• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Business & Economics - Customer Relations

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Business & Economics >> Customer Relations

ilość książek w kategorii: 2146

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Disruption Und Transformation Management: Digital Leadership - Digitales Mindset - Digitale Strategie Keuper, Frank 9783658191306 Gabler
Disruption Und Transformation Management: Digital Leadership - Digitales Mindset - Digitale Strategie

ISBN: 9783658191306 / Niemiecki / Miękka / 441 str.

ISBN: 9783658191306/Niemiecki/Miękka/441 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 375,32

 The SAGE Handbook of Service-Dominant Logic Vargo, Stephen L. 9781526402837 Sage Publications Ltd
The SAGE Handbook of Service-Dominant Logic

ISBN: 9781526402837 / Angielski / Twarda / 800 str.

ISBN: 9781526402837/Angielski/Twarda/800 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Robert F. Lusch; Stephen L. Vargo
The SAGE Handbook of Service-Dominant Logic, edited by Robert Lusch and Stephen Vargo, is an authoritative guide to scholars across disciplines who are conducting or wish to conduct research on S-D logic.
The SAGE Handbook of Service-Dominant Logic, edited by Robert Lusch and Stephen Vargo, is an authoritative guide to scholars across disciplines who ar...
cena: 751,42

 Sales Management Review - Jahrgang 2017: Zeitschrift Für Vertriebsmanagement Böttcher, Gabi 9783658216504 Springer Gabler
Sales Management Review - Jahrgang 2017: Zeitschrift Für Vertriebsmanagement

ISBN: 9783658216504 / Niemiecki / Twarda / 500 str.

ISBN: 9783658216504/Niemiecki/Twarda/500 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 375,32

 Business and Management Practices in South Asia: A Collection of Case Studies Sikdar, Arijit 9789811313981 Palgrave MacMillan
Business and Management Practices in South Asia: A Collection of Case Studies

ISBN: 9789811313981 / Angielski / Twarda / 323 str.

ISBN: 9789811313981/Angielski/Twarda/323 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Arijit Sikdar; Vijay Pereira
cena: 401,58

 Gemba Walks for Service Excellence: The Step-By-Step Guide for Identifying Service Delighters Robert Petruska 9781138434776 Taylor and Francis
Gemba Walks for Service Excellence: The Step-By-Step Guide for Identifying Service Delighters

ISBN: 9781138434776 / Angielski / Twarda / 100 str.

ISBN: 9781138434776/Angielski/Twarda/100 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Robert Petruska
Your customers have become increasingly sophisticated and more connected than ever�broadcasting real-time feedback to a cloud of followers who are watching your every move. As savvy customers continue to demand more for less, organizations that choose to rest on their laurels will quickly see their market share evaporate.

Gemba Walks for Service Excellence: The Step-by-Step Guide for Identifying Service Delighters guides readers on a journey towards organizational effectiveness that supports a culture of service excellence. It provides a fresh perspective on how to apply Gemba...
Your customers have become increasingly sophisticated and more connected than ever�broadcasting real-time feedback to a cloud of followers who are w...
cena: 921,09

 The Call Center Dictionary: The Complete Guide to Call Center and Customer Support Technology Solutions Madeline Bodin 9781138412330 Taylor and Francis
The Call Center Dictionary: The Complete Guide to Call Center and Customer Support Technology Solutions

ISBN: 9781138412330 / Angielski / Twarda

ISBN: 9781138412330/Angielski/Twarda

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Madeline Bodin
Your company needs a call center to be competitive in the 21st century. This book is your guide to the technology, techniques, and trends in today's call centers. The Call Center Dictionary contains all the information you need to: Understand: Your boss,
Your company needs a call center to be competitive in the 21st century. This book is your guide to the technology, techniques, and trends in today's c...
cena: 848,38

 Trust, Institutions and Managing Entrepreneurial Relationships in Africa: An Sme Perspective Amoako, Isaac Oduro 9783319983943 Palgrave MacMillan
Trust, Institutions and Managing Entrepreneurial Relationships in Africa: An Sme Perspective

ISBN: 9783319983943 / Angielski / Twarda / 287 str.

ISBN: 9783319983943/Angielski/Twarda/287 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Isaac Oduro Amoako
This book highlights the importance of understanding how trust and indigenous African cultural institutions enhance the development of entrepreneurial networks and relationships in Africa.
This book highlights the importance of understanding how trust and indigenous African cultural institutions enhance the development of entrepreneurial...
cena: 401,58

 The Customer Is Not Always Right? Marketing Orientations in a Dynamic Business World: Proceedings of the 2011 World Marketing Congress Campbell, Colin L. 9783319842981 Springer
The Customer Is Not Always Right? Marketing Orientations in a Dynamic Business World: Proceedings of the 2011 World Marketing Congress

ISBN: 9783319842981 / Angielski / Miękka / 953 str.

ISBN: 9783319842981/Angielski/Miękka/953 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Colin L. Campbell
cena: 803,21

 Sorry Spock, Emotions Drive Business: Proving the Value of Creative Ideas with Science Adam W. Morgan 9781642790719 Morgan James Publishing
Sorry Spock, Emotions Drive Business: Proving the Value of Creative Ideas with Science

ISBN: 9781642790719 / Angielski / Miękka / 238 str.

ISBN: 9781642790719/Angielski/Miękka/238 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Adam W. Morgan
cena: 68,23

 It's Always Your Move: Purposeful Progress for Corporate Career Women Kay White 9780996446099 Expert Author Publishing
It's Always Your Move: Purposeful Progress for Corporate Career Women

ISBN: 9780996446099 / Angielski / Miękka / 250 str.

ISBN: 9780996446099/Angielski/Miękka/250 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Kay White
cena: 56,90

 From Like to Love: Inspiring Emotional Commitment from Employees and Customers Keith Alper 9781544511177 Lioncrest Publishing
From Like to Love: Inspiring Emotional Commitment from Employees and Customers

ISBN: 9781544511177 / Angielski / Twarda / 154 str.

ISBN: 9781544511177/Angielski/Twarda/154 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Keith Alper
cena: 126,34

 Relationship Marketing in the Digital Age Robert Palmatier Lena Steinhoff 9781138310025 Routledge
Relationship Marketing in the Digital Age

ISBN: 9781138310025 / Angielski / Twarda / 244 str.

ISBN: 9781138310025/Angielski/Twarda/244 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Robert Palmatier; Lena Steinhoff
cena: 702,94

 From Like to Love: Inspiring Emotional Commitment from Employees and Customers Keith Alper 9781544511160 Lioncrest Publishing
From Like to Love: Inspiring Emotional Commitment from Employees and Customers

ISBN: 9781544511160 / Angielski / Miękka / 154 str.

ISBN: 9781544511160/Angielski/Miękka/154 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Keith Alper
cena: 63,82

 Social Commerce: Consumer Behaviour in Online Environments Boardman, Rosy 9783030036164 Palgrave MacMillan
Social Commerce: Consumer Behaviour in Online Environments

ISBN: 9783030036164 / Angielski / Twarda / 277 str.

ISBN: 9783030036164/Angielski/Twarda/277 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Rosy Boardman; Marta Blazquez Cano; Claudia Henninger
cena: 682,72

 Advances in Luxury Brand Management Jean-Noel Kapferer Joachim Kernstock Tim Oliver Brexendorf 9783319845746 Palgrave MacMillan
Advances in Luxury Brand Management

ISBN: 9783319845746 / Angielski / Miękka / 256 str.

ISBN: 9783319845746/Angielski/Miękka/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jean-Noel Kapferer; Joachim Kernstock; Tim Oliver Brexendorf
cena: 722,88

 Retail The Second-Oldest Profession: 7 Timeless Principles to WIN in Retail Today Flora Delaney 9780578442587 Waterford & Howell Publishing
Retail The Second-Oldest Profession: 7 Timeless Principles to WIN in Retail Today

ISBN: 9780578442587 / Angielski / Miękka / 302 str.

ISBN: 9780578442587/Angielski/Miękka/302 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Flora Delaney
cena: 75,98

 Marktlab 2.0: Technologische Inventionen Erfolgreich Vermarkten Backhaus, Klaus 9783662551516 Springer Vieweg
Marktlab 2.0: Technologische Inventionen Erfolgreich Vermarkten

ISBN: 9783662551516 / Niemiecki / Miękka / 155 str.

ISBN: 9783662551516/Niemiecki/Miękka/155 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Klaus Backhaus; Philipp Buff
cena: 281,46

 Multidimensional Analysis of Conversational Telephone Speech Friedemann Koster 9789811353468 Springer
Multidimensional Analysis of Conversational Telephone Speech

ISBN: 9789811353468 / Angielski / Miękka / 184 str.

ISBN: 9789811353468/Angielski/Miękka/184 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Friedemann Koster
cena: 441,75

 Business and Management Practices in South Asia: A Collection of Case Studies Sikdar, Arijit 9789811346262 Palgrave MacMillan
Business and Management Practices in South Asia: A Collection of Case Studies

ISBN: 9789811346262 / Angielski / Miękka / 323 str.

ISBN: 9789811346262/Angielski/Miękka/323 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Arijit Sikdar; Vijay Pereira
cena: 401,58

 The Heart of Hospitality: Great Hotel and Restaurant Leaders Share Their Secrets Micah Solomon Herve Humler 9781590794890 Select Books (NY)
The Heart of Hospitality: Great Hotel and Restaurant Leaders Share Their Secrets

ISBN: 9781590794890 / Angielski / Miękka / 192 str.

ISBN: 9781590794890/Angielski/Miękka/192 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Micah Solomon; Herve Humler
cena: 68,23

Pierwsza Podprzednia  97  98  99  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia