• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Maria Nascimento Cunha » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 31

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Wahrnehmung von Online-Veröffentlichungen durch die Verbraucher Cunha, Maria Nascimento 9786206523574
Wahrnehmung von Online-Veröffentlichungen durch die Verbraucher

ISBN: 9786206523574 / Niemiecki / Miękka / 60 str.

ISBN: 9786206523574/Niemiecki/Miękka/60 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Maria Nascimento Cunha
In der heutigen digitalen Kommunikationslandschaft sind die sozialen Netzwerke ein wichtiger Kommunikationskanal für Marken. Das allgemeine Ziel dieser Untersuchung ist es, die Wahrnehmung der Verbraucher von Social-Media-Posts von Luxusmodemarken zu verstehen. Im Einzelnen wurden die folgenden Dimensionen analysiert: Information, Mundpropaganda, Trends, Personalisierung, Interaktivität, Markenwert und Kaufabsicht. Unter Verwendung der quantitativen Methode wurden zwei quantitative Studien auf der Grundlage einer Fragebogenerhebung durchgeführt, wobei das Instrument auf dem Modell von...
In der heutigen digitalen Kommunikationslandschaft sind die sozialen Netzwerke ein wichtiger Kommunikationskanal für Marken. Das allgemeine Ziel dies...
cena: 178,89

 La percezione dei consumatori delle pubblicazioni online Cunha, Maria Nascimento 9786206523635
La percezione dei consumatori delle pubblicazioni online

ISBN: 9786206523635 / Włoski / Miękka / 60 str.

ISBN: 9786206523635/Włoski/Miękka/60 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Maria Nascimento Cunha
cena: 178,89

 Perception des publications en ligne par les consommateurs Cunha, Maria Nascimento 9786206523628
Perception des publications en ligne par les consommateurs

ISBN: 9786206523628 / Francuski / Miękka / 60 str.

ISBN: 9786206523628/Francuski/Miękka/60 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Maria Nascimento Cunha
Dans le paysage actuel de la communication numérique, les réseaux sociaux représentent un canal de communication important pour les marques. L'objectif général de cette étude est de comprendre la perception qu'ont les consommateurs des messages des marques de mode de luxe sur les médias sociaux. Plus précisément, les dimensions suivantes ont été analysées : information, bouche-à-oreille, tendances, personnalisation, interactivité, valeur de la marque et intention d'achat. En utilisant la méthode quantitative, deux études quantitatives ont été menées sur la base d'une...
Dans le paysage actuel de la communication numérique, les réseaux sociaux représentent un canal de communication important pour les marques. L'obje...
cena: 178,89

 Consumer perception of online publications Cunha, Maria Nascimento 9786206523604
Consumer perception of online publications

ISBN: 9786206523604 / Angielski / Miękka / 56 str.

ISBN: 9786206523604/Angielski/Miękka/56 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Maria Nascimento Cunha
In today's digital communication landscape, social networks represent an important communication channel for brands. The general aim of this research is to understand consumer perception of luxury fashion brands' social media posts. Specifically, the following dimensions were analysed: information, word-of-mouth, trends, personalisation, interactivity, brand value and purchase intention. Using the quantitative method, two quantitative studies were carried out based on a questionnaire survey, with the instrument based on the model by Yadav and Rahman (2017). In Study I, the aim was to analyse...
In today's digital communication landscape, social networks represent an important communication channel for brands. The general aim of this research ...
cena: 178,89

 A marca do distribuidor e os comportamentos do consumidor Cunha, Maria Nascimento 9786139660056
A marca do distribuidor e os comportamentos do consumidor

ISBN: 9786139660056 / Portugalski / Miękka / 2018 / 128 str.

ISBN: 9786139660056/Portugalski/Miękka/2018/128 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Maria Nascimento Cunha
cena: 246,14

 A Scientific View on Consumer Behavior Maria Nascimento Cunha 9781636485553
A Scientific View on Consumer Behavior

ISBN: 9781636485553 / Angielski / Miękka / 2022 / 64 str.

ISBN: 9781636485553/Angielski/Miękka/2022/64 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Maria Nascimento Cunha
cena: 171,50

 A consciência do preço, da qualidade e a compra impulsiva Nascimento Cunha, Maria 9786139660070
A consciência do preço, da qualidade e a compra impulsiva

ISBN: 9786139660070 / Portugalski / Miękka / 2018 / 68 str.

ISBN: 9786139660070/Portugalski/Miękka/2018/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Maria Nascimento Cunha
cena: 178,89

 A percepção do consumidor face às publicações online Maria Nascimento Cunha 9786139771622
A percepção do consumidor face às publicações online

ISBN: 9786139771622 / Portugalski / Miękka / 2019 / 76 str.

ISBN: 9786139771622/Portugalski/Miękka/2019/76 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Maria Nascimento Cunha
cena: 178,89

 Contextos, hábitos e motivações Nascimento Cunha, Maria 9786202407977
Contextos, hábitos e motivações

ISBN: 9786202407977 / Portugalski / Miękka / 2018 / 208 str.

ISBN: 9786202407977/Portugalski/Miękka/2018/208 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Maria Nascimento Cunha
cena: 322,36

 LA FORTEZZA DI SAN MIGUEL DE LUANDA Nascimento Cunha, Maria, Chivando David, Lucilene 9786205172704
LA FORTEZZA DI SAN MIGUEL DE LUANDA

ISBN: 9786205172704 / Włoski / Miękka / 56 str.

ISBN: 9786205172704/Włoski/Miękka/56 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Maria Nascimento Cunha; Lucilene Chivando David
cena: 196,82

 Destinos Turísticos no Pós Covid-19 Cunha, Maria Nascimento, Chivando David, Lucilene 9786204196282
Destinos Turísticos no Pós Covid-19

ISBN: 9786204196282 / Portugalski / Miękka / 84 str.

ISBN: 9786204196282/Portugalski/Miękka/84 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Maria Nascimento Cunha; Lucilene Chivando David
cena: 196,82

 Destinations touristiques après le Covid-19 Cunha, Maria Nascimento, Chivando David, Lucilene 9786205202937
Destinations touristiques après le Covid-19

ISBN: 9786205202937 / Francuski / Miękka / 72 str.

ISBN: 9786205202937/Francuski/Miękka/72 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Maria Nascimento Cunha; Lucilene Chivando David
Le profil du consommateur est un élément sociétal fondamental pour comprendre comment les gens achètent, comment ils recherchent et quels sont les besoins à satisfaire par les individus, les groupes ou les populations. Le service et/ou le produit est considéré comme la clé de la croissance de l'économie, dans un sens d'inclusion de références et de choix par le consommateur. Dans le domaine du tourisme, le profil du consommateur est en constante évolution, et il est donc important de déterminer les principes du comportement de recherche et d'achat des touristes, afin qu'il y ait...
Le profil du consommateur est un élément sociétal fondamental pour comprendre comment les gens achètent, comment ils recherchent et quels sont les...
cena: 196,82

 A Fortaleza de São Miguel de Luanda Nascimento Cunha, Maria, Chivando David, Lucilene 9786204196299
A Fortaleza de São Miguel de Luanda

ISBN: 9786204196299 / Portugalski / Miękka / 60 str.

ISBN: 9786204196299/Portugalski/Miękka/60 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Maria Nascimento Cunha; Lucilene Chivando David
cena: 196,82

 THE FORTRESS OF SÃO MIGUEL DE LUANDA Nascimento Cunha, Maria, Chivando David, Lucilene 9786205172674
THE FORTRESS OF SÃO MIGUEL DE LUANDA

ISBN: 9786205172674 / Angielski / Miękka / 56 str.

ISBN: 9786205172674/Angielski/Miękka/56 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Maria Nascimento Cunha; Lucilene Chivando David
When we talk about tourist cities we assume the concept of tourist destination, for travel purposes, in the sense that the territory communicates through its endogenous resources and its strengths. These types of territories are developed by social, economic, environmental, cultural, political, technological and other activities, which create proximity and network relationships with adjacent ones and are promoted by supply and demand, both for residents and for visitors and tourists.
When we talk about tourist cities we assume the concept of tourist destination, for travel purposes, in the sense that the territory communicates thro...
cena: 196,82

 Reiseziele in der Zeit nach Covid-19 Cunha, Maria Nascimento, Chivando David, Lucilene 9786205202906
Reiseziele in der Zeit nach Covid-19

ISBN: 9786205202906 / Miękka / 76 str.

ISBN: 9786205202906/Miękka/76 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Maria Nascimento Cunha; Lucilene Chivando David
Das Verbraucherprofil ist ein grundlegendes gesellschaftliches Element, um zu verstehen, wie Menschen kaufen, wie sie suchen und welche Bedürfnisse Einzelpersonen, Gruppen oder Bevölkerungsgruppen haben. Die Dienstleistung und/oder das Produkt wird als Schlüssel zum Wachstum der Wirtschaft angesehen, im Sinne einer Einbeziehung von Referenzen und Wahlmöglichkeiten durch den Verbraucher. Im Tourismus verändert sich das Verbraucherprofil ständig, und deshalb ist es wichtig, die Grundsätze des Such- und Kaufverhaltens der Touristen zu ermitteln, um eine Überwachung zu ermöglichen und so...
Das Verbraucherprofil ist ein grundlegendes gesellschaftliches Element, um zu verstehen, wie Menschen kaufen, wie sie suchen und welche Bedürfnisse E...
cena: 196,82

 DIE FESTUNG VON SAN MIGUEL DE LUANDA Nascimento Cunha, Maria, Chivando David, Lucilene 9786205172667
DIE FESTUNG VON SAN MIGUEL DE LUANDA

ISBN: 9786205172667 / Miękka / 64 str.

ISBN: 9786205172667/Miękka/64 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Maria Nascimento Cunha; Lucilene Chivando David
Wenn wir über touristische Städte sprechen, gehen wir von dem Konzept des Reiseziels aus, in dem Sinne, dass das Gebiet durch seine endogenen Ressourcen und seine Valenzen kommuniziert. Diese Arten von Gebieten werden durch soziale, wirtschaftliche, ökologische, kulturelle, politische, technologische und andere Aktivitäten entwickelt, die Nachbarschafts- und Netzwerkbeziehungen mit anderen angrenzenden Gebieten schaffen und durch Angebot und Nachfrage gefördert werden, sowohl für Bewohner als auch für Besucher und Touristen.
Wenn wir über touristische Städte sprechen, gehen wir von dem Konzept des Reiseziels aus, in dem Sinne, dass das Gebiet durch seine endogenen Ressou...
cena: 196,82

 LA FORTALEZA DE SÃO MIGUEL DE LUANDA Nascimento Cunha, Maria, Chivando David, Lucilene 9786205172698
LA FORTALEZA DE SÃO MIGUEL DE LUANDA

ISBN: 9786205172698 / Francuski / Miękka / 60 str.

ISBN: 9786205172698/Francuski/Miękka/60 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Maria Nascimento Cunha; Lucilene Chivando David
Lorsque l'on parle de villes touristiques, la notion de destination touristique est assumée, à des fins de déplacement, dans le sens où le territoire communique à travers ses ressources endogènes et ses valences. Ces types de territoires sont développés à travers des activités sociales, économiques, environnementales, culturelles, politiques, technologiques et autres, qui permettent de créer des relations étroites et de réseau avec les autres voisins et qui sont favorisées par l'offre et la demande, tant pour les résidents que pour les visiteurs. et touristes.
Lorsque l'on parle de villes touristiques, la notion de destination touristique est assumée, à des fins de déplacement, dans le sens où le territo...
cena: 196,82

 Le mete turistiche nel Post Covid-19 Cunha, Maria Nascimento, Chivando David, Lucilene 9786205202999
Le mete turistiche nel Post Covid-19

ISBN: 9786205202999 / Włoski / Miękka / 72 str.

ISBN: 9786205202999/Włoski/Miękka/72 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Maria Nascimento Cunha; Lucilene Chivando David
cena: 196,82

 Tourist Destinations in the Post Covid-19 Cunha, Maria Nascimento, Chivando David, Lucilene 9786205202913
Tourist Destinations in the Post Covid-19

ISBN: 9786205202913 / Angielski / Miękka / 72 str.

ISBN: 9786205202913/Angielski/Miękka/72 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Maria Nascimento Cunha; Lucilene Chivando David
The consumer profile is a fundamental societal element for understanding how people buy, how they search, and what needs need to be met by individuals, groups, or populations. The service and/or product is seen as the key to the growth of the economy, in a sense of inclusion of references and choices by the consumer. In tourism, the consumer profile is constantly changing, and therefore it is important to determine the principles of tourists' search and purchase behavior, so that there is monitoring, and thus it is possible to recognize destinations as engines of sustainable development and...
The consumer profile is a fundamental societal element for understanding how people buy, how they search, and what needs need to be met by individuals...
cena: 196,82

 DIAGNÓSTICO ORGANIZACIONAL Costa, Ana Cristina Viera, Cunha, Maria Cecilia de Sousa, Nascimento, Maria da Penha Silva do 9786206761532
DIAGNÓSTICO ORGANIZACIONAL

ISBN: 9786206761532 / Portugalski / Miękka / 2024 / 52 str.

ISBN: 9786206761532/Portugalski/Miękka/2024/52 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ana Cristina Viera Costa; Maria Cecilia de Sousa Cunha; Maria da Penha Silva do Nascimento
cena: 196,82

 1  2  Następna

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia