• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Design - Graphic Arts - Branding & Logo Design

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Design >> Graphic Arts - Branding & Logo Design

ilość książek w kategorii: 470

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Architektur ALS Instrument Der Markenkommunikation: Die Implizite Wirkung Gebauter Botschaften Hollmann, Moritz 9783658293987 Springer Gabler
Architektur ALS Instrument Der Markenkommunikation: Die Implizite Wirkung Gebauter Botschaften

ISBN: 9783658293987 / Niemiecki / Miękka / 339 str.

ISBN: 9783658293987/Niemiecki/Miękka/339 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Moritz Hollmann
cena: 282,79 zł

 Berlin Typography Simon, Jesse 9783791387031 Prestel Publishing
Berlin Typography

ISBN: 9783791387031 / Angielski / Twarda / 176 str.

ISBN: 9783791387031/Angielski/Twarda/176 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jesse Simon
cena: 75,62 zł

 Markenführung Mit Archetypen: Von Helden Und Zerstörern: Ein Neues Archetypisches Modell Für Das Markenmanagement Pätzmann, Jens Uwe 9783658230876 Springer Gabler
Markenführung Mit Archetypen: Von Helden Und Zerstörern: Ein Neues Archetypisches Modell Für Das Markenmanagement

ISBN: 9783658230876 / Niemiecki / Miękka / 58 str.

ISBN: 9783658230876/Niemiecki/Miękka/58 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jens Uwe Patzmann; Jessica Hartwig
cena: 56,53 zł

 Perspectives on Consumer Behaviour: Theoretical Aspects and Practical Applications Sroka, Wlodzimierz 9783030473792 Springer
Perspectives on Consumer Behaviour: Theoretical Aspects and Practical Applications

ISBN: 9783030473792 / Angielski / Twarda / 338 str.

ISBN: 9783030473792/Angielski/Twarda/338 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Wlodzimierz Sroka
cena: 726,29 zł

 Brand New Brand You: How to build and maintain reputation and relevance Garry Browne 9781925921816 Realising Ambitions Pty Ltd
Brand New Brand You: How to build and maintain reputation and relevance

ISBN: 9781925921816 / Angielski / Miękka / 162 str.

ISBN: 9781925921816/Angielski/Miękka/162 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Garry Browne
cena: 65,14 zł

 Employer Branding Mit Archetypen: Der Archetypische Persönlichkeitstest Zum Finden Von Markenkonformen Mitarbeitern Pätzmann, Jens Uwe 9783658312893 Springer Gabler
Employer Branding Mit Archetypen: Der Archetypische Persönlichkeitstest Zum Finden Von Markenkonformen Mitarbeitern

ISBN: 9783658312893 / Niemiecki / Miękka / 57 str.

ISBN: 9783658312893/Niemiecki/Miękka/57 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jens Uwe Pätzmann; Robert Genrich
cena: 56,53 zł

 From Ball Girl to CMO Melissa M. Proctor 9781948145848 Mynd Matters Publishing
From Ball Girl to CMO

ISBN: 9781948145848 / Angielski / Twarda / 136 str.

ISBN: 9781948145848/Angielski/Twarda/136 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Melissa M. Proctor
cena: 100,84 zł

 Cross-Cultural Brand Personality and Brand Desirability: An Empirical Approach to the Role of Culture on This Mediated Interplay Corinna Colette Vellnagel 9783658311773 Springer Gabler
Cross-Cultural Brand Personality and Brand Desirability: An Empirical Approach to the Role of Culture on This Mediated Interplay

ISBN: 9783658311773 / Angielski / Miękka / 251 str.

ISBN: 9783658311773/Angielski/Miękka/251 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Corinna Colette Vellnagel
cena: 342,95 zł

 Events Und Messen Im Digitalen Zeitalter: Aktueller Stand Und Perspektiven Cornelia Zanger 9783658317744 Springer Gabler
Events Und Messen Im Digitalen Zeitalter: Aktueller Stand Und Perspektiven

ISBN: 9783658317744 / Niemiecki / Miękka / 257 str.

ISBN: 9783658317744/Niemiecki/Miękka/257 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Cornelia Zanger
cena: 414,77 zł

 No Plastic Sleeves: The Complete Portfolio and Self-Promotion Guide Volk, Larry 9780367151102 Routledge
No Plastic Sleeves: The Complete Portfolio and Self-Promotion Guide

ISBN: 9780367151102 / Angielski / Twarda / 228 str.

ISBN: 9780367151102/Angielski/Twarda/228 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Larry Volk; Danielle Currier
cena: 780,44 zł

 
Positioning and Branding Tourism Destinations for Global Competitiveness

ISBN: 9781522586326 / Angielski / Miękka / 360 str.

ISBN: 9781522586326/Angielski/Miękka/360 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 790,71 zł

 A Lot Alike: What Every Entrepreneur Should Know about Branding and Purpose Maranda Joiner Rob Benson Chris Kelly 9781736769522 Maranda J Marketing
A Lot Alike: What Every Entrepreneur Should Know about Branding and Purpose

ISBN: 9781736769522 / Angielski / Miękka / 122 str.

ISBN: 9781736769522/Angielski/Miękka/122 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Maranda Joiner; Rob Benson; Chris Kelly
cena: 76,82 zł

 Classic Symbols: A Guide Michael Kerrigan 9781838860523 Amber Books Ltd
Classic Symbols: A Guide

ISBN: 9781838860523 / Angielski / Twarda / 96 str.

ISBN: 9781838860523/Angielski/Twarda/96 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Michael Kerrigan
cena: 100,84 zł

 Axis of Observation II: Frank Gillette Suzanne Anker Sabine Flach 9783034334914 Peter Lang Gmbh, Internationaler Verlag Der W
Axis of Observation II: Frank Gillette

ISBN: 9783034334914 / Angielski / Miękka / 384 str.

ISBN: 9783034334914/Angielski/Miękka/384 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Suzanne Anker; Sabine Flach
cena: 313,19 zł

 The Value of Design in Retail and Branding Katelijn Quartier (Hasselt University, Belgium), Ann Petermans (Hasselt University, Belgium), T. C. Melewar (Middlesex U 9781800715806 Emerald Publishing Limited
The Value of Design in Retail and Branding

ISBN: 9781800715806 / Angielski / Twarda / 256 str.

ISBN: 9781800715806/Angielski/Twarda/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Belgium) Katelijn Quartier (Hasselt University; Belgium) Ann Petermans (Hasselt University; UK) T. C. Melewar (Middlesex University
The Value of Design in Retail and Branding creates a much-needed bridge between different disciplines involved in retail design, bringing together a range of research and insights for practice in these disciplines, improving the impact of design.
The Value of Design in Retail and Branding creates a much-needed bridge between different disciplines involved in retail design, bringing together a r...
cena: 379,90 zł

 Perspectives on Consumer Behaviour: Theoretical Aspects and Practical Applications Wlodzimierz Sroka 9783030473822 Springer
Perspectives on Consumer Behaviour: Theoretical Aspects and Practical Applications

ISBN: 9783030473822 / Angielski / Miękka / 338 str.

ISBN: 9783030473822/Angielski/Miękka/338 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Wlodzimierz Sroka
cena: 726,29 zł

 
Do Not Disturb: Hotel Graphics & Branding - stan bdb 9788415967286

ISBN: A788415967286 / Angielski / Twarda / 240 str.

ISBN: A788415967286/Angielski/Twarda/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 1-3 dni roboczych
Wang Sahoqiang
Stan bardzo dobry - książka była czytana, ale jeszcze długo posłuży innym czytelnikom. Ma ślady używania - otwierania i kartkowania, rysy, zabrudzenia. Wygląda jak książka, którą wypożyczasz w bibliotece.

In a world where corporate identity is of utmost importance and hotels are at the forefront of global mobility, graphics and visuals are a key element of shaping a hotel's brand. This book introduces the visual identities that are formed through the use of logos, business cards, letterheads, and other graphic elements.


Stan bardzo dobry - książka była czytana, ale jeszcze długo posłuży innym czytelnikom. Ma ślady używania - otwierania i kartkowania, rysy, zab...
235,20 zł
94,08 zł

 Different Perspectives in Design Thinking  9780367254230 Taylor & Francis Ltd
Different Perspectives in Design Thinking

ISBN: 9780367254230 / Angielski / Twarda / 250 str.

ISBN: 9780367254230/Angielski/Twarda/250 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 780,44 zł

 Digital Brand Romance: How to Create Lasting Relationships in a Digital World Harrison, Anna 9781637422236 Business Expert Press
Digital Brand Romance: How to Create Lasting Relationships in a Digital World

ISBN: 9781637422236 / Angielski / Miękka / 184 str.

ISBN: 9781637422236/Angielski/Miękka/184 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Anna Harrison
cena: 103,72 zł

 Markentools I: Brand Canvas: Marken holistisch verstehen und managen mit dem B*canvas 2.0 Carsten Baumgarth 9783658382315 Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH &
Markentools I: Brand Canvas: Marken holistisch verstehen und managen mit dem B*canvas 2.0

ISBN: 9783658382315 / Niemiecki / Miękka / 58 str.

ISBN: 9783658382315/Niemiecki/Miękka/58 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Carsten Baumgarth
Markenführung muss heute holistisch verstanden und umgesetzt werden. Der B*canvas 2.0, welcher die Grundidee und Methodik des Business Canvas nach Osterwalder und Pigneuer auf den Markenbereich überträgt, fördert dieses ganzheitliche Verständnis. Der B*canvas 2.0 wird ausführlich inklusive Hilfstools und Hinweisen zur praktischen Anwendung vorgestellt. Abgerundet wird die Darstellung mit konkreten Anwendungsfällen wie der holistischen Beschreibung der Marke Werkhaus, Integration des B*canvas in ein Markenaudit, Entwicklung von Marken für Start-ups und Bezugsrahmen für die...
Markenführung muss heute holistisch verstanden und umgesetzt werden. Der B*canvas 2.0, welcher die Grundidee und Methodik des Business Canvas nach Os...
cena: 56,53 zł

Pierwsza Podprzednia  22  23  24  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia