• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Design - Graphic Arts - Branding & Logo Design

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Design >> Graphic Arts - Branding & Logo Design

ilość książek w kategorii: 463

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Communication Design and Branding  9783031353871 Springer Nature Switzerland
Communication Design and Branding

ISBN: 9783031353871 / Angielski / Miękka

ISBN: 9783031353871/Angielski/Miękka

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.

This book gathers new empirical findings fostering advances in the areas of communication design and branding, with a special emphasis of interdisciplinary approaches showing how to combine knowledge in those fields to improve businesses in a digital, global world. Gathering original, peer-reviewed contributions written by designers, computer scientists, marketer and product managers, this book provides both the communication and branding communities with a timely snapshot of current strategies and best-practices to improve different kinds of business through design.  By highlighting...

This book gathers new empirical findings fostering advances in the areas of communication design and branding, with a special emphasis of interdisc...

cena: 685,93

 Die Charakterstarke Marke: Mit Gelebten Charakterwerten Ein Beziehungsstarkes Business Entfalten. Das Markenbuch F?r Unternehmer - Mit Zahlreiche Daniel B?rnert 9783658433017 Springer Gabler
Die Charakterstarke Marke: Mit Gelebten Charakterwerten Ein Beziehungsstarkes Business Entfalten. Das Markenbuch F?r Unternehmer - Mit Zahlreiche

ISBN: 9783658433017 / Niemiecki

ISBN: 9783658433017/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Daniel Börnert
cena: 169,68

 
Branding In ESports: Engaging The Gamers

ISBN: 9788196716141 / Angielski

ISBN: 9788196716141/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Rafeal Mechlore
cena: 91,73

 Graphic Design Rules: Hints and Tips to Improve your Designs Chen Meihuan 9788410650053 Hoaki
Graphic Design Rules: Hints and Tips to Improve your Designs

ISBN: 9788410650053 / Angielski

ISBN: 9788410650053/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Chen Meihuan
cena: 130,66

 A Pocket Guide to Nike Josh Sims 9781529438666 Quercus Publishing
A Pocket Guide to Nike

ISBN: 9781529438666 / Angielski

ISBN: 9781529438666/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Josh Sims
cena: 75,62

 A Pocket Guide to Adidas Josh Sims 9781529438680 Quercus Publishing
A Pocket Guide to Adidas

ISBN: 9781529438680 / Angielski

ISBN: 9781529438680/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Josh Sims
cena: 75,62

 Advances in National Brand and Private Label Marketing  9783031328961 Springer Nature Switzerland
Advances in National Brand and Private Label Marketing

ISBN: 9783031328961 / Angielski / Miękka

ISBN: 9783031328961/Angielski/Miękka

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.

The 2023 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum to present and discuss original, rigorous, and significant contributions from researchers around the world on marketing issues facing retailers, store brand managers and national brand managers.



The two-day event covered a wide range of topics from varied fields including retailing, marketing, general business, psychology, economics and statistics. The conference addressed diverse areas of application such as branding strategies, innovation in private labels, private label...

The 2023 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum to present and discuss original, rigorous,...

cena: 645,58

 Interaction of Symbols: User-Centered Icon Design Paul Michael Zender 9781032591254 CRC Press
Interaction of Symbols: User-Centered Icon Design

ISBN: 9781032591254 / Angielski

ISBN: 9781032591254/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Paul Michael Zender
cena: 257,94

 Interaction of Symbols: User-Centered Icon Design Paul Michael Zender 9781032614779 CRC Press
Interaction of Symbols: User-Centered Icon Design

ISBN: 9781032614779 / Angielski

ISBN: 9781032614779/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Paul Michael Zender
cena: 681,49

 Different Perspectives in Design Thinking Yvonne Eriksson 9781032124971 CRC Press
Different Perspectives in Design Thinking

ISBN: 9781032124971 / Angielski

ISBN: 9781032124971/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Yvonne Eriksson
cena: 292,02

 Positionierung in B2b-M?rkten: Mehr Anziehungskraft Im Markt, H?here Identifikation Bei Mitarbeitern Und Kunden - Ein Pragmatischer Leitfaden Dennis Vogt 9783658448059 Springer Gabler
Positionierung in B2b-M?rkten: Mehr Anziehungskraft Im Markt, H?here Identifikation Bei Mitarbeitern Und Kunden - Ein Pragmatischer Leitfaden

ISBN: 9783658448059 / Niemiecki

ISBN: 9783658448059/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Dennis Vogt
cena: 207,36

 Claims, Slogans Und Hashtags ALS Instrumente Der Strategischen Markenf?hrung: Grundlagen, Verwendung Und Relevantes Markenrecht Matthias Johannes Bauer Dirk Jestaedt 9783658448783 Springer Gabler
Claims, Slogans Und Hashtags ALS Instrumente Der Strategischen Markenf?hrung: Grundlagen, Verwendung Und Relevantes Markenrecht

ISBN: 9783658448783 / Niemiecki

ISBN: 9783658448783/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Matthias Johannes Bauer; Dirk Jestaedt
cena: 150,79

 Die Rolle Und Bedeutung Der Werbung Im Automobil-Marketing Claus Hutter 9783658449124 Springer Gabler
Die Rolle Und Bedeutung Der Werbung Im Automobil-Marketing

ISBN: 9783658449124 / Niemiecki

ISBN: 9783658449124/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Claus Hutter
cena: 320,51

 Strategic Brand Design: Designing Brand Identity from a Marketing Perspective Roel Stavorinus 9781032765143 Routledge
Strategic Brand Design: Designing Brand Identity from a Marketing Perspective

ISBN: 9781032765143 / Angielski

ISBN: 9781032765143/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Roel Stavorinus
cena: 238,48

 Strategic Brand Design: Designing Brand Identity from a Marketing Perspective Roel Stavorinus 9781032765167 Routledge
Strategic Brand Design: Designing Brand Identity from a Marketing Perspective

ISBN: 9781032765167 / Angielski

ISBN: 9781032765167/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Roel Stavorinus
cena: 730,17

 Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management: Internal Marketing Pantea Foroudi Morteza Akbari 9783031629662 Springer
Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management: Internal Marketing

ISBN: 9783031629662 / Angielski

ISBN: 9783031629662/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Pantea Foroudi; Morteza Akbari
cena: 612,48

 Celebrity, Social Media Influencers and Brand Performance: Exploring New Dynamics and Future Trends in Marketing Saloomeh Tabari Qing Shan Ding 9783031635151 Palgrave MacMillan
Celebrity, Social Media Influencers and Brand Performance: Exploring New Dynamics and Future Trends in Marketing

ISBN: 9783031635151 / Angielski

ISBN: 9783031635151/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Saloomeh Tabari; Qing Shan Ding
cena: 685,93

 Marketing in a Transition Economy: New Realities, Challenges and Prospects Muhammad Ismail Hossain Nasrin Akter Abureza M. Muzareba 9789819735525 Palgrave MacMillan
Marketing in a Transition Economy: New Realities, Challenges and Prospects

ISBN: 9789819735525 / Angielski

ISBN: 9789819735525/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Muhammad Ismail Hossain; Nasrin Akter; Abureza M. Muzareba
cena: 443,82

 Commodity Branding Fridrik Larsen 9783031299681 Springer International Publishing AG
Commodity Branding

ISBN: 9783031299681 / Angielski / Miękka

ISBN: 9783031299681/Angielski/Miękka

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Fridrik Larsen
When it comes to branding the energy space, an exciting and largely unexplored field of research emerges. Energy companies are under the spotlight as consumers press for positive action on sustainability, CSR, and environmental issues. In light of this, this book has two objectives. First, the author explores the challenges and opportunities that experts within the field face when deciding on strategic brand direction. The results indicate that practitioners in recently liberalised markets have met the emerging branding challenges, such as differentiating commodities, meeting new consumer...
When it comes to branding the energy space, an exciting and largely unexplored field of research emerges. Energy companies are under the spotlight as ...
cena: 201,72

 Advances in National Brand and Private Label Marketing: 11th International Conference, Oxford, Uk, 2024 Juan Carlos G?zquez-Abad Nicoletta Occhiocupo Jos? Luis Ruiz-Real 9783031691911 Springer
Advances in National Brand and Private Label Marketing: 11th International Conference, Oxford, Uk, 2024

ISBN: 9783031691911 / Angielski

ISBN: 9783031691911/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Juan Carlos Gázquez-Abad; Nicoletta Occhiocupo; José Luis Ruiz-Real
cena: 685,93

Pierwsza Podprzednia  16  17  18  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia