• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Introduction to Corporate Communication » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Introduction to Corporate Communication

ISBN-13: 9781032149264 / Miękka / 2023 / 290 str.

Mona (Vivekananda School of Journalism & Mass Communication
Introduction to Corporate Communication Mona (Vivekananda School of Journalism & Mass Communication, New Delhi) Gupta 9781032149264 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Introduction to Corporate Communication

ISBN-13: 9781032149264 / Miękka / 2023 / 290 str.

Mona (Vivekananda School of Journalism & Mass Communication
cena 204,40 zł
(netto: 194,67 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book examines the evolution of corporate communication in the recent past in the context of the rapidly changing contemporary business environment in India.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Business Communication - General
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13:
9781032149264
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
290
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Preface. Acknowledgements. PART I 1. Corporate Environment : An Overview 2. Corporate Communication 3. Forms and Structure of Corporate Communication PART II 4. Corporate Constituencies and Stakeholder Mapping 5. Stakeholders Communication- Tools and Methods PART III 6. Corporate Branding 7. Corporate Social Responsibility (CSR) 8. Crisis Communication and Management PART IV 9. Communication Strategy and Campaign Planning PART V 10. Corporate Ethics and Guidelines References. Index.

Charu Lata Singh is Professor and Dean at the Department of Journalism and Mass Communication, Vivekananda Institute of Professional Studies, New Delhi, India. She is a renowned media academician, with about 22 years of experience in the industry and in media education. Her research interests include public relations and corporate communication. She has researched publicatons on corporate social responsibility and presented papers on Public Relations and image building. She was recently awarded for her research by PRSI. She is credited for conceiving the concept of "Individual Social Responsibility" and for coining the term digitracy. She has received the Iconic Women Creating Better World for All award by the Women Economic Forum twice.

Mona Gupta is Senior Assistant Professor at Vivekananda Institute of Professional Studies, New Delhi, India. She has been teaching and conducting research in the field of corporate communications and public relations for the past 15 years. Her recent works include "Adoption and Adaptation of Communication Audit in Corporate Communications" published in international journal Glocalism: Journal of Culture, Politics and Innovation and "Understanding the Role of Public Relations in Foreign Policy Formulation Process" published in 2020. She has organized live public relations campaigns with her students on health and hygiene, mental health, anti-bullying campaigns, and many more. Her major works include the 2017 campaign on "Let’s Talk Depression" with the World Health Organization and a campaign on Safai karamacharis and training households on garbage segregation for the Municipal Corporation of Gurgaon.  

 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia