• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Dirk Morschett » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 8

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 European Retail Research: 2011 Volume 25 Issue I Morschett, Dirk 9783834930934
European Retail Research: 2011 Volume 25 Issue I

ISBN: 9783834930934 / Angielski / Miękka / 2011 / 180 str.

ISBN: 9783834930934/Angielski/Miękka/2011/180 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
The aim of EUROPEAN RETAIL RESEARCH is to publish interesting manuscripts of high quality and innovativeness with a focus on retail researchers, retail lecturers, retail students and retail executives. As it has always been, retail executives are part of the target group and the knowledge transfer between retail research and retail management remains a part of the publication's concept.
The aim of EUROPEAN RETAIL RESEARCH is to publish interesting manuscripts of high quality and innovativeness with a focus on retail researchers, retai...
cena: 201,72 zł

 European Retail Research: 2010 Volume 24 Issue II Morschett, Dirk 9783834927095
European Retail Research: 2010 Volume 24 Issue II

ISBN: 9783834927095 / Angielski / Miękka / 2010 / 204 str.

ISBN: 9783834927095/Angielski/Miękka/2010/204 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Peter Schnedlitz; Dirk Morschett; Thomas Rudolph
The aim of EUROPEAN RETAIL RESEARCH is to publish interesting manuscripts of high quality and innovativeness with a focus on retail researchers, retail lecturers, retail students and retail executives. As it has always been, retail executives are part of the target group and the knowledge transfer between retail research and retail management remains a part of the publication's concept.
The aim of EUROPEAN RETAIL RESEARCH is to publish interesting manuscripts of high quality and innovativeness with a focus on retail researchers, retai...
cena: 282,79 zł

 Retail Branding Und Integriertes Handelsmarketing: Eine Verhaltenswissenschaftliche Und Wettbewerbsstrategische Analyse Morschett, Dirk 9783824475766
Retail Branding Und Integriertes Handelsmarketing: Eine Verhaltenswissenschaftliche Und Wettbewerbsstrategische Analyse

ISBN: 9783824475766 / Niemiecki / Miękka / 2002 / 579 str.

ISBN: 9783824475766/Niemiecki/Miękka/2002/579 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dirk Morschett
Die Arbeit von Dirk Morschett ist der Erforschung des Markenphanomens bei Einzel handelsuntemehmen gewidmet. Diese Problemstellung ist in mehrfacher Hinsicht von erheblicher Relevanz. So liegen zwar zahlreiche (wissenschaftliche) Untersuchungen vor, die sich mit der Thematik "Marke" und "Markenwert" beschaftigen, jedoch sind diese Studien im Wesentlichen auf Produktmarken ausgerichtet. Nur in geringem MaBe werden Dienstleistungsmarken und Handlermarken explizit betrachtet. Andererseits liegt zwar eine Vielzahl von Untersuchungen zum Store Image vor, jedoch werden in diesen Untersuchungen...
Die Arbeit von Dirk Morschett ist der Erforschung des Markenphanomens bei Einzel handelsuntemehmen gewidmet. Diese Problemstellung ist in mehrfacher H...
cena: 282,79 zł

 Institutionalisierung Und Koordination Von Auslandseinheiten: Analyse Von Industrie- Und Dienstleistungsunternehmen Morschett, Dirk   9783835009141
Institutionalisierung Und Koordination Von Auslandseinheiten: Analyse Von Industrie- Und Dienstleistungsunternehmen

ISBN: 9783835009141 / Niemiecki / Miękka / 2007 / 721 str.

ISBN: 9783835009141/Niemiecki/Miękka/2007/721 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dirk Morschett
Die internationale Unternehmenstatigkeit hat insbesondere in den beiden letzten Dekaden des 20. Jahrhunderts eine enorme Bedeutung erlangt. Zunehmend wird daher zum Teil auch mit Skepsis von der Globalisierung der Unternehmen oder gar der Wirtschaft gesprochen. E- dent und daher in der Literatur auch unstrittig ist, dass die Fuhrung eines international tatigen Unternehmens ungleich komplexer ist als die Fuhrung eines nur national agierenden Unt- nehmens. Die Ursachen hierfur liegen u.a. in der Vielgestaltigkeit der Umfeldentwicklungen und in einem meist gegebenen Spannungsfeld zwischen einer...
Die internationale Unternehmenstatigkeit hat insbesondere in den beiden letzten Dekaden des 20. Jahrhunderts eine enorme Bedeutung erlangt. Zunehmend ...
cena: 301,67 zł

 Developing International Strategies Rudolf Grunig Dirk Morschett 9783662571163
Developing International Strategies

ISBN: 9783662571163 / Angielski / Miękka / 2018 / 218 str.

ISBN: 9783662571163/Angielski/Miękka/2018/218 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Rudolf Grunig; Dirk Morschett
cena: 282,42 zł

 Developing International Strategies Rudolf Grunig Dirk Morschett 9783662531228
Developing International Strategies

ISBN: 9783662531228 / Angielski / Twarda / 2016 / 218 str.

ISBN: 9783662531228/Angielski/Twarda/2016/218 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Rudolf Grunig; Dirk Morschett
This book helps medium-sized companies adapt to the challenges and take advantage of the opportunities of the growing international business climate. The authors offer practical, usable advice on production, sourcing and strategic planning.
This book helps medium-sized companies adapt to the challenges and take advantage of the opportunities of the growing international business climate. ...
cena: 302,60 zł

 European Retail Research: 2010 I Volume 24 Issue I Schnedlitz, Peter Morschett, Dirk Rudolph, Thomas 9783834922540
European Retail Research: 2010 I Volume 24 Issue I

ISBN: 9783834922540 / Angielski / Miękka / 2010 / 222 str.

ISBN: 9783834922540/Angielski/Miękka/2010/222 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Peter Schnedlitz; Dirk Morschett; Thomas Rudolph
The discussion about Multi-Channel-Systems in retail business might not be new - but it has gained momentum against the background of consolidations and mergers, the devel- ment of information and communication technologies (ICT) and experiences of disillusi- ment with pure e-commerce players (Dohmann et al. 2002; Barth et al. 2007). This is additionally evidenced by the increasing number of academic publications and the gain in importance of multi-channel distribution in retail-practice - where many pure e-players have augmented their structure of distribution with alternative channels...
The discussion about Multi-Channel-Systems in retail business might not be new - but it has gained momentum against the background of consolidations a...
cena: 201,72 zł

 Strategic International Management: Text and Cases Dirk Morschett, Hanna Schramm-Klein, Joachim Zentes 9783031862120
Strategic International Management: Text and Cases

ISBN: 9783031862120 / Angielski / Miękka / 2025 / 654 str.

ISBN: 9783031862120/Angielski/Miękka/2025/654 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
A compact overview of the key concepts and main developments in International Management. Strategy concepts, models and theories of Multinational Corporations and their practical implementation are the core of this book. The authors explore the unique aspects of international value chain activities and business functions, offering a deep understanding of how areas like Production & Sourcing, Research & Development, Marketing, Human Resource Management, and Controlling are managed in international firms. In 25 chapters, each topic is explained with a comprehensive overview, followed by a case...
A compact overview of the key concepts and main developments in International Management. Strategy concepts, models and theories of Multinational Corp...
cena: 201,72 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia