: Are Consumers of Family Firm Products Happier than Consumers of Non-Family Firm Products?.

 


Dr. Margarete Rosina wrote her dissertation under the supervision of Prof. Dr. Andreas Hack at the Witten Institute for Family Business (WIFU) at Witten/Herdecke University.

Margarete Rosina investigates whether it makes sense for family firms to communicate their family firm status to consumers. To do so, she conducts two experimental studies using a sample of 349 consumers. Using a branding perspective, the first study looks at whether consumers perceive family firm brands as more authentic and why and how this influences their buying behavior. The second study applies a consumer happiness perspective and investigates whether family firms signal prosocial behaviors related to “doing good”, namely being a good employer and socially responsible, and whether this, in turn, leads to higher levels of consumer happiness when buying from family firms. Both studies indicate that the family firm status can be of strategic value for family firms.

Contents

  • Research on Marketing in Family Firms
  • The Power of a Family Firm Brand: An Experiment in How Communicating the Family Status Affects Consumer Brand Choice and Willingness to Pay
  • Family Firms and Consumer Happiness: Are Consumers of Family Firm Products Happier than Consumers of Non-Family Firm Products?

Target Groups

  • Researchers and students in the fields of management, strategy, branding, marketing and family firm research
  • Practitioners in the areas of family firms, marketing, branding, corporate/business development and strategy

The Author

Dr. Margarete Rosina wrote her dissertation under the supervision of Prof. Dr. Andreas Hack at the Witten Institute for Family Business (WIFU) at Witten/Herdecke University.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia