• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Business & Economics - Marketing - General

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Business & Economics >> Marketing - General

ilość książek w kategorii: 23631

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Indian Business Case Studies Volume I Sandeep Pachpande (Chairman, Chairman, A Asha Pachpande (Secretary, Secretary, AS J A Kulkarni (Associate Professor, Ass 9780192869371 Oxford University Press
Indian Business Case Studies Volume I

ISBN: 9780192869371 / Angielski / Miękka / 240 str.

ISBN: 9780192869371/Angielski/Miękka/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
A Chairman Sandeep Pachpande (Chairman; AS Secretary Asha Pachpande (Secretary; Assoc J A Kulkarni (Associate Professor
It has been decades since many business schools outside India adopted the case study methodology for teaching almost all branches of management studies. This trend has been seen in India, too, where top management institutes have implemented the case study-based methodology as an important pedagogical tool in business education. The major issue in India, however, is a severe shortage of Indian case studies through which business schools can provide industry insights to students. This volume fills that gap. It has twenty Indian cases related to different aspects of business management. The...
It has been decades since many business schools outside India adopted the case study methodology for teaching almost all branches of management studie...
cena: 364,53

 Indian Business Case Studies Volume II V P Pawar (Professor, Professor, ASM Gro Bhagyashree Kunte (Associate Professor,  Srinivas Tumuluri (Assistant Professor 9780192869388 Oxford University Press
Indian Business Case Studies Volume II

ISBN: 9780192869388 / Angielski / Miękka / 224 str.

ISBN: 9780192869388/Angielski/Miękka/224 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
ASM Gro Professor V P Pawar (Professor; Bhagyashree Kunte (Associate Professor; Srinivas Tumuluri (Assistant Professor
It has been decades since many business schools outside India adopted the case study methodology for teaching almost all branches of management studies. This trend has been seen in India, too, where top management institutes have implemented the case study-based methodology as an important pedagogical tool in business education. The major issue in India, however, is a severe shortage of Indian case studies through which business schools can provide industry insights to students. This volume fills that gap. It has twenty Indian cases related to different aspects of business management. The...
It has been decades since many business schools outside India adopted the case study methodology for teaching almost all branches of management studie...
cena: 364,53

 Digital Marketing QuickStart Guide: The Simplified Beginner's Guide to Developing a Scalable Online Strategy, Finding Your Customers, and Profitably G Sweeney, Benjamin 9781945051128 Clydebank Media LLC
Digital Marketing QuickStart Guide: The Simplified Beginner's Guide to Developing a Scalable Online Strategy, Finding Your Customers, and Profitably G

ISBN: 9781945051128 / Angielski / Twarda / 336 str.

ISBN: 9781945051128/Angielski/Twarda/336 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Benjamin Sweeney
cena: 140,60

 Digital Business: Grundlagen Von Geschäftsmodellen Und -Prozessen in Der Digitalen Wirtschaft Kollmann, Tobias 9783658370688 Springer Fachmedien Wiesbaden
Digital Business: Grundlagen Von Geschäftsmodellen Und -Prozessen in Der Digitalen Wirtschaft

ISBN: 9783658370688 / Niemiecki / Miękka

ISBN: 9783658370688/Niemiecki/Miękka

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Tobias Kollmann

Tobias Kollmann beschreibt in seinem Lehrbuch „Digital Business“ umfassend die theoretischen Grundlagen und praxisbezogenen Implikationen für das Einkaufs-, Verkaufs-, Handels-, Kontakt- und Kooperationsmanagement auf Basis digitaler Netzwerke. Dabei werden die Grundbausteine Systemlösungen, Prozesse, Management, Marketing und Implementierung konsequent für die zugehörigen Online-Plattformen erklärt, wobei die Besonderheiten der digitalen Handelsebene Berücksichtigung finden. Die Darstellungen basieren dabei sowohl auf betriebswirtschaftlichen als auch technischen...

Tobias Kollmann beschreibt in seinem Lehrbuch „Digital Business“ umfassend die theoretischen Grundlagen und praxisbezogenen Implikationen für ...

cena: 225,19

 Crossover Creativity: Real-life stories about where creativity comes from Dave Trott 9780857199881 Harriman House Publishing
Crossover Creativity: Real-life stories about where creativity comes from

ISBN: 9780857199881 / Angielski / Miękka / 260 str.

ISBN: 9780857199881/Angielski/Miękka/260 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Dave Trott
cena: 75,26

 Digital Business Kompakt: Grundlagen Von Geschäftsmodellen Und -Prozessen in Der Digitalen Wirtschaft Mit Über 70 Fallbeispielen Kollmann, Tobias 9783658372576 Springer Fachmedien Wiesbaden
Digital Business Kompakt: Grundlagen Von Geschäftsmodellen Und -Prozessen in Der Digitalen Wirtschaft Mit Über 70 Fallbeispielen

ISBN: 9783658372576 / Niemiecki / Miękka

ISBN: 9783658372576/Niemiecki/Miękka

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Tobias Kollmann

Mit dem Buch „Digital Business kompakt“ kann sich der Leser zielorientiert mit den zentralen Aspekten des Digital Business aus den Bereichen Digital Procurement, Digital Shop, Digital Marketplace, Digital Community und Digital Company und damit der gesamten Digitalen Wirtschaft befassen. Tobias Kollmann bietet damit über ausgewählte Themen einen schnellen und kompakten Zugang zu seinem Gesamtband „Digital Business“, welches als Standardwerk in Forschung, Lehre und Transfer eine breite Verwendung findet. Dieses beschreibt umfassend die theoretischen Grundlagen und...

Mit dem Buch „Digital Business kompakt“ kann sich der Leser zielorientiert mit den zentralen Aspekten des Digital Business aus den ...

cena: 150,09

 Public Relations Cases: International Perspectives Moss, Danny 9781138332126 Taylor & Francis Ltd
Public Relations Cases: International Perspectives

ISBN: 9781138332126 / Angielski / Miękka / 192 str.

ISBN: 9781138332126/Angielski/Miękka/192 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 208,40

 Public Relations Cases: International Perspectives Moss, Danny 9781138332119 Taylor & Francis Ltd
Public Relations Cases: International Perspectives

ISBN: 9781138332119 / Angielski / Twarda / 192 str.

ISBN: 9781138332119/Angielski/Twarda/192 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 630,22

 
Copywriting: Scrivere Per Vendere

ISBN: 9798201697082 / Włoski / Miękka / 104 str.

ISBN: 9798201697082/Włoski/Miękka/104 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Padovesi Luigi Padovesi
cena: 63,82

 The New Customer Experience Management: Why and How the Companies of the Future Address Their Customers' Needs Proactively Yorgov, Ivaylo 9781032313443 Taylor & Francis Ltd
The New Customer Experience Management: Why and How the Companies of the Future Address Their Customers' Needs Proactively

ISBN: 9781032313443 / Angielski / Twarda / 184 str.

ISBN: 9781032313443/Angielski/Twarda/184 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Ivaylo Yorgov
cena: 630,22

 The New Customer Experience Management: Why and How the Companies of the Future Address Their Customers' Needs Proactively Yorgov, Ivaylo 9781032313412 Taylor & Francis Ltd
The New Customer Experience Management: Why and How the Companies of the Future Address Their Customers' Needs Proactively

ISBN: 9781032313412 / Angielski / Miękka / 184 str.

ISBN: 9781032313412/Angielski/Miękka/184 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Ivaylo Yorgov
cena: 159,93

 Strategic Pricing and Management Accounting Dugdale, David 9781032224824 Taylor & Francis Ltd
Strategic Pricing and Management Accounting

ISBN: 9781032224824 / Angielski / Twarda / 224 str.

ISBN: 9781032224824/Angielski/Twarda/224 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
David Dugdale
cena: 630,22

 Reengineering Corporate Communication: A Marketer's Perspective Offering New Concepts, Processes, Tools, and Templates Seebacher, Uwe 9783031038372 Springer International Publishing
Reengineering Corporate Communication: A Marketer's Perspective Offering New Concepts, Processes, Tools, and Templates

ISBN: 9783031038372 / Angielski / Twarda

ISBN: 9783031038372/Angielski/Twarda

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Uwe Seebacher

This book employs the latest insights from modern marketing into the theory and practice of corporate communication, including the main stages and goals, and highlights the key potentials for the field. It briefly presents the essential features of the methodological and structural sciences in order to illustrate to the reader how, from a marketer's point of view, these new insights can be derived objectively, reliably, and validly for the field of corporate communication according to scientific criteria.



The book then introduces the maturity model for modern corporate...

This book employs the latest insights from modern marketing into the theory and practice of corporate communication, including the main stages and ...

cena: 301,18

 Nachhaltige Mito-Businessmodell-Transformation: Systematische Umsetzung Mit Dem Mito-Methoden-Tool Binner, Hartmut F. 9783658372798 Springer Fachmedien Wiesbaden
Nachhaltige Mito-Businessmodell-Transformation: Systematische Umsetzung Mit Dem Mito-Methoden-Tool

ISBN: 9783658372798 / Niemiecki / Twarda

ISBN: 9783658372798/Niemiecki/Twarda

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Hartmut F. Binner

Entscheidungen in Unternehmen haben Auswirkungen auf die Gesellschaft und die Umwelt. Unternehmen müssen solche Auswirkungen ernst nehmen und Nachhaltigkeitsthemen in der Organisation und den Geschäftstätigkeiten berücksichtigen sowie geeignete Maßnahmen treffen (Corporate Social Responsibility – CSR). Entsprechend geht dies mit Transformationen einher, die vielfältige Herausforderungen hinsichtlich Bewertung und Entscheidungsfindung mit sich bringen. Dieses Buch beschreibt einen ganzheitlichen Ansatz zur Businessmodell-Nachhaltigkeitsgestaltung mit dem Ziel einer Integration aller...

Entscheidungen in Unternehmen haben Auswirkungen auf die Gesellschaft und die Umwelt. Unternehmen müssen solche Auswirkungen ernst nehmen und Nach...

cena: 262,70

 The New Frontiers of International Business: Development, Evolving Topics, and Implications for Practice Merchant, Hemant 9783031060021 Springer International Publishing
The New Frontiers of International Business: Development, Evolving Topics, and Implications for Practice

ISBN: 9783031060021 / Angielski / Twarda

ISBN: 9783031060021/Angielski/Twarda

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.

This handbook takes a three-part approach that helps to understand and chart scholarship in the discipline of International Business (IB). The chapters in part 1 briefly discuss the scholarly landscape in IB, identify new ways of advancing the current literature, and highlight some ways in which to do so. The chapters in part 2 discuss current topics IB scholars should focus on, how to understand them, the challenges involved, and the role of interdisciplinary outreach. The chapters in part 3 discuss IB’s broader societal role along several dimensions of relevance to scholars and...

This handbook takes a three-part approach that helps to understand and chart scholarship in the discipline of International Business (IB). The chap...

cena: 200,77

 Indian Business Case Studies Volume VII Diksha (Assistant Professor, Assistant Professor, ASM Group of Institutes, Pune) Tripathi 9780192869432 Oxford University Press
Indian Business Case Studies Volume VII

ISBN: 9780192869432 / Angielski / Miękka / 208 str.

ISBN: 9780192869432/Angielski/Miękka/208 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
ASM Group Assistant Professor Diksha (Assistant Professor
cena: 364,53

 Brand Bewitchery: How to Wield The Story Cycle System(TM) To Craft Spellbinding Stories For Your Brand: How To Wield The Story Cycle Sys Howell, Park 9781734308143 Happy H Press
Brand Bewitchery: How to Wield The Story Cycle System(TM) To Craft Spellbinding Stories For Your Brand: How To Wield The Story Cycle Sys

ISBN: 9781734308143 / Angielski / Twarda / 288 str.

ISBN: 9781734308143/Angielski/Twarda/288 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Park Howell
cena: 94,84

 The Rowman & Littlefield Handbook of Media Management and Business  9781538174111 Rowman & Littlefield
The Rowman & Littlefield Handbook of Media Management and Business

ISBN: 9781538174111 / Angielski / Miękka / 480 str.

ISBN: 9781538174111/Angielski/Miękka/480 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 193,91

 Web Design in easy steps Sea McManus 9781840789850 In Easy Steps Limited
Web Design in easy steps

ISBN: 9781840789850 / Angielski / Miękka / 216 str.

ISBN: 9781840789850/Angielski/Miękka/216 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Sea McManus
cena: 65,23

 
The Road to AUM: Driving Assets Under Management through Effective Marketing and Sales

ISBN: 9780999720448 / Angielski / Twarda / 366 str.

ISBN: 9780999720448/Angielski/Twarda/366 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Sandra Powers Murphy
cena: 114,03

Pierwsza Podprzednia  1165  1166  1167  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia