• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Carla Maria Cunha » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Marketing wewnetrzny jako wzmocnienie tozsamosci korporacyjnej Cunha, Carla Maria 9786209251887
Marketing wewnetrzny jako wzmocnienie tozsamosci korporacyjnej

ISBN: 9786209251887 / Polski / Miękka / 2025 / 76 str.

ISBN: 9786209251887/Polski/Miękka/2025/76 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Carla Maria Cunha
cena: 245,00

 Il marketing interno come rafforzamento dell'identità aziendale Cunha, Carla Maria 9786209262128
Il marketing interno come rafforzamento dell'identità aziendale

ISBN: 9786209262128 / Włoski / Miękka / 2025 / 76 str.

ISBN: 9786209262128/Włoski/Miękka/2025/76 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Carla Maria Cunha
cena: 245,00

 Le marketing interne comme renforcement de l'identité d'entreprise Cunha, Carla Maria 9786209257001
Le marketing interne comme renforcement de l'identité d'entreprise

ISBN: 9786209257001 / Francuski / Miękka / 2025 / 80 str.

ISBN: 9786209257001/Francuski/Miękka/2025/80 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Carla Maria Cunha
Dans un contexte de mondialisation où la compétitivité règne dans le monde des affaires, il est important que les entreprises développent des stratégies qui leur permettent de se différencier de leurs concurrents et d'obtenir des avantages concurrentiels. Ainsi, la présente étude a pour objectif d'analyser et de mettre en évidence l'efficacité et l'efficience du marketing interne dans une identité d'entreprise, à travers l'analyse du comportement de ses collaborateurs. La subjectivité du sujet et la nécessité d'études dans ce domaine, notamment au Portugal, ont conduit au...
Dans un contexte de mondialisation où la compétitivité règne dans le monde des affaires, il est important que les entreprises développent des str...
cena: 245,00

 Internes Marketing als Stärkung der Unternehmensidentität Cunha, Carla Maria 9786209254444
Internes Marketing als Stärkung der Unternehmensidentität

ISBN: 9786209254444 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 80 str.

ISBN: 9786209254444/Niemiecki/Miękka/2025/80 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Carla Maria Cunha
In einem Kontext der Globalisierung, in dem der Wettbewerb die Geschäftswelt beherrscht, ist es für Unternehmen wichtig, Strategien zu entwickeln, mit denen sie sich von ihren Mitbewerbern abheben und Wettbewerbsvorteile erzielen können. Ziel der vorliegenden Studie ist es daher, die Wirksamkeit und Effizienz des internen Marketings für die Unternehmensidentität durch die Analyse des Verhaltens der Mitarbeiter zu untersuchen und aufzuzeigen. Die Subjektivität des Themas und die Notwendigkeit von Studien in diesem Bereich, insbesondere in Portugal, führten zur Wahl eines qualitativen...
In einem Kontext der Globalisierung, in dem der Wettbewerb die Geschäftswelt beherrscht, ist es für Unternehmen wichtig, Strategien zu entwickeln, m...
cena: 245,00

 Internal marketing as a reinforcement of corporate identity Cunha, Carla Maria 9786209264689
Internal marketing as a reinforcement of corporate identity

ISBN: 9786209264689 / Angielski / Miękka / 2025 / 76 str.

ISBN: 9786209264689/Angielski/Miękka/2025/76 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Carla Maria Cunha
In a context of globalization, where competitiveness reigns in the business world, it is important for companies to develop strategies that allow them to differentiate themselves from their competitors and achieve competitive advantages. Thus, this study aims to analyze and highlight the effectiveness and efficiency of internal marketing in corporate identity by analyzing the behavior of its employees. The subjectivity of the topic and the need for studies in this area, particularly in Portugal, led to the choice of a qualitative exploratory approach using interviews that were complemented...
In a context of globalization, where competitiveness reigns in the business world, it is important for companies to develop strategies that allow them...
cena: 245,00

 O marketing interno como reforço da identidade corporativa : Uma pesquisa exploratória Cunha, Carla Maria 9783330735965
O marketing interno como reforço da identidade corporativa : Uma pesquisa exploratória

ISBN: 9783330735965 / Portugalski

ISBN: 9783330735965/Portugalski

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Carla Maria Cunha
cena: 245,00


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia