• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Penny Bender Sebring » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 3

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 The Use of Technology in Chicago Public Schools 2011: Perspectives from Students, Teachers, and Principals Stacy B. Ehrlich Susan E. Sporte Penny Bender Sebring 9780985681951
The Use of Technology in Chicago Public Schools 2011: Perspectives from Students, Teachers, and Principals

ISBN: 9780985681951 / Angielski / Miękka / 2013 / 48 str.

ISBN: 9780985681951/Angielski/Miękka/2013/48 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stacy B. Ehrlich; Susan E. Sporte; Penny Bender Sebring
This report finds that about half of sixth- through twelfth-graders in Chicago Public Schools report using technology for school less than once a week. Between 20 and 30 percent of students report never or rarely using technology for school-at most once or twice a semester. At the same time, the vast majority (92 percent) report having access to the internet at home, signaling a clear divide between how students interact with technology in and out of school. "Given that low-income students are the least likely to be exposed to technology at home, we were surprised and encouraged by the large...
This report finds that about half of sixth- through twelfth-graders in Chicago Public Schools report using technology for school less than once a week...
cena: 64,72

 Teens, Digital Media, and the Chicago Public Library Penny Bender Sebring Eric R. Brown Kate M. Julian 9780985681968
Teens, Digital Media, and the Chicago Public Library

ISBN: 9780985681968 / Angielski / Miękka / 2013 / 74 str.

ISBN: 9780985681968/Angielski/Miękka/2013/74 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Penny Bender Sebring; Eric R. Brown; Kate M. Julian
As new initiatives to exploit technology and digital media for learning sweep the country, a learning center for teens at the Harold Washington Library in downtown Chicago demonstrates both the challenges and opportunities that these efforts present, a new report from the University of Chicago Consortium on Chicago School Research finds. YOUmedia attracts between 350 and 500 teens weekly, the report finds. The largest single demographic group attending YOUmedia is African American males, who historically have been underserved by after-school programs. With the guidance of adults and...
As new initiatives to exploit technology and digital media for learning sweep the country, a learning center for teens at the Harold Washington Librar...
cena: 70,50

 Ccsr: A New Model for the Role of Research in Supporting Urban School Reform Roderick Melissa                         John Q. Easton Penny Bender Sebring 9780981460444
Ccsr: A New Model for the Role of Research in Supporting Urban School Reform

ISBN: 9780981460444 / Angielski / Miękka / 2012 / 40 str.

ISBN: 9780981460444/Angielski/Miękka/2012/40 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Roderick Melissa; John Q. Easton; Penny Bender Sebring
The Consortium on Chicago School Research at the University of Chicago was founded in 1990, two years after the passage of the Chicago School Reform Act that decentralized governance of the city's public schools. Since then, CCSR has distinguished itself as a unique organization, conducting research of high technical quality that is accessible to practitioners and policy makers and that is used broadly by the school reform community. Most importantly, CCSR is viewed as making important contributions to school reform, both through the findings and implications of specific research studies and...
The Consortium on Chicago School Research at the University of Chicago was founded in 1990, two years after the passage of the Chicago School Reform A...
cena: 64,20


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia