• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Corporate Reputation of Multinational Corporations: An Analysis of Consumers' Perceptions of Corporate Reputation and Its Effects Across Nations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Corporate Reputation of Multinational Corporations: An Analysis of Consumers' Perceptions of Corporate Reputation and Its Effects Across Nations

ISBN-13: 9783658197636 / Angielski / Miękka / 2017 / 181 str.

Cathrin Huber
The Corporate Reputation of Multinational Corporations: An Analysis of Consumers' Perceptions of Corporate Reputation and Its Effects Across Nations Huber, Cathrin 9783658197636 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Corporate Reputation of Multinational Corporations: An Analysis of Consumers' Perceptions of Corporate Reputation and Its Effects Across Nations

ISBN-13: 9783658197636 / Angielski / Miękka / 2017 / 181 str.

Cathrin Huber
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Cathrin Huber investigates the reputation of multinational corporations and provides novel insights and important implications for researchers and managers based on theoretical considerations and empirical analyses.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > International - Economics & Trade
Design > Graphic Arts - Branding & Logo Design
Wydawca:
Springer Gabler
Seria wydawnicza:
Handel Und Internationales Marketing Retailing and Internati
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658197636
Rok wydania:
2017
Wydanie:
2018
Numer serii:
000479490
Ilość stron:
181
Waga:
0.25 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.09
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

The Moderating Role of Institutional Country Differences on Corporate Reputation Effects.- Institutional Country Distances and Firm-specific Resources as Moderators of Corporate Reputation Effects.- National Culture Approaches as Antecedents of Corporate Reputation Perceptions.

 

Dr. Cathrin Huber received her doctoral degree from the University of Trier, where she worked at the chair for Marketing and Retailing.

Cathrin Huber investigates the reputation of multinational corporations and provides novel insights and important implications for researchers and managers based on theoretical considerations and empirical analyses. She shows that country-specific factors like cultural or political factors, but also institutional differences between countries as well as firm-specific resources in a country influence the corporate reputation-consumer behavior relationship. Additionally, an overview of the main cultural approaches and how they influence consumers’ corporate reputation perceptions is given. 

Contents
  • The Moderating Role of Institutional Country Differences on Corporate Reputation Effects
  • Institutional Country Distances and Firm-specific Resources as Moderators of Corporate Reputation Effects
  • National Culture Approaches as Antecedents of Corporate Reputation Perceptions
Target Groups
  • Students and researchers  focusing on international marketing, corporate branding and in particular on corporate reputation
  • Executives and managers interested in the successful management of corporate brands
About the Author
Dr. Cathrin Huber received her doctoral degree from the University of Trier, where she worked at the chair for Marketing and Retailing.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia