• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Susan E Sporte » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 3

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Teacher Evaluation in Practice: Year 2 Teacher and Administrator Perceptions of REACH Sporte, Susan E. 9780989799485
Teacher Evaluation in Practice: Year 2 Teacher and Administrator Perceptions of REACH

ISBN: 9780989799485 / Angielski / Miękka / 2014 / 24 str.

ISBN: 9780989799485/Angielski/Miękka/2014/24 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Jennie y. Jiang; Susan E. Sporte
As part of UChicago CCSR's ongoing study of Chicago Public Schools' new teacher evaluation system, this report looks at teacher and principal perceptions in the second year of implementation. It finds teachers and principals remain positive about the new evaluation system, though less so than in Year 1. This brief, a continuation of the work that began in Teacher Evaluation in Practice: Implementing Chicago's REACH Students, draws on survey data from more than 19,000 teachers and nearly 800 principals and assistant principals to measure their views of REACH (Recognizing Educators Advancing...
As part of UChicago CCSR's ongoing study of Chicago Public Schools' new teacher evaluation system, this report looks at teacher and principal percepti...
cena: 44,03

 Teacher Evaluation in Chicago: Differences in Observation and Value-Added Scores by Teacher, Student, and School Characteristics Jennie y. Jiang Susan E. Sporte 9780990956365
Teacher Evaluation in Chicago: Differences in Observation and Value-Added Scores by Teacher, Student, and School Characteristics

ISBN: 9780990956365 / Angielski / Miękka / 2016 / 48 str.

ISBN: 9780990956365/Angielski/Miękka/2016/48 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Jennie y. Jiang; Susan E. Sporte
This report finds teachers with the lowest scores on the REACH Students teacher evaluation system are overrepresented in schools serving the most disadvantaged students, while teachers with the highest observation scores are underrepresented in these schools. The study uses data from the 2013-14 school year, which represents the first comprehensive snapshot of evaluation scores for Chicago Public School teachers under the new REACH Students teacher evaluation system. This includes value-added scores based on students' gains on tests, as well as scores from observations of teaching practices...
This report finds teachers with the lowest scores on the REACH Students teacher evaluation system are overrepresented in schools serving the most disa...
cena: 64,72

 The Use of Technology in Chicago Public Schools 2011: Perspectives from Students, Teachers, and Principals Stacy B. Ehrlich Susan E. Sporte Penny Bender Sebring 9780985681951
The Use of Technology in Chicago Public Schools 2011: Perspectives from Students, Teachers, and Principals

ISBN: 9780985681951 / Angielski / Miękka / 2013 / 48 str.

ISBN: 9780985681951/Angielski/Miękka/2013/48 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stacy B. Ehrlich; Susan E. Sporte; Penny Bender Sebring
This report finds that about half of sixth- through twelfth-graders in Chicago Public Schools report using technology for school less than once a week. Between 20 and 30 percent of students report never or rarely using technology for school-at most once or twice a semester. At the same time, the vast majority (92 percent) report having access to the internet at home, signaling a clear divide between how students interact with technology in and out of school. "Given that low-income students are the least likely to be exposed to technology at home, we were surprised and encouraged by the large...
This report finds that about half of sixth- through twelfth-graders in Chicago Public Schools report using technology for school less than once a week...
cena: 64,72


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia