• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Business & Economics - Customer Relations

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Business & Economics >> Customer Relations

ilość książek w kategorii: 2146

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 The Power of Value Selling: The Gold Standard to Drive Revenue and Create Customers for Life Julie Thomas 9781394182565 John Wiley & Sons Inc
The Power of Value Selling: The Gold Standard to Drive Revenue and Create Customers for Life

ISBN: 9781394182565 / Angielski / Twarda

ISBN: 9781394182565/Angielski/Twarda

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Julie Thomas
cena: 106,43

 Treating People Not Patients: Transformational Insights on Hospitality and Human Connection to Provide High Quality Care Experiences for People and DMD Michael Sonick 9781636800950 Ethos Collective
Treating People Not Patients: Transformational Insights on Hospitality and Human Connection to Provide High Quality Care Experiences for People and

ISBN: 9781636800950 / Angielski / Miękka / 286 str.

ISBN: 9781636800950/Angielski/Miękka/286 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
DMD Michael Sonick
cena: 64,58

 Marketing of Consumer Financial Products: Insights From Service Marketing Ritu Srivastava 9781637424308 Business Expert Press
Marketing of Consumer Financial Products: Insights From Service Marketing

ISBN: 9781637424308 / Angielski / Miękka / 142 str.

ISBN: 9781637424308/Angielski/Miękka/142 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Ritu Srivastava
This book uses insights from services marketing to illustrate how financial service providers should utilize service marketing concepts to provide customers with quality, satisfaction, and memorable experience.Marketing has been traditionally goods oriented with a business to customer focus. However, it is established that financial service organizations also need a focused marketing strategy in the business to consumer space. This book uses insights from services marketing to illustrate how financial service providers should utilize service marketing concepts to provide customers with...
This book uses insights from services marketing to illustrate how financial service providers should utilize service marketing concepts to provide cus...
cena: 110,19

 Negotiation Brian Tracy 9789389143751 Manjul Publishing House Pvt. Ltd.
Negotiation

ISBN: 9789389143751 / Hindi

ISBN: 9789389143751/Hindi

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Brian Tracy
cena: 46,79

 Quality Management for Services: Handbook for Successful Quality Management.  Principles – Concepts – Methods Manfred Bruhn 9783662670316 Springer
Quality Management for Services: Handbook for Successful Quality Management. Principles – Concepts – Methods

ISBN: 9783662670316 / Angielski

ISBN: 9783662670316/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Manfred Bruhn
Grundlagen – Konzepte – Methoden
Grundlagen – Konzepte – Methoden
cena: 441,75

 So geht Listbuilding: ...ganz ohne Social Media Herumgeposte Meike Hohenwarter 9783950509205 Hohenwarter Meike
So geht Listbuilding: ...ganz ohne Social Media Herumgeposte

ISBN: 9783950509205 / Niemiecki

ISBN: 9783950509205/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Meike Hohenwarter
cena: 111,12

 So geht Listbuilding: ...ganz ohne Social Media Herumgeposte Meike Hohenwarter 9783950509212 Hohenwarter Meike
So geht Listbuilding: ...ganz ohne Social Media Herumgeposte

ISBN: 9783950509212 / Niemiecki

ISBN: 9783950509212/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Meike Hohenwarter
cena: 186,99

 Brand, Label, and Product Intelligence: Second International Conference, COBLI 2021 Joseph Kaswengi Aurore Ingarao 9783030958114 Springer
Brand, Label, and Product Intelligence: Second International Conference, COBLI 2021

ISBN: 9783030958114 / Angielski

ISBN: 9783030958114/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Joseph Kaswengi; Aurore Ingarao
This book contains the latest and most up-to-date research results from the fields of brands, labels and product, presented at the international colloquium COBLI 2021, held in Orleans, France.It covers a wide range of topics from the fields of economics, psychology, information technology and social sciences. In particular, the book deals with various areas of application such as consumer behavior in the omnichannel, the influence of the coronavirus pandemic on attitudes and customer behavior, franchising, origin labelling, transparency in the agri-food industry, tourism and the triptych of...
This book contains the latest and most up-to-date research results from the fields of brands, labels and product, presented at the international collo...
cena: 682,72

 Go Big or Go Home: 5 Ways to Create a Customer Experience That Will Close the Deal Diana Kander Tucker Trotter  9781544536361 Houndstooth Press
Go Big or Go Home: 5 Ways to Create a Customer Experience That Will Close the Deal

ISBN: 9781544536361 / Angielski

ISBN: 9781544536361/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Diana Kander;Tucker Trotter
cena: 64,58

 The 10-Second Customer Journey: The CXO’s playbook for growing and retaining customers in a digital world Todd Unger 9781788605038 Practical Inspiration Publishing
The 10-Second Customer Journey: The CXO’s playbook for growing and retaining customers in a digital world

ISBN: 9781788605038 / Angielski / Miękka / 224 str.

ISBN: 9781788605038/Angielski/Miękka/224 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Todd Unger
cena: 79,78

 They Serve Like We Lead: How to take care of your people, so they take care of your customers Monique Richardson   9780645792706 Bookpod
They Serve Like We Lead: How to take care of your people, so they take care of your customers

ISBN: 9780645792706 / Angielski

ISBN: 9780645792706/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Monique Richardson
cena: 75,79

 Book Idea to Bestseller in 30 Days Michael D Butler   9781637925911 Beyond Publishing
Book Idea to Bestseller in 30 Days

ISBN: 9781637925911 / Angielski

ISBN: 9781637925911/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Michael D Butler
cena: 48,66

 Book Idea to Bestseller in 30 Days: America's Publisher Shows You How To Write, Publish, and Launch Your Book to Global Bestseller Status Michael D Butler   9781637925928 Beyond Publishing
Book Idea to Bestseller in 30 Days: America's Publisher Shows You How To Write, Publish, and Launch Your Book to Global Bestseller Status

ISBN: 9781637925928 / Angielski

ISBN: 9781637925928/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Michael D Butler
cena: 21,17

 
Customer Transformation: A 7-stage strategy for customer alignment and business value

ISBN: 9798988538400 / Angielski

ISBN: 9798988538400/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Chris Hood
cena: 126,34

 Introduction to Corporate Communication Mona (Vivekananda School of Journalism & Mass Communication, New Delhi) Gupta 9781032149264 Taylor & Francis Ltd
Introduction to Corporate Communication

ISBN: 9781032149264 / Miękka / 290 str.

ISBN: 9781032149264/Miękka/290 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Mona (Vivekananda School of Journalism & Mass Communication
cena: 203,56

 Social Media Marketing and Customer-Based Brand Equity for Higher Educational Institutions Charitha Harshani Perera, Rajkishore Nayak, Long Van Thang Nguyen 9789811950193 Springer Nature Singapore
Social Media Marketing and Customer-Based Brand Equity for Higher Educational Institutions

ISBN: 9789811950193 / Angielski / Miękka

ISBN: 9789811950193/Angielski/Miękka

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Charitha Harshani Perera;Rajkishore Nayak;Long Van Thang Nguyen
This book examines the extent to which social media marketing influences the customer-based brand equity of higher education institutes. Higher  education  institutions  operate  in  a  strong  competitive  environment  due  to  the homogenous  nature  of  their  services  and  always  look  for  new  marketing  strategies  to  be competitive  in  the  marketplace.  Therefore,  building  customer-based  brand  equity  has ...
This book examines the extent to which social media marketing influences the customer-based brand equity of higher education institutes. Higher  ...
cena: 401,58

 Buyer Personas, Revised and Expanded: Gain Deep Insight Into Your Customers' Buying Decisions and Win More Business Adele (Buyer Persona Institute (BPI); KS&R, Inc.) Revella 9781394236336 John Wiley & Sons Inc
Buyer Personas, Revised and Expanded: Gain Deep Insight Into Your Customers' Buying Decisions and Win More Business

ISBN: 9781394236336 / Angielski / Inna

ISBN: 9781394236336/Angielski/Inna

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Inc.) Revella Adele (Buyer Persona Institute (BPI); KS&R
cena: 115,43

 Uncopyable You: Create a Personal Brand That Gets People to Know You, Like You, Trust You, and Remember You! Steve Miller Kay Miller 9781640955257 Sound Wisdom
Uncopyable You: Create a Personal Brand That Gets People to Know You, Like You, Trust You, and Remember You!

ISBN: 9781640955257 / Angielski

ISBN: 9781640955257/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Steve Miller; Kay Miller
cena: 72,16

 Customer Centricity: Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien Und Impulse Susanne O'Gorman Gabriele Schuster 9783658421724 Springer Gabler
Customer Centricity: Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien Und Impulse

ISBN: 9783658421724 / Niemiecki

ISBN: 9783658421724/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Susanne O'Gorman; Gabriele Schuster
cena: 206,40

 Kundendialog-Management: Wertstiftende Kundendialoge in Zeiten Der Digitalen Automation Nils Hafner Sophie Hundertmark 9783658428501 Springer Gabler
Kundendialog-Management: Wertstiftende Kundendialoge in Zeiten Der Digitalen Automation

ISBN: 9783658428501 / Niemiecki

ISBN: 9783658428501/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Nils Hafner; Sophie Hundertmark
cena: 225,19

Pierwsza Podprzednia  85  86  87  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia