• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Michael Uljens » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 10

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Bridging Educational Leadership, Curriculum Theory and Didaktik: Non-Affirmative Theory of Education Uljens, Michael 9783319864464
Bridging Educational Leadership, Curriculum Theory and Didaktik: Non-Affirmative Theory of Education

ISBN: 9783319864464 / Angielski / Miękka / 2018 / 474 str.

ISBN: 9783319864464/Angielski/Miękka/2018/474 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Michael Uljens; Rose M. Ylimaki
cena: 201,72

 Non-affirmative Theory of Education and 'Bildung' Michael Uljens 9783031305504
Non-affirmative Theory of Education and 'Bildung'

ISBN: 9783031305504 / Angielski

ISBN: 9783031305504/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Michael Uljens
Interpreting the modern heritage of ‘Bildung’ in connection to education theory, this open access volume explores non-affirmative theory of education and ‘Bildung’ as a language of education for the 21st century. In this ‘Bildung’-centered view of education, discerning thought on knowledge and values are critical objectives of education. To promote these aims, education practice must recognize but not affirm existing conditions or future ideals but instead pedagogically summon the student to self-directed critical treatment of the contents. Drawing on contemporary developments of...
Interpreting the modern heritage of ‘Bildung’ in connection to education theory, this open access volume explores non-affirmative theory of educat...
cena: 201,72

 Bridging Educational Leadership, Curriculum Theory and Didaktik: Non-Affirmative Theory of Education Uljens, Michael 9783319586489
Bridging Educational Leadership, Curriculum Theory and Didaktik: Non-Affirmative Theory of Education

ISBN: 9783319586489 / Angielski / Twarda / 2017 / 474 str.

ISBN: 9783319586489/Angielski/Twarda/2017/474 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Michael Uljens; Rose M. Ylimaki

This book is open access under a CC BY 4.0 license.

This volume argues for the need of a common ground that bridges leadership studies, curriculum theory, and Didaktik. It proposes a non-affirmative education theory and its core concepts along with discursive institutionalism as an analytical tool to bridge these fields. It concludes with implications of its coherent theoretical framing for future empirical research.

Recent neoliberal policies and transnational governance practices point toward new tensions in nation state education. These challenges affect governance,...

This book is open access under a CC BY 4.0 license.

This volume argues for the need of a common ground that bridges leadership studies, curr...

cena: 201,72

 Non-affirmative Theory of Education and 'Bildung' Michael Uljens 9783031305535
Non-affirmative Theory of Education and 'Bildung'

ISBN: 9783031305535 / Angielski

ISBN: 9783031305535/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Michael Uljens
Interpreting the modern heritage of ‘Bildung’ in connection to education theory, this open access volume explores non-affirmative theory of education and ‘Bildung’ as a language of education for the 21st century. In this ‘Bildung’-centered view of education, discerning thought on knowledge and values are critical objectives of education. To promote these aims, education practice must recognize but not affirm existing conditions or future ideals but instead pedagogically summon the student to self-directed critical treatment of the contents. Drawing on contemporary developments of...
Interpreting the modern heritage of ‘Bildung’ in connection to education theory, this open access volume explores non-affirmative theory of educat...
cena: 161,36

 School Didactics And Learning : A School Didactic Model Framing An Analysis Of Pedagogical Implications Of learning theory Michael Uljens 9780863777004
School Didactics And Learning : A School Didactic Model Framing An Analysis Of Pedagogical Implications Of learning theory

ISBN: 9780863777004 / Angielski / Twarda / 1997 / 280 str.

ISBN: 9780863777004/Angielski/Twarda/1997/280 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Michael Uljens
This text presents a reflective theory of school didactics, incorporating German and Nordic research traditions in the theory of didactics, together with Anglo-American research on teaching instructional research and cognitivist theory.
This text presents a reflective theory of school didactics, incorporating German and Nordic research traditions in the theory of didactics, together w...
cena: 702,94

 School Didactics and Learning: A School Didactic Model Framing an Analysis of Pedagogical Implications of Learning Theory Uljens, Michael 9780863777011
School Didactics and Learning: A School Didactic Model Framing an Analysis of Pedagogical Implications of Learning Theory

ISBN: 9780863777011 / Angielski / Miękka / 1998 / 288 str.

ISBN: 9780863777011/Angielski/Miękka/1998/288 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Michael Uljens
This text presents a reflective theory of school didactics, incorporating German and Nordic research traditions in the theory of didactics, together with Anglo-American research on teaching (instructional research) and cognitivist theory.
This text presents a reflective theory of school didactics, incorporating German and Nordic research traditions in the theory of didactics, together w...
cena: 193,86

 Multilevel Pedagogical Leadership in Higher Education: A Non-Affirmative Approach Janne Elo Michael Uljens 9783031551185
Multilevel Pedagogical Leadership in Higher Education: A Non-Affirmative Approach

ISBN: 9783031551185 / Angielski

ISBN: 9783031551185/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Janne Elo; Michael Uljens
cena: 161,36

 Multilevel Pedagogical Leadership in Higher Education: A Non-Affirmative Approach Janne Elo Michael Uljens 9783031551154
Multilevel Pedagogical Leadership in Higher Education: A Non-Affirmative Approach

ISBN: 9783031551154 / Angielski

ISBN: 9783031551154/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Janne Elo; Michael Uljens
cena: 201,72

 Bridging Educational Leadership, Curriculum Theory and Didaktik: Non-affirmative Theory of Education Michael Uljens, Rose M Ylimaki 9781013268397
Bridging Educational Leadership, Curriculum Theory and Didaktik: Non-affirmative Theory of Education

ISBN: 9781013268397 / Angielski / Twarda / 2020 / 484 str.

ISBN: 9781013268397/Angielski/Twarda/2020/484 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Michael Uljens;Rose M Ylimaki
cena: 290,07

 Bridging Educational Leadership, Curriculum Theory and Didaktik: Non-affirmative Theory of Education Michael Uljens, Rose M Ylimaki 9781013268380
Bridging Educational Leadership, Curriculum Theory and Didaktik: Non-affirmative Theory of Education

ISBN: 9781013268380 / Angielski / Miękka / 2020 / 484 str.

ISBN: 9781013268380/Angielski/Miękka/2020/484 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Michael Uljens;Rose M Ylimaki
cena: 238,84


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia