• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Peter Schnedlitz » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 3

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 European Retail Research: 2009 Volume 23 Issue II Schnedlitz, Peter 9783834919236
European Retail Research: 2009 Volume 23 Issue II

ISBN: 9783834919236 / Niemiecki / Miękka / 2010 / 196 str.

ISBN: 9783834919236/Niemiecki/Miękka/2010/196 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Peter Schnedlitz; Dirk Morschett; Thomas Rudolph
The aim of EUROPEAN RETAIL RESEARCH is to publish interesting manuscripts of high quality and innovativeness with a focus on retail researchers, retail lecturers, retail students and retail executives. As it has always been, retail executives are part of the target group and the knowledge transfer between retail research and retail management remains a part of the publication's concept.
The aim of EUROPEAN RETAIL RESEARCH is to publish interesting manuscripts of high quality and innovativeness with a focus on retail researchers, retai...
cena: 263,94 zł

 Consumer Value Im Category Management-Modell Nach Ecr: Kritische Diskussion Und Empirische Evaluierung Schnedlitz, Univ -Prof Dr Peter 9783834916952
Consumer Value Im Category Management-Modell Nach Ecr: Kritische Diskussion Und Empirische Evaluierung

ISBN: 9783834916952 / Niemiecki / Miękka / 2009 / 246 str.

ISBN: 9783834916952/Niemiecki/Miękka/2009/246 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Christina Holweg
Christina Holweg geht der Frage nach, welche Leistungsbereiche fur Handelsunternehmen Consumer Value generieren. Sie leitet ein erweitertes Category Management-Modell ab, das auch qualitative Aspekte und die Leistungsbereiche Personal und den Point-of-Sale reflektiert.
Christina Holweg geht der Frage nach, welche Leistungsbereiche fur Handelsunternehmen Consumer Value generieren. Sie leitet ein erweitertes Category M...
cena: 263,94 zł

 European Retail Research: 2010 I Volume 24 Issue I Schnedlitz, Peter Morschett, Dirk Rudolph, Thomas 9783834922540
European Retail Research: 2010 I Volume 24 Issue I

ISBN: 9783834922540 / Angielski / Miękka / 2010 / 222 str.

ISBN: 9783834922540/Angielski/Miękka/2010/222 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Peter Schnedlitz; Dirk Morschett; Thomas Rudolph
The discussion about Multi-Channel-Systems in retail business might not be new - but it has gained momentum against the background of consolidations and mergers, the devel- ment of information and communication technologies (ICT) and experiences of disillusi- ment with pure e-commerce players (Dohmann et al. 2002; Barth et al. 2007). This is additionally evidenced by the increasing number of academic publications and the gain in importance of multi-channel distribution in retail-practice - where many pure e-players have augmented their structure of distribution with alternative channels...
The discussion about Multi-Channel-Systems in retail business might not be new - but it has gained momentum against the background of consolidations a...
cena: 201,72 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia