Claims, Slogans Und Hashtags ALS Instrumente Der Strategischen Markenf?hrung: Grundlagen, Verwendung Und Relevantes Markenrecht
ISBN: 9783658448783 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
143,08 zł |
Die Rolle Und Bedeutung Der Werbung Im Automobil-Marketing
ISBN: 9783658449124 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
286,24 zł |
Strategic Brand Design: Designing Brand Identity from a Marketing Perspective
ISBN: 9781032765143 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
233,36 zł |
Strategic Brand Design: Designing Brand Identity from a Marketing Perspective
ISBN: 9781032765167 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
778,05 zł |
Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management: Internal Marketing
ISBN: 9783031629662 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
607,25 zł |
Celebrity, Social Media Influencers and Brand Performance: Exploring New Dynamics and Future Trends in Marketing
ISBN: 9783031635151 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
650,86 zł |
Marketing in a Transition Economy: New Realities, Challenges and Prospects
ISBN: 9789819735525 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
421,13 zł |
Commodity Branding
ISBN: 9783031299681 / Angielski / Miękka Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. When it comes to branding the energy space, an exciting and largely unexplored field of research emerges. Energy companies are under the spotlight as consumers press for positive action on sustainability, CSR, and environmental issues. In light of this, this book has two objectives. First, the author explores the challenges and opportunities that experts within the field face when deciding on strategic brand direction. The results indicate that practitioners in recently liberalised markets have met the emerging branding challenges, such as differentiating commodities, meeting new consumer...
When it comes to branding the energy space, an exciting and largely unexplored field of research emerges. Energy companies are under the spotlight as ...
|
|
cena:
172,26 zł |
Advances in National Brand and Private Label Marketing: 11th International Conference, Oxford, Uk, 2024
ISBN: 9783031691911 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
650,86 zł |
Markenf?hrung F?r Unternehmen Mit Purpose: Mit Dem Brand Purpose Model Canvas Zur Nachhaltigen Marke
ISBN: 9783658459215 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
53,64 zł |
Durch Markenf?hrung Und Innovation Zu Mehr Nachhaltigkeit Im Unternehmen: Wie Sie Nachhaltigkeit Bei Gleichzeitigem Wirtschaftlichen Erfolg Erreichen
ISBN: 9783658461164 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
89,44 zł |
Platform Ambitions of Brands: A Scale Development and Empirical Investigation for Manufacturer Brands
ISBN: 9783658462208 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
382,84 zł |
Yes Logo
ISBN: 9789819966103 / Angielski / Miękka Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. This book focuses on how to succeed in China, the globe’s largest consumer market, through the branding market strategy. What are the undisclosed recipes that brands can follow to capture the attention and emotion of consumers in China? What’s the magical key to open the locked doors? The answer to these questions would be intriguing for many readers outside China, including but not limited to executives of global brands, owners of medium-and-small-sized businesses aiming for the global market, branding/marketing professionals, financial investors and analysts, business professors and... This book focuses on how to succeed in China, the globe’s largest consumer market, through the branding market strategy. What are the undisclosed... |
|
cena:
229,69 zł |
"That Sh*t Will Never Sell!": The Story of the Men Who Sold The World What it Didn't Know it Wanted. Again and Again
ISBN: 9780995657502 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
87,37 zł |
"That Sh*t Will Never Sell!": The Story of the Men Who Sold The World What it Didn't Know it Wanted. Again and Again
ISBN: 9780995657526 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
111,66 zł |
"That Sh*t Will Never Sell!" Special Colour Edition: The Story of the Men Who Sold The World What it Didn't Know it Wanted. Again and Again
ISBN: 9780995657533 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
189,37 zł |
"That Sh*t Will Never Sell!" Special Colour Edition: The Story of the Men Who Sold The World What it Didn't Know it Wanted. Again and Again
ISBN: 9780995657540 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
267,08 zł |
Authentische Markenkommunikation Von Umweltschutzbezogenen Csr-Aktivit?ten Durch Transparenz Anhand Von Zweiseitigen Botschaften
ISBN: 9783658466541 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
268,33 zł |
Branding Secrets: The Underground Playbook for Building a Great Brand with Very Little Money
ISBN: 9789916746264 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
130,05 zł |
Branding Low Cost: C?mo crear una gran marca con muy poco dinero
ISBN: 9789916746271 / Hiszpański Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
130,05 zł |