• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Signaling Family Firm Identity: Familiy Firm Identification and Its Effects on Job Seekers' Perceptions about a Potential Employer » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Signaling Family Firm Identity: Familiy Firm Identification and Its Effects on Job Seekers' Perceptions about a Potential Employer

ISBN-13: 9783658206710 / Angielski / Miękka / 2018 / 163 str.

Sandra Wolf
Signaling Family Firm Identity: Familiy Firm Identification and Its Effects on Job Seekers' Perceptions about a Potential Employer Wolf, Sandra 9783658206710 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Signaling Family Firm Identity: Familiy Firm Identification and Its Effects on Job Seekers' Perceptions about a Potential Employer

ISBN-13: 9783658206710 / Angielski / Miękka / 2018 / 163 str.

Sandra Wolf
cena 201,24
(netto: 191,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

She examines the efficacy of brand elements that signal family influence and that help external stakeholders to identify a family firm. Firstly, the importance of a family firm tagline as well as the family name as brand elements are able to signal "family firm" and this helps potential employees to immediately categorize the potential employer.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie zasobami ludzkimi
Design > Graphic Arts - Branding & Logo Design
Wydawca:
Springer Gabler
Seria wydawnicza:
Familienunternehmen Und Kmu
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658206710
Rok wydania:
2018
Wydanie:
2018
Numer serii:
000462515
Ilość stron:
163
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.99
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Exploring the Effects of Brand Elements on Signaling and Identifying Family Firm Identity.- Family Firm Identity as a Signal to Influence Perceived Trustworthiness in Initial Recruitment Processes.


Dr. Sandra Wolf wrote her dissertation under the supervision of Prof. Dr. Andreas Hack at the Witten Institute for Family Business (WIFU) at Witten/Herdecke University.

Sandra Wolf develops a better understanding of the importance of clearly communicating family influence. She examines the efficacy of brand elements that signal family influence and that help external stakeholders to identify a family firm. An experiment with 543 students in Germany and Switzerland is carried out to empirically test the derived hypothesis. The results highlight two important findings. Firstly, the importance of a family firm tagline as well as the family name as brand elements are able to signal "family firm" and this helps potential employees to immediately categorize the potential employer. Secondly, a positive relationship between the identification of a family firm and applicant attraction was confirmed as to that the relationship is serially mediated by perceived brand authenticity and perceived benevolence.

Contents

  • Exploring the Effects of Brand Elements on Signaling and Identifying Family Firm Identity
  • Family Firm Identity as a Signal to Influence Perceived Trustworthiness in Initial Recruitment Processes

Target Groups

  • Researchers and students in the fields of business adminstration, management, marketing and human resources
  • Practitioners in the areas of management, marketing, human resources, corporate strategy

The Author

Dr. Sandra Wolf wrote her dissertation under the supervision of Prof. Dr. Andreas Hack at the Witten Institute for Family Business (WIFU) at Witten/Herdecke University.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia