![]() |
Architektur ALS Instrument Der Markenkommunikation: Die Implizite Wirkung Gebauter Botschaften
ISBN: 9783658293987 / Niemiecki / Miękka / 339 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
282,79 zł |
![]() |
Berlin Typography
ISBN: 9783791387031 / Angielski / Twarda / 176 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
75,62 zł |
![]() |
Markenführung Mit Archetypen: Von Helden Und Zerstörern: Ein Neues Archetypisches Modell Für Das Markenmanagement
ISBN: 9783658230876 / Niemiecki / Miękka / 58 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
56,53 zł |
![]() |
Perspectives on Consumer Behaviour: Theoretical Aspects and Practical Applications
ISBN: 9783030473792 / Angielski / Twarda / 338 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
726,29 zł |
![]() |
Brand New Brand You: How to build and maintain reputation and relevance
ISBN: 9781925921816 / Angielski / Miękka / 162 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
65,14 zł |
![]() |
Employer Branding Mit Archetypen: Der Archetypische Persönlichkeitstest Zum Finden Von Markenkonformen Mitarbeitern
ISBN: 9783658312893 / Niemiecki / Miękka / 57 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
56,53 zł |
![]() |
From Ball Girl to CMO
ISBN: 9781948145848 / Angielski / Twarda / 136 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
100,84 zł |
![]() |
Cross-Cultural Brand Personality and Brand Desirability: An Empirical Approach to the Role of Culture on This Mediated Interplay
ISBN: 9783658311773 / Angielski / Miękka / 251 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
342,95 zł |
![]() |
Events Und Messen Im Digitalen Zeitalter: Aktueller Stand Und Perspektiven
ISBN: 9783658317744 / Niemiecki / Miękka / 257 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
414,77 zł |
![]() |
No Plastic Sleeves: The Complete Portfolio and Self-Promotion Guide
ISBN: 9780367151102 / Angielski / Twarda / 228 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
780,44 zł |
![]() |
Positioning and Branding Tourism Destinations for Global Competitiveness
ISBN: 9781522586326 / Angielski / Miękka / 360 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
790,71 zł |
![]() |
A Lot Alike: What Every Entrepreneur Should Know about Branding and Purpose
ISBN: 9781736769522 / Angielski / Miękka / 122 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
76,82 zł |
![]() |
Classic Symbols: A Guide
ISBN: 9781838860523 / Angielski / Twarda / 96 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
100,84 zł |
![]() |
Axis of Observation II: Frank Gillette
ISBN: 9783034334914 / Angielski / Miękka / 384 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
313,19 zł |
![]() |
The Value of Design in Retail and Branding
ISBN: 9781800715806 / Angielski / Twarda / 256 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. The Value of Design in Retail and Branding creates a much-needed bridge between different disciplines involved in retail design, bringing together a range of research and insights for practice in these disciplines, improving the impact of design.
The Value of Design in Retail and Branding creates a much-needed bridge between different disciplines involved in retail design, bringing together a r...
|
cena:
379,90 zł |
![]() |
Perspectives on Consumer Behaviour: Theoretical Aspects and Practical Applications
ISBN: 9783030473822 / Angielski / Miękka / 338 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
726,29 zł |
![]() |
Do Not Disturb: Hotel Graphics & Branding - stan bdb 9788415967286
ISBN: A788415967286 / Angielski / Twarda / 240 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 1-3 dni roboczych Stan bardzo dobry - książka była czytana, ale jeszcze długo posłuży innym czytelnikom. Ma ślady używania - otwierania i kartkowania, rysy, zabrudzenia. Wygląda jak książka, którą wypożyczasz w bibliotece.
In a world where corporate identity is of utmost importance and hotels are at the forefront of global mobility, graphics and visuals are a key element of shaping a hotel's brand. This book introduces the visual identities that are formed through the use of logos, business cards, letterheads, and other graphic elements. Stan bardzo dobry - książka była czytana, ale jeszcze długo posłuży innym czytelnikom. Ma ślady używania - otwierania i kartkowania, rysy, zab...
|
94,08 zł |
![]() |
Different Perspectives in Design Thinking
ISBN: 9780367254230 / Angielski / Twarda / 250 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
780,44 zł |
![]() |
Digital Brand Romance: How to Create Lasting Relationships in a Digital World
ISBN: 9781637422236 / Angielski / Miękka / 184 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
103,72 zł |
![]() |
Markentools I: Brand Canvas: Marken holistisch verstehen und managen mit dem B*canvas 2.0
ISBN: 9783658382315 / Niemiecki / Miękka / 58 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Markenführung muss heute holistisch verstanden und umgesetzt werden. Der B*canvas 2.0, welcher die Grundidee und Methodik des Business Canvas nach Osterwalder und Pigneuer auf den Markenbereich überträgt, fördert dieses ganzheitliche Verständnis. Der B*canvas 2.0 wird ausführlich inklusive Hilfstools und Hinweisen zur praktischen Anwendung vorgestellt. Abgerundet wird die Darstellung mit konkreten Anwendungsfällen wie der holistischen Beschreibung der Marke Werkhaus, Integration des B*canvas in ein Markenaudit, Entwicklung von Marken für Start-ups und Bezugsrahmen für die...
Markenführung muss heute holistisch verstanden und umgesetzt werden. Der B*canvas 2.0, welcher die Grundidee und Methodik des Business Canvas nach Os...
|
cena:
56,53 zł |