• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Stacy B Ehrlich » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Foundations for Young Adult Success: A Developmental Framework Jenny Nagaoka Camille a. Farrington Stacy B. Ehrlich 9780990956341
Foundations for Young Adult Success: A Developmental Framework

ISBN: 9780990956341 / Angielski / Miękka / 2015 / 110 str.

ISBN: 9780990956341/Angielski/Miękka/2015/110 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Jenny Nagaoka; Camille a. Farrington; Stacy B. Ehrlich
cena: 109,23

 Preschool Attendance in Chicago Public Schools: Relationships with Learning Outcomes and Reasons for Absences Stacy B. Ehrlich Julia Gwynne Amber Stitziel Pareja 9780989799430
Preschool Attendance in Chicago Public Schools: Relationships with Learning Outcomes and Reasons for Absences

ISBN: 9780989799430 / Angielski / Miękka / 2014 / 64 str.

ISBN: 9780989799430/Angielski/Miękka/2014/64 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stacy B. Ehrlich; Julia Gwynne; Amber Stitziel Pareja
Students who attend preschool regularly are significantly more likely than chronically absent preschoolers, those who missed at least 10 percent of the school year, to be ready for kindergarten and to attend school regularly in later grades. The study, which followed 25,000 three- and four-year-olds served by Chicago Public Schools (CPS) school-based preschool programs, finds chronic absenteeism is rampant among preschoolers in Chicago. In 2011-2012, almost half of three-year-olds and more than one-third of four-year-olds were chronically absent. This report examines the extent of preschool...
Students who attend preschool regularly are significantly more likely than chronically absent preschoolers, those who missed at least 10 percent of th...
cena: 65,81

 Organizing Early Education for Improvement: Testing a New Survey Tool Stacy B. Ehrlich Debra M. Pacchiano Amanda G. Stein 9780997507379
Organizing Early Education for Improvement: Testing a New Survey Tool

ISBN: 9780997507379 / Angielski / Miękka / 2018 / 64 str.

ISBN: 9780997507379/Angielski/Miękka/2018/64 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stacy B. Ehrlich; Debra M. Pacchiano; Amanda G. Stein
cena: 65,81

 The Use of Technology in Chicago Public Schools 2011: Perspectives from Students, Teachers, and Principals Stacy B. Ehrlich Susan E. Sporte Penny Bender Sebring 9780985681951
The Use of Technology in Chicago Public Schools 2011: Perspectives from Students, Teachers, and Principals

ISBN: 9780985681951 / Angielski / Miękka / 2013 / 48 str.

ISBN: 9780985681951/Angielski/Miękka/2013/48 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stacy B. Ehrlich; Susan E. Sporte; Penny Bender Sebring
This report finds that about half of sixth- through twelfth-graders in Chicago Public Schools report using technology for school less than once a week. Between 20 and 30 percent of students report never or rarely using technology for school-at most once or twice a semester. At the same time, the vast majority (92 percent) report having access to the internet at home, signaling a clear divide between how students interact with technology in and out of school. "Given that low-income students are the least likely to be exposed to technology at home, we were surprised and encouraged by the large...
This report finds that about half of sixth- through twelfth-graders in Chicago Public Schools report using technology for school less than once a week...
cena: 64,72


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia