• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Business & Economics - Marketing - General

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Business & Economics >> Marketing - General

ilość książek w kategorii: 23630

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Handbook of Marketing Decision Models Berend Wierenga Ralf Va 9783319860411 Springer
Handbook of Marketing Decision Models

ISBN: 9783319860411 / Angielski / Miękka / 598 str.

ISBN: 9783319860411/Angielski/Miękka/598 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Berend Wierenga; Ralf Van Der Lans
cena: 1328,44

 
Building Strong Brands and Engaging Customers With Sound

ISBN: 9798369307786 / Twarda / 300 str.

ISBN: 9798369307786/Twarda/300 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 1335,96

 Sales Force Management: Leadership, Innovation, Technology Mark W. Johnston Greg W. Marshall Jessica Ogilvie 9781032692760 Routledge
Sales Force Management: Leadership, Innovation, Technology

ISBN: 9781032692760 / Angielski

ISBN: 9781032692760/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Mark W. Johnston; Greg W. Marshall; Jessica Ogilvie
cena: 1354,61

 Contemporary Selling: Building Relationships, Creating Value Mark W. Johnston Greg W. Marshall Jessica L. Ogilvie 9781032692685 Routledge
Contemporary Selling: Building Relationships, Creating Value

ISBN: 9781032692685 / Angielski

ISBN: 9781032692685/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Mark W. Johnston; Greg W. Marshall; Jessica L. Ogilvie
cena: 1354,61

 
Contemporary Trends in Innovative Marketing Strategies

ISBN: 9798369312315 / Twarda / 330 str.

ISBN: 9798369312315/Twarda/330 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 1386,38

 Debt Buying Industry & Changes in Collection of Consumer Debts Paul B Davis, Kenneth C White 9781626183940 Nova Science Publishers Inc
Debt Buying Industry & Changes in Collection of Consumer Debts

ISBN: 9781626183940 / Angielski / Twarda / 272 str.

ISBN: 9781626183940/Angielski/Twarda/272 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Paul B Davis;Kenneth C White
cena: 1400,39

 Competitive Marketing: A Strategic Approach John O'Shaughnessy 9781138792876 Routledge
Competitive Marketing: A Strategic Approach

ISBN: 9781138792876 / Angielski / Twarda / 762 str.

ISBN: 9781138792876/Angielski/Twarda/762 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
John O'Shaughnessy
This volume is a text-book for students of marketing, providing a basic understanding of the concept and techniques of marketing. It shows how basic background information relating to the UK market may be integrated into business planning and how information from other sources should be incorporated and used.
This volume is a text-book for students of marketing, providing a basic understanding of the concept and techniques of marketing. It shows how basic b...
cena: 1402,99

 Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2013 : Advertising & Branding Industry Market Research, Statistics, Trends & Leading Companies Jack W. Plunkett 9781608797011 Plunkett Research
Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2013 : Advertising & Branding Industry Market Research, Statistics, Trends & Leading Companies

ISBN: 9781608797011 / Angielski / Miękka / 534 str.

ISBN: 9781608797011/Angielski/Miękka/534 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jack W. Plunkett
Vital to businesses of all types, the fields of advertising, marketing and branding are covered in-depth in this important volume, from advertising on radio and television to direct mail, from online advertising to branding, public relations and paid search inclusion. Analysis includes trends, globalization, technologies, finances, Internet and online strategies, wireless advertising, social networks, branding, public relations, agencies, developments in India and China, paid product placement, TV advertising trends and more. This carefully-researched book covers such areas as advertising...
Vital to businesses of all types, the fields of advertising, marketing and branding are covered in-depth in this important volume, from advertising on...
cena: 1402,99

 Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2016 Jack W. Plunkett 9781628313925 Plunkett Research
Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2016

ISBN: 9781628313925 / Angielski / Miękka / 504 str.

ISBN: 9781628313925/Angielski/Miękka/504 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jack W. Plunkett
cena: 1402,99

 Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2014 Jack W. Plunkett 9781608797332 Plunkett Research
Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2014

ISBN: 9781608797332 / Angielski / Miękka / 528 str.

ISBN: 9781608797332/Angielski/Miękka/528 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jack W. Plunkett
Vital to businesses of all types, the fields of advertising, marketing and branding are covered in-depth in this important volume, from advertising on radio and television to direct mail, from online advertising to branding, public relations and paid search inclusion. Analysis includes trends, globalization, technologies, finances, Internet and online strategies, wireless advertising, social networks, branding, public relations, agencies, developments in India and China, paid product placement, TV advertising trends and more. This carefully-researched book covers such areas as advertising...
Vital to businesses of all types, the fields of advertising, marketing and branding are covered in-depth in this important volume, from advertising on...
cena: 1402,99

 Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2015 Jack W. Plunkett 9781628313598 Plunkett Research
Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2015

ISBN: 9781628313598 / Angielski / Miękka / 524 str.

ISBN: 9781628313598/Angielski/Miękka/524 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jack W. Plunkett
Vital to businesses of all types, the fields of advertising, marketing and branding are covered in-depth in this important volume, from advertising on radio and television to direct mail, from online advertising to branding, public relations and paid search inclusion. Analysis includes trends, globalization, technologies, finances, Internet and online strategies, wireless advertising, social networks, branding, public relations, agencies, developments in India and China, paid product placement, TV advertising trends and more. This carefully-researched book covers such areas as advertising...
Vital to businesses of all types, the fields of advertising, marketing and branding are covered in-depth in this important volume, from advertising on...
cena: 1402,99

 Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2017: Advertising & Branding Industry Market Research, Statistics, Trends & Leading Companies Plunkett W. Jack 9781628314342 Plunkett Research
Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2017: Advertising & Branding Industry Market Research, Statistics, Trends & Leading Companies

ISBN: 9781628314342 / Angielski / Miękka / 490 str.

ISBN: 9781628314342/Angielski/Miękka/490 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Plunkett W. Jack
Market research guide to the advertising and branding industry-a tool for strategic planning, competitive intelligence, employment searches or financial research. Contains trends, tables and an industry glossary. Includes profiles of 400 advertising and branding industry firms with addresses, phone numbers and executive names.
Market research guide to the advertising and branding industry-a tool for strategic planning, competitive intelligence, employment searches or financi...
cena: 1402,99

 Exploring the Power of Electronic Word-of-Mouth in the Services Industry Hans Ruediger Kaufmann, Sandra Maria Correia Loureiro 9781522585756 Eurospan (JL)
Exploring the Power of Electronic Word-of-Mouth in the Services Industry

ISBN: 9781522585756 / Angielski / Twarda / 390 str.

ISBN: 9781522585756/Angielski/Twarda/390 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Hans Ruediger Kaufmann;Sandra Maria Correia Loureiro
cena: 1415,72

 Handbook of Research on International Travel Agency and Tour Operation Management Mohinder Chan Vinay Chauhan 9781522584346 Business Science Reference
Handbook of Research on International Travel Agency and Tour Operation Management

ISBN: 9781522584346 / Angielski / Twarda / 360 str.

ISBN: 9781522584346/Angielski/Twarda/360 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Mohinder Chand Dhiman; Vinay Chauhan
cena: 1436,09

 Handbook of Research on Narrative Advertising Recep Yilmaz 9781522597902 Business Science Reference
Handbook of Research on Narrative Advertising

ISBN: 9781522597902 / Angielski / Twarda / 360 str.

ISBN: 9781522597902/Angielski/Twarda/360 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Recep Yilmaz
cena: 1436,09

 
Modern Healthcare Marketing in the Digital Era

ISBN: 9798369306796 / Twarda / 330 str.

ISBN: 9798369306796/Twarda/330 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 1436,79

 Handbook of Research on Driving Industrial Competitiveness With Innovative Design Principles Farinha, Luís 9781799836285 IGI Global
Handbook of Research on Driving Industrial Competitiveness With Innovative Design Principles

ISBN: 9781799836285 / Angielski / Twarda / 300 str.

ISBN: 9781799836285/Angielski/Twarda/300 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
FARINHA
cena: 1466,64

 Expert Product Management Toolkit Bundle: Advanced Techniques, Tips, Strategies, Templates and Training for Product Management & Product Marketing Lawley, Brian 9781600051012 Happy about
Expert Product Management Toolkit Bundle: Advanced Techniques, Tips, Strategies, Templates and Training for Product Management & Product Marketing

ISBN: 9781600051012 / Angielski / Miękka / 104 str.

ISBN: 9781600051012/Angielski/Miękka/104 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Brian Lawley
The "Expert Product Management Toolkit Bundle" includes all of the templates, knowledge, training, and information needed to make products more successful.104 pp.
The "Expert Product Management Toolkit Bundle" includes all of the templates, knowledge, training, and information needed to make products more succes...
cena: 1481,63

 Handbook of Research on Digital Marketing Innovations in Social Entrepreneurship and Solidarity Economics Jose Manuel Saiz-Alvarez 9781522589396 Business Science Reference
Handbook of Research on Digital Marketing Innovations in Social Entrepreneurship and Solidarity Economics

ISBN: 9781522589396 / Angielski / Twarda / 410 str.

ISBN: 9781522589396/Angielski/Twarda/410 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jose Manuel Saiz-Alvarez
cena: 1487,01

 Handbook of Research on Transmedia Storytelling, Audience Engagement, and Business Strategies Victor Hernandez-Santaolalla Monica Barrientos-Bueno  9781799831198 Business Science Reference
Handbook of Research on Transmedia Storytelling, Audience Engagement, and Business Strategies

ISBN: 9781799831198 / Angielski / Twarda / 492 str.

ISBN: 9781799831198/Angielski/Twarda/492 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Victor Hernandez-Santaolalla;Monica Barrientos-Bueno
cena: 1487,01

Pierwsza Podprzednia  1177  1178  1179  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia