• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Commerce: Consumer Behaviour in Online Environments » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Commerce: Consumer Behaviour in Online Environments

ISBN-13: 9783030036164 / Angielski / Twarda / 2019 / 277 str.

Rosy Boardman; Marta Blazquez Cano; Claudia Henninger
Social Commerce: Consumer Behaviour in Online Environments Boardman, Rosy 9783030036164 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Commerce: Consumer Behaviour in Online Environments

ISBN-13: 9783030036164 / Angielski / Twarda / 2019 / 277 str.

Rosy Boardman; Marta Blazquez Cano; Claudia Henninger
cena 685,93
(netto: 653,27 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 616,85
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > E-Commerce - Online Trading
Business & Economics > Customer Relations
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030036164
Rok wydania:
2019
Wydanie:
2019
Ilość stron:
277
Waga:
0.63 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 2.39
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. The Historical Development of Social Commerce; Nina Bürklin, Claudia E. Henninger and Rosy Boardman.- 2. Social Media’s Evolution in S-commerce; Claudia E. Henninger, Nina Bürklin and Christopher J. Parker.-  3. Cultural Considerations in Social Commerce: The Differences and Potential Opportunities in China; Yao Yao, Rosy Boardman and Delia Vazquez.- 4. Personalised and Participative Branding through Fashion Blogging; Jenny Cheung, Delia Vazquez and Tony Conway.- 5. Video Killed the Radio Star: A Review of Social Commerce Music Platforms in Facilitating Production Dissemination; Neil Robinson, Crispin Dale and Alex Fenton.- 6. Exploring the Effects of Social Commerce on Consumers’ Browsing Motivations and Purchase Intentions in the UK Fashion Industry; Marta Blazquez, Tianran Zhang, Rosy Boardman and Claudia E. Henninger.- 7. Attitudes towards Brands’ Facebook Pages across Different Age Groups; Rosy Boardman.- 8. Unravelling a Mystery: Selling an Entrepreneurial Perspective through Instagram; Claudia E. Henninger, Xiaaoli Zhao and Aurelie Le Normand.- 9. Capturing the Moment on Instagram: The Case of Successful Storytelling in Huawei’s S-commerce Campaign; Nina Bürklin and Katharina Faber.- 10. The Influence of Electronic Word of Mouth (eWOM) on Expatriate Workers Seeking Tourist Information: The Case of Saudi Arabia; Abrar Al Sharif and Ruth Marciniak.- 11. eWOM: The Rise of the Opinion Leaders; Shuang Zhou, Helen McCormick, Marta Blazquez and Liz Barnes.- 12. An Exploratory Investigation into the Consumer Use of WeChat to Engage with Luxury Fashion Brands; Noreen Siddiqui, Mike Mannion and Ruth Marciniak.- 13. Effects of Beauty Vloggers’ eWOM and Sponsored Advertising on Weibo; Weifang Ding, Claudia E. Henninger, Marta Blazquez and Rosy Boardman.- 14. The Challenges and Future Opportunties of Social Commerce; Courtney Chimes, Rosy Boardman and Claudia E. Henninger.


Rosy Boardman is a Lecturer of Fashion Business at the University of Manchester, UK. Having previously worked as a fashion buyer and a marketing assistant, Rosy’s research revolves around online retailing, digital marketing and the use of technology in the retail industry.

Marta Blazquez is a Lecturer of Fashion Marketing at the University of Manchester, UK. She has 12 years of experience working in the advertising and PR industry for companies such as Leo Burnett and Young & Rubicam. Her research interests relate to omnichannel and experiential retail, the evolution of physical spaces and digital marketing. Marta is co-editor of Vintage Luxury Fashion (Palgrave, 2018).

Claudia E. Henninger is a Lecturer of Fashion Marketing Management at the University of Manchester, UK. Claudia is the Deputy Chair of the Academy of Marketing Sustainability SIG and is co-editor of Sustainability in Fashion (Palgrave, 2017) and Vintage Luxury Fashion (Palgrave, 2018)

Daniella Ryding is a Senior Lecturer of Fashion Marketing and Faculty Lead for the New Academics Programme in Science and Engineering at the University of Manchester, UK. Her research specialisms include complex cognition within different retailing contexts and strategic marketing developments within the global fashion industry. Daniella is co-editor of Sustainability in Fashion (Palgrave, 2017) and Vintage Luxury Fashion (Palgrave, 2018).



This timely edited collection offers a multidisciplinary perspective on social commerce, a phenomenon that has gained increasing interest over the last 8 years. Investigating how social media can be used to generate value for brands beyond customer relationship purposes, the skilled authors explore how social media users co-create value for businesses, influence other consumers and generate electronic word-of-mouth (eWOM). Providing insights from practitioners and academics, this book goes further than simply exploring e-commerce and social media, and addresses the real relevance of social commerce in today’s business landscape. With a selection of contemporary case studies and a Foreword written by Inthefrow’s creator, Victoria Magrath, Social Commerce will be an engaging read for those studying consumer behaviour, online marketing, and e-commerce.




Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia