• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Gemba Walks for Service Excellence: The Step-By-Step Guide for Identifying Service Delighters » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Gemba Walks for Service Excellence: The Step-By-Step Guide for Identifying Service Delighters

ISBN-13: 9781138434776 / Angielski / Twarda / 2018 / 100 str.

Robert Petruska
Gemba Walks for Service Excellence: The Step-By-Step Guide for Identifying Service Delighters Robert Petruska 9781138434776 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Gemba Walks for Service Excellence: The Step-By-Step Guide for Identifying Service Delighters

ISBN-13: 9781138434776 / Angielski / Twarda / 2018 / 100 str.

Robert Petruska
cena 921,09
(netto: 877,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 881,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Your customers have become increasingly sophisticated and more connected than ever�broadcasting real-time feedback to a cloud of followers who are watching your every move. As savvy customers continue to demand more for less, organizations that choose to rest on their laurels will quickly see their market share evaporate.Gemba Walks for Service Excellence: The Step-by-Step Guide for Identifying Service Delighters guides readers on a journey towards organizational effectiveness that supports a culture of service excellence. It provides a fresh perspective on how to apply Gemba Walks�visiting the areas where the service provider interacts directly with the customer�to identify new service delighters and make a lasting positive impression on customers.Using an abundance of color pictures and hand-drawn graphics, Robert Petruska builds on his considerable experience implementing Lean and quality systems to demonstrate how to create the infrastructure required for service excellence to flourish. Presented in an easy-to-follow format that anyone in the service industry can enjoy, this workbook:Shares proven techniques used in Lean manufacturing that can easily be applied to the service industryGuides new employees and veterans alike through a journey filled with real-life stories that inspire confidenceContains hands-on exercises that allow you to immediately apply the ideas to your own workIncludes a CD with innovative "placemats" designed to provide stepping stones on a development path for your team to achieve a competitive advantage Filled with real-world examples and stories of service excellence, the book will help you develop the counterintuitive thinking needed to discover new sources of customer delight. Designed to be used with your entire team, this workbook will guide your organization, step by step, through a plan for asses

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Technology & Engineering > Industrial Engineering
Business & Economics > Quality Control
Business & Economics > Customer Relations
Wydawca:
Taylor and Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138434776
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
100
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Customers Always Demand More. Gemba Walks. Value Propositions. Essentials for Service Excellence. Going Forward.

Robert Petruska



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia