• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2017: Advertising & Branding Industry Market Research, Statistics, Trends & Leading Companies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2017: Advertising & Branding Industry Market Research, Statistics, Trends & Leading Companies

ISBN-13: 9781628314342 / Angielski / Miękka / 2017 / 490 str.

Plunkett W. Jack
Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2017: Advertising & Branding Industry Market Research, Statistics, Trends & Leading Companies Plunkett W. Jack 9781628314342 Plunkett Research - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2017: Advertising & Branding Industry Market Research, Statistics, Trends & Leading Companies

ISBN-13: 9781628314342 / Angielski / Miękka / 2017 / 490 str.

Plunkett W. Jack
cena 1402,99
(netto: 1336,18 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1346,98
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Market research guide to the advertising and branding industry-a tool for strategic planning, competitive intelligence, employment searches or financial research. Contains trends, tables and an industry glossary. Includes profiles of 400 advertising and branding industry firms with addresses, phone numbers and executive names.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Plunkett Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781628314342
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
490
Waga:
1.12 kg
Wymiary:
27.94 x 21.59 x 2.51
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

  • Introduction 1
  • How to Use This Book 3
  • Chapter 1: Major Trends Affecting the Advertising & Branding Industry 7
  • 1) Introduction to the Advertising and Branding Industry 7
  • 2) Agencies Face Both Evolving Client Needs and Vast Changes in Media 10
  • 3) Global Media Giants Acquire both Content and Distribution/Merger Activity Slows 11
  • 4) Online Advertising Becomes More Targeted, Takes 36.8% Share of U.S. Advertising Market 12
  • 5) Programmatic Ad Buying Dominates the Market 14
  • 6) Global Internet Market Tops 3.5 Billion Users/Ultrafast Broadband Expands, both Fixed and Wireless 14
  • 7) Television Ads Evolve to Face New Challenges, Formats and Online Competitors 15
  • 8) DVR Market Evolves/Time-Shifting Hurts Advertisers 16
  • 9) Embedded Advertising/Product Placement/Branded Entertainment and Marketing Soar 18
  • 10) Market Research Evolves to Include Digital Interaction with Consumers/Ads May Be Consumer-Generated 19
  • 11) Social Media to Generate $31 Billion in Global Online and Mobile Ad Revenues 21
  • 12) Email Reigns as One of the Single Most Effective Advertising Tools 22
  • 13) Newspapers and Magazines See Excellent Growth in Digital Editions and Apps 23
  • 14) Billboards Go Digital 24
  • 15) Location-Based Technology Delivers Targeted Ads and Discounts/Mobile Advertising Grows at an Exceptional Rate 25
  • 16) Private Label Brands Grow in Share of Total Store Sales 26
  • 17) LOHAS-Socially Conscious Consumers Create Challenges and Opportunities for Advertisers and Marketers 27
  • 18) Growth in China’s Ad Market 28
  • 19) Growth in Big Data Supported by Expansion of Cloud Computing and Predictive Analytics 28
  • Chapter 2: Advertising & Branding Industry Statistics 31
  • Advertising & Branding Industry Statistics and Market Size Overview 32
  • Estimated U.S. Advertising Sector Revenues by NAICS Code: 2009-2016 33
  • Advertising Agencies, Public Relations Agencies & Direct Mail Advertising: Estimated Sources of Revenue & Expenses, U.S.: 2010-2015 34
  • Employment in Advertising & Related Industries, U.S.: 1990-2016 35
  • Internet Publishing & Broadcasting & Web Search Portals: Estimated Revenue & Expenses, U.S.: 2010-2015 36
  • Newspaper Publishers: Estimated Sources of Revenue & Expenses, U.S.: 2011-2016 37
  • Periodical Publishers: Estimated Sources of Revenue & Expenses, U.S.: 2011-2016 38
  • Radio Networks & Radio Stations: Estimated Sources of Revenue & Expenses, U.S.: 2011-2016 39
  • Television Broadcasting: Estimated Sources of Revenue & Expenses, U.S.: 2011-2016 40
  • Cable & Other Subscription Programming: Estimated Sources of Revenue & Expenses, U.S.: 2011-2016 41
  • Chapter 3: Important Advertising & Branding Industry Contacts 43
  • (Addresses, Phone Numbers and Internet Sites)
  • Chapter 4: THE ADVERTISING 400: Who They Are and How They Were Chosen 67
  • Index of Companies Within Industry Groups 68
  • Alphabetical Index 77
  • Index of Headquarters Location by U.S. State 80
  • Index of Non-U.S. Headquarters Location by Country 83
  • Individual Data Profiles on Each of THE ADVERTISING 400 85
  • Additional Indexes
  • Index of Hot Spots for Advancement for Women/Minorities 436
  • Index by Subsidiaries, Brand Names and Selected Affiliations 438
  • A Short Advertising & Branding Industry Glossary 455


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia