• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Design - Graphic Arts - Branding & Logo Design

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Design >> Graphic Arts - Branding & Logo Design

ilość książek w kategorii: 463

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 
Branding Low Cost: C?mo crear una gran marca con muy poco dinero

ISBN: 9789916993859 / Hiszpański

ISBN: 9789916993859/Hiszpański

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Kevin Albert
cena: 68,45

 Branding Secrets: The Underground Playbook for Building a Great Brand with Very Little Money Kevin Albert 9789916994009 Kevin Albert
Branding Secrets: The Underground Playbook for Building a Great Brand with Very Little Money

ISBN: 9789916994009 / Angielski

ISBN: 9789916994009/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Kevin Albert
cena: 68,45

 Fashion Marketing: The Contemporary Marketing Mix Laura Costin Liz Barnes 9783031825705 Palgrave MacMillan
Fashion Marketing: The Contemporary Marketing Mix

ISBN: 9783031825705 / Angielski

ISBN: 9783031825705/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Laura Costin; Liz Barnes
cena: 887,69

 
Canva Cookbook: Unlock the full potential of Canva with practical recipes for creating stunning visuals effortlessly

ISBN: 9781801075305 / Angielski

ISBN: 9781801075305/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Barbara Tulissi
cena: 128,37

 
Does Your Business Show Up Or Stand Out?: How Better Experiences By Design Spur Growth

ISBN: 9781966168058 / Angielski

ISBN: 9781966168058/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Susan Quinn
cena: 171,18

 Hybrid: Curiosity in All Things Hybrid 9789887066002 Victionary
Hybrid: Curiosity in All Things

ISBN: 9789887066002 / Angielski

ISBN: 9789887066002/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Hybrid
cena: 226,98

 
Branding as a Cultural Force: Purpose, Responsibility, and Resonance

ISBN: 9780231217057 / Angielski / 06-01-2026

ISBN: 9780231217057/Angielski/06-01-2026

Książka dostępna od: 06-01-2026
Robin Landa
Termin ukazania się książki: 06-01-2026
Książkę można już zamówić z rabatem 5%
194,71
184,98

 Marken Bei Der Strategischen Auswahl Von Logistikdienstleistern Alexander Rapp 9783658477769 Springer Gabler
Marken Bei Der Strategischen Auswahl Von Logistikdienstleistern

ISBN: 9783658477769 / Niemiecki

ISBN: 9783658477769/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Alexander Rapp
cena: 161,36

 In One Word: The Power of Razor-Sharp Brand Positioning to Lower Costs and Improve Results Michael Behnke 9783031882012 Springer
In One Word: The Power of Razor-Sharp Brand Positioning to Lower Costs and Improve Results

ISBN: 9783031882012 / Angielski

ISBN: 9783031882012/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Michael Behnke
cena: 141,19

 Markentools II - New Brand Sprint: In 3 Stunden Eine Relevante Markenpositionierung Entwickeln Carsten Baumgarth Dirk-Mario Boltz 9783658479350 Springer Gabler
Markentools II - New Brand Sprint: In 3 Stunden Eine Relevante Markenpositionierung Entwickeln

ISBN: 9783658479350 / Niemiecki

ISBN: 9783658479350/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Carsten Baumgarth; Dirk-Mario Boltz
cena: 56,53

 Augmented Reality Filter in Der Markenkommunikation Mit Der Generation Z: Eine Empirische Untersuchung Des Einflusses Auf Markenbindung Und Kaufabsich Jenny-Loreen Tydecks 9783658479794 Springer Gabler
Augmented Reality Filter in Der Markenkommunikation Mit Der Generation Z: Eine Empirische Untersuchung Des Einflusses Auf Markenbindung Und Kaufabsich

ISBN: 9783658479794 / Niemiecki

ISBN: 9783658479794/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jenny-Loreen Tydecks
cena: 282,79

 Strategic Brand Management for Small Businesses: Building, Growing, and Sustaining a Brand Walter Wymer 9783031903823 Springer
Strategic Brand Management for Small Businesses: Building, Growing, and Sustaining a Brand

ISBN: 9783031903823 / Angielski

ISBN: 9783031903823/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Walter Wymer
cena: 443,82

 Marken in Der Zeitenwende: Herausforderungen Und Chancen Der Strategischen Markenf?hrung in Zeiten Des Permanenten Wandels Daniel Neye Joachim Bongard 9783658480677 Springer Gabler
Marken in Der Zeitenwende: Herausforderungen Und Chancen Der Strategischen Markenf?hrung in Zeiten Des Permanenten Wandels

ISBN: 9783658480677 / Niemiecki

ISBN: 9783658480677/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Daniel Neye; Joachim Bongard
cena: 169,68

 Identity-Based Brand Management: Fundamentals--Strategy--Implementation--Controlling Rico Piehler 9783658483142 Springer Gabler
Identity-Based Brand Management: Fundamentals--Strategy--Implementation--Controlling

ISBN: 9783658483142 / Angielski

ISBN: 9783658483142/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Rico Piehler
cena: 169,44

 B2B Brand Management: Incorporating Performance Branding, Transformative Marketing and Artificial Intelligence Waldemar Pfoertsch 9783031946646 Springer
B2B Brand Management: Incorporating Performance Branding, Transformative Marketing and Artificial Intelligence

ISBN: 9783031946646 / Angielski

ISBN: 9783031946646/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Waldemar Pfoertsch
cena: 161,36

 Advances in National Brand and Private Label Marketing: 12th International Conference on Global Retail Brand Management, Dallas, Texas, Usa, 2025 Raj Sethuraman Juan Carlos G?zquez-Abad Jos? Luis Ruiz-Real 9783031971327 Springer
Advances in National Brand and Private Label Marketing: 12th International Conference on Global Retail Brand Management, Dallas, Texas, Usa, 2025

ISBN: 9783031971327 / Angielski

ISBN: 9783031971327/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Raj Sethuraman; Juan Carlos Gázquez-Abad; José Luis Ruiz-Real
cena: 726,29

 
"That Sh*t Will Never Sell!" Colour Edition: The Story of the Men Who Sold The World What it Didn't Know it Wanted. Again and Again

ISBN: 9780995657557 / Angielski

ISBN: 9780995657557/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
David Gluckman
cena: 89,85

 Quick Guide Duftmarketing: Wie Sie Mit Duftstoffen Ihre Marke St?rken Paul Steiner 9783658488765 Springer Gabler
Quick Guide Duftmarketing: Wie Sie Mit Duftstoffen Ihre Marke St?rken

ISBN: 9783658488765 / Niemiecki

ISBN: 9783658488765/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Paul Steiner
cena: 113,11

 Brand Strategy: Lay the Foundation for a Purpose-Driven Business Pam Tremble 9780988831049 Tremble Creative Services LLC
Brand Strategy: Lay the Foundation for a Purpose-Driven Business

ISBN: 9780988831049 / Angielski

ISBN: 9780988831049/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Pam Tremble
cena: 49,64

 Corporate Storytelling for Branding: The New Art and Science of Compelling Corporate Communication Brighton Nyagadza 9783032034953 Palgrave MacMillan
Corporate Storytelling for Branding: The New Art and Science of Compelling Corporate Communication

ISBN: 9783032034953 / Angielski / 04-03-2026

ISBN: 9783032034953/Angielski/04-03-2026

Książka dostępna od: 04-03-2026
Brighton Nyagadza
Termin ukazania się książki: 04-03-2026
Książkę można już zamówić z rabatem 5%
765,61
727,33

Pierwsza Podprzednia  16  17  18  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia