• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

European Retail Research: 2010 I Volume 24 Issue I » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

European Retail Research: 2010 I Volume 24 Issue I

ISBN-13: 9783834922540 / Angielski / Miękka / 2010 / 222 str.

Peter Schnedlitz; Dirk Morschett; Thomas Rudolph
European Retail Research: 2010 I Volume 24 Issue I Schnedlitz, Peter Morschett, Dirk Rudolph, Thomas 9783834922540 Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

European Retail Research: 2010 I Volume 24 Issue I

ISBN-13: 9783834922540 / Angielski / Miękka / 2010 / 222 str.

Peter Schnedlitz; Dirk Morschett; Thomas Rudolph
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The discussion about Multi-Channel-Systems in retail business might not be new - but it has gained momentum against the background of consolidations and mergers, the devel- ment of information and communication technologies (ICT) and experiences of disillusi- ment with pure e-commerce players (Dohmann et al. 2002; Barth et al. 2007). This is additionally evidenced by the increasing number of academic publications and the gain in importance of multi-channel distribution in retail-practice - where many pure e-players have augmented their structure of distribution with alternative channels (Tang/Xing 2001; Schogel et al. 2004). Despite the lively discussions on the part of academic researchers and the growth of experience in practice, there is still an unsatisfactorily low level of knowledge - which might be the reason why companies often fail in the realization or achieve only suboptimal levels of channel in- gration - even though the domination of multi-channel companies in the B2C e-commerce s- tor (with the exception of a few companies, e. g. eBay or Amazon) implies a great potential for success (Hudetz/Baal 2005; Emrich 2008). For this reason most authors seem to agree upon the potential as well as the relevance of multi-channel distributors. Hudetz/Baal identify mul- channel companies "a good starting base to get even more dominant in the future" (Hudetz/Baal 2005, p. 136). Emrich agrees that multi-channel strategies might become "crucial to survive" (Emrich 2008, p. 1), and Ahlert/Hesse (2003) substantiate with empirical studies the preference that customers have for multi-channel distributors.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Production & Operations Management
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Gabler
Seria wydawnicza:
Gabler Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783834922540
Rok wydania:
2010
Wydanie:
2010
Numer serii:
000440596
Ilość stron:
222
Waga:
0.35 kg
Wymiary:
21.0 x 14.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Mit Beiträgen von D. Möhlenbruch, D. E. Blunck, F. Ritschel, A. Jonsson, J. Oubina, J. Romero, M.J. Yagüe, E. Walter, C. Steyrer, S. Wiesel, S. Steinmann, G. Silberer, W. Weitzl, R. Zniva, A. Huuhka, N. Shimizu, M. Laaksonen, S. Burt, L. Sparks, C. Teller, J. Aastrup, M. Bjerre, N. Kornum, H. Kotzah

Prof. Dr. Peter Schnedlitz, Vienna University of Economics and Business Administration, Austria

The aim of EUROPEAN RETAIL RESEARCH is to publish interesting manuscripts of high quality and innovativeness with a focus on retail researchers, retail lecturers, retail students and retail executives. As it has always been, retail executives are part of the target group and the knowledge transfer between retail research and retail management remains a part of the publication’s concept. EUROPEAN RETAIL RESEARCH welcomes manuscripts on original theoretical or conceptual contributions as well as empirical research – based either on large-scale empirical data or on the case-study method. Following the state of the art in retail research, articles on any major issues that concern the general field of retailing and distribution are welcome.
The review process will support the authors in enhancing the quality of their work and will offer the authors a reviewed publication outlet. Part of the concept of EUROPEAN RETAIL RESEARCH is an only short delay between manuscript submission and final publication, so it is intended to become a quick publication platform.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia