• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Maria Da Cunha » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 106

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 La percezione dei consumatori delle pubblicazioni online Cunha, Maria Nascimento 9786206523635
La percezione dei consumatori delle pubblicazioni online

ISBN: 9786206523635 / Włoski / Miękka / 60 str.

ISBN: 9786206523635/Włoski/Miękka/60 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Maria Nascimento Cunha
cena: 178,06

 Le marketing interne comme renforcement de l'identité d'entreprise Cunha, Carla Maria 9786209257001
Le marketing interne comme renforcement de l'identité d'entreprise

ISBN: 9786209257001 / Francuski / Miękka / 2025 / 80 str.

ISBN: 9786209257001/Francuski/Miękka/2025/80 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Carla Maria Cunha
Dans un contexte de mondialisation où la compétitivité règne dans le monde des affaires, il est important que les entreprises développent des stratégies qui leur permettent de se différencier de leurs concurrents et d'obtenir des avantages concurrentiels. Ainsi, la présente étude a pour objectif d'analyser et de mettre en évidence l'efficacité et l'efficience du marketing interne dans une identité d'entreprise, à travers l'analyse du comportement de ses collaborateurs. La subjectivité du sujet et la nécessité d'études dans ce domaine, notamment au Portugal, ont conduit au...
Dans un contexte de mondialisation où la compétitivité règne dans le monde des affaires, il est important que les entreprises développent des str...
cena: 245,00

 Internes Marketing als Stärkung der Unternehmensidentität Cunha, Carla Maria 9786209254444
Internes Marketing als Stärkung der Unternehmensidentität

ISBN: 9786209254444 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 80 str.

ISBN: 9786209254444/Niemiecki/Miękka/2025/80 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Carla Maria Cunha
In einem Kontext der Globalisierung, in dem der Wettbewerb die Geschäftswelt beherrscht, ist es für Unternehmen wichtig, Strategien zu entwickeln, mit denen sie sich von ihren Mitbewerbern abheben und Wettbewerbsvorteile erzielen können. Ziel der vorliegenden Studie ist es daher, die Wirksamkeit und Effizienz des internen Marketings für die Unternehmensidentität durch die Analyse des Verhaltens der Mitarbeiter zu untersuchen und aufzuzeigen. Die Subjektivität des Themas und die Notwendigkeit von Studien in diesem Bereich, insbesondere in Portugal, führten zur Wahl eines qualitativen...
In einem Kontext der Globalisierung, in dem der Wettbewerb die Geschäftswelt beherrscht, ist es für Unternehmen wichtig, Strategien zu entwickeln, m...
cena: 245,00

 Isabel - A mulher que reinou com o coração Cunha, Maria José 9788563716125
Isabel - A mulher que reinou com o coração

ISBN: 9788563716125 / Portugalski / Miękka / 2012 / 210 str.

ISBN: 9788563716125/Portugalski/Miękka/2012/210 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Maria Jose Cunha;Chico Xavier;Geraldo Lemos Neto
cena: 95,03

 Internal marketing as a reinforcement of corporate identity Cunha, Carla Maria 9786209264689
Internal marketing as a reinforcement of corporate identity

ISBN: 9786209264689 / Angielski / Miękka / 2025 / 76 str.

ISBN: 9786209264689/Angielski/Miękka/2025/76 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Carla Maria Cunha
In a context of globalization, where competitiveness reigns in the business world, it is important for companies to develop strategies that allow them to differentiate themselves from their competitors and achieve competitive advantages. Thus, this study aims to analyze and highlight the effectiveness and efficiency of internal marketing in corporate identity by analyzing the behavior of its employees. The subjectivity of the topic and the need for studies in this area, particularly in Portugal, led to the choice of a qualitative exploratory approach using interviews that were complemented...
In a context of globalization, where competitiveness reigns in the business world, it is important for companies to develop strategies that allow them...
cena: 245,00

 Consumer perception of online publications Cunha, Maria Nascimento 9786206523604
Consumer perception of online publications

ISBN: 9786206523604 / Angielski / Miękka / 56 str.

ISBN: 9786206523604/Angielski/Miękka/56 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Maria Nascimento Cunha
In today's digital communication landscape, social networks represent an important communication channel for brands. The general aim of this research is to understand consumer perception of luxury fashion brands' social media posts. Specifically, the following dimensions were analysed: information, word-of-mouth, trends, personalisation, interactivity, brand value and purchase intention. Using the quantitative method, two quantitative studies were carried out based on a questionnaire survey, with the instrument based on the model by Yadav and Rahman (2017). In Study I, the aim was to analyse...
In today's digital communication landscape, social networks represent an important communication channel for brands. The general aim of this research ...
cena: 178,06

 Perception des publications en ligne par les consommateurs Cunha, Maria Nascimento 9786206523628
Perception des publications en ligne par les consommateurs

ISBN: 9786206523628 / Francuski / Miękka / 60 str.

ISBN: 9786206523628/Francuski/Miękka/60 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Maria Nascimento Cunha
Dans le paysage actuel de la communication numérique, les réseaux sociaux représentent un canal de communication important pour les marques. L'objectif général de cette étude est de comprendre la perception qu'ont les consommateurs des messages des marques de mode de luxe sur les médias sociaux. Plus précisément, les dimensions suivantes ont été analysées : information, bouche-à-oreille, tendances, personnalisation, interactivité, valeur de la marque et intention d'achat. En utilisant la méthode quantitative, deux études quantitatives ont été menées sur la base d'une...
Dans le paysage actuel de la communication numérique, les réseaux sociaux représentent un canal de communication important pour les marques. L'obje...
cena: 178,06

 Marketing wewnetrzny jako wzmocnienie tozsamosci korporacyjnej Cunha, Carla Maria 9786209251887
Marketing wewnetrzny jako wzmocnienie tozsamosci korporacyjnej

ISBN: 9786209251887 / Polski / Miękka / 2025 / 76 str.

ISBN: 9786209251887/Polski/Miękka/2025/76 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Carla Maria Cunha
cena: 245,00

 Wahrnehmung von Online-Veröffentlichungen durch die Verbraucher Cunha, Maria Nascimento 9786206523574
Wahrnehmung von Online-Veröffentlichungen durch die Verbraucher

ISBN: 9786206523574 / Niemiecki / Miękka / 60 str.

ISBN: 9786206523574/Niemiecki/Miękka/60 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Maria Nascimento Cunha
In der heutigen digitalen Kommunikationslandschaft sind die sozialen Netzwerke ein wichtiger Kommunikationskanal für Marken. Das allgemeine Ziel dieser Untersuchung ist es, die Wahrnehmung der Verbraucher von Social-Media-Posts von Luxusmodemarken zu verstehen. Im Einzelnen wurden die folgenden Dimensionen analysiert: Information, Mundpropaganda, Trends, Personalisierung, Interaktivität, Markenwert und Kaufabsicht. Unter Verwendung der quantitativen Methode wurden zwei quantitative Studien auf der Grundlage einer Fragebogenerhebung durchgeführt, wobei das Instrument auf dem Modell von...
In der heutigen digitalen Kommunikationslandschaft sind die sozialen Netzwerke ein wichtiger Kommunikationskanal für Marken. Das allgemeine Ziel dies...
cena: 178,06

 Il marketing interno come rafforzamento dell'identità aziendale Cunha, Carla Maria 9786209262128
Il marketing interno come rafforzamento dell'identità aziendale

ISBN: 9786209262128 / Włoski / Miękka / 2025 / 76 str.

ISBN: 9786209262128/Włoski/Miękka/2025/76 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Carla Maria Cunha
cena: 245,00

 Enterprise Information Systems: International Conference, Centeris 2011, Vilamoura, Algarve, Portugal, October 5-7, 2011. Proceedings, Part II Cruz-Cunha, Maria Manuela 9783642243547
Enterprise Information Systems: International Conference, Centeris 2011, Vilamoura, Algarve, Portugal, October 5-7, 2011. Proceedings, Part II

ISBN: 9783642243547 / Angielski / Miękka / 2011 / 440 str.

ISBN: 9783642243547/Angielski/Miękka/2011/440 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Maria Manuela Cruz-Cunha;Joao Varajao;Philip Powell
Constitutes the refereed proceedings of the International Conference on ENTERprise Information Systems, CENTERIS 2011, held in Vilamoura, Portugal, in September 2011. This title includes the papers that are organized in topical sections on knowledge society, EIS adoption and design, EIS implementation and impact, and EIS applications.
Constitutes the refereed proceedings of the International Conference on ENTERprise Information Systems, CENTERIS 2011, held in Vilamoura, Portugal, in...
cena: 200,77

 Handbook of Research on Business Social Networking: Organizational, Managerial, and Technological Dimensions(Vol 2) Maria Manuela Cruz-Cunha 9781668431900
Handbook of Research on Business Social Networking: Organizational, Managerial, and Technological Dimensions(Vol 2)

ISBN: 9781668431900 / Angielski / Twarda / 2011 / 566 str.

ISBN: 9781668431900/Angielski/Twarda/2011/566 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Maria Manuela Cruz-Cunha
cena: 1501,44

 Enterprise Information Systems Design, Implementation and Management: Organizational Applications Cruz-Cunha, Maria Manuela 9781616920203
Enterprise Information Systems Design, Implementation and Management: Organizational Applications

ISBN: 9781616920203 / Angielski / Twarda / 2010 / 624 str.

ISBN: 9781616920203/Angielski/Twarda/2010/624 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Maria Manuela Cruz-Cunha; Joao Varajao
The continual development and refinement of enterprise information systems is essential for organizational advancement. Enterprise Information Systems Design, Implementation and Management: Organizational Applications investigates the creation and implementation of enterprise information systems. Covering a wide array of topics such as flow-shop scheduling, information systems outsourcing, ERP systems utilization, Dietz transaction methodology, and advanced planning systems, it is an essential reference source for researchers and professionals alike.
The continual development and refinement of enterprise information systems is essential for organizational advancement. Enterprise Information Systems...
cena: 909,96

 Handbook of Research on Enterprise 2.0: Technological, Social, and Organizational Dimensions Vol 1 Maria Manuela Cruz-Cunha 9781668426081
Handbook of Research on Enterprise 2.0: Technological, Social, and Organizational Dimensions Vol 1

ISBN: 9781668426081 / Angielski / Twarda / 2013 / 450 str.

ISBN: 9781668426081/Angielski/Twarda/2013/450 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Maria Manuela Cruz-Cunha
cena: 985,79

 Handbook of Research on Serious Games as Educational, Business and Research Tools (Volume 2 ) Maria Manuela Cruz-Cunha 9781668425466
Handbook of Research on Serious Games as Educational, Business and Research Tools (Volume 2 )

ISBN: 9781668425466 / Angielski / Twarda / 2012 / 806 str.

ISBN: 9781668425466/Angielski/Twarda/2012/806 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Maria Manuela Cruz-Cunha
cena: 1455,93

 ENTERprise Information Systems, Part 1: International Conference, CENTERIS 2011, Vilamoura, Portugal, October 5-7, 2011. Proceedings, Part I Cruz-Cunha, Maria Manuela 9783642243578
ENTERprise Information Systems, Part 1: International Conference, CENTERIS 2011, Vilamoura, Portugal, October 5-7, 2011. Proceedings, Part I

ISBN: 9783642243578 / Angielski / Miękka / 2011 / 452 str.

ISBN: 9783642243578/Angielski/Miękka/2011/452 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Maria Manuela Cruz-Cunha;Joao Varajao;Philip Powell
Constitutes the refereed proceedings of the International Conference on ENTERprise Information Systems, CENTERIS 2011, held in Vilamoura, Portugal, in September 2011. This title includes the papers that are organized in topical sections on knowledge society, EIS adoption and design, EIS implementation and impact, and EIS applications.
Constitutes the refereed proceedings of the International Conference on ENTERprise Information Systems, CENTERIS 2011, held in Vilamoura, Portugal, in...
cena: 200,77

 Handbook of Research on Business Social Networking: Organizational, Managerial, and Technological Dimensions(Vol 1) Maria Manuela Cruz-Cunha 9781668431894
Handbook of Research on Business Social Networking: Organizational, Managerial, and Technological Dimensions(Vol 1)

ISBN: 9781668431894 / Angielski / Twarda / 2011 / 560 str.

ISBN: 9781668431894/Angielski/Twarda/2011/560 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Maria Manuela Cruz-Cunha
cena: 1501,44

 Handbook of Research on Serious Games as Educational, Business and Research Tools ( Volume 1 ) Maria Manuela Cruz-Cunha 9781668425459
Handbook of Research on Serious Games as Educational, Business and Research Tools ( Volume 1 )

ISBN: 9781668425459 / Angielski / Twarda / 2012 / 828 str.

ISBN: 9781668425459/Angielski/Twarda/2012/828 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Maria Manuela Cruz-Cunha
cena: 1455,93

 Computer Games as Educational and Management Tools: Uses and Approaches Cruz-Cunha, Maria Manuela 9781609605698
Computer Games as Educational and Management Tools: Uses and Approaches

ISBN: 9781609605698 / Angielski / Twarda / 2011 / 358 str.

ISBN: 9781609605698/Angielski/Twarda/2011/358 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Maria Manuela Cruz-Cunha; Vitor Hugo Varvalho; Paula Tavares
Though once considered purely for their entertainment value, computer and online games have applications as learning tools in learning in a variety of different environments. Computer Games as Educational and Management Tools: Uses and Approaches considers the many uses of games and simulations, focusing specifically on their use in organizational and educational settings. Providing perspectives on gaming for distance learning, gaming for rehabilitation, business simulators, and motivational games, this publication explores new and emerging trends in this ever-evolving area of research.
Though once considered purely for their entertainment value, computer and online games have applications as learning tools in learning in a variety of...
cena: 909,96

 Enterprise Information Systems: International Conference, Centeris 2011, Vilamoura, Algarve, Portugal, October 5-7, 2011. Proceedings, Part III Cruz-Cunha, Maria Manuela 9783642243516
Enterprise Information Systems: International Conference, Centeris 2011, Vilamoura, Algarve, Portugal, October 5-7, 2011. Proceedings, Part III

ISBN: 9783642243516 / Angielski / Miękka / 2011 / 456 str.

ISBN: 9783642243516/Angielski/Miękka/2011/456 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Maria Manuela Cruz-Cunha;Joao Varajao;Philip Powell
Constitutes the refereed proceedings of the International Conference on ENTERprise Information Systems, CENTERIS 2011, held in Vilamoura, Portugal, in September 2011. This title includes the papers that are organized in topical sections on knowledge society, EIS adoption and design, EIS implementation and impact, and EIS applications.
Constitutes the refereed proceedings of the International Conference on ENTERprise Information Systems, CENTERIS 2011, held in Vilamoura, Portugal, in...
cena: 200,77

 1  2  3  Następna

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia