![]() |
The Pizza Guide to Digital Marketing: A Delicious First Byte of the Biggest Business Game Changers of Your Lifetime
ISBN: 9780648505068 / Angielski / Twarda / 454 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
113,99 |
![]() |
Handbook of Research on Innovations in Technology and Marketing for the Connected Consumer
ISBN: 9781799801313 / Angielski / Twarda / 305 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
1642,99 |
![]() |
Handbook of Research on Retailing Techniques for Optimal Consumer Engagement and Experiences
ISBN: 9781799814122 / Angielski / Twarda / 400 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
1592,43 |
![]() |
2019 Nimdzi Compendium: A curated selection of research and writings on the language services industry by Nimdzi Insights
ISBN: 9780999289457 / Angielski / Miękka / 330 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
252,77 |
![]() |
Customer Satisfaction and Sustainability Initiatives in the Fourth Industrial Revolution
ISBN: 9781799814191 / Angielski / Twarda / 350 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
1314,39 |
![]() |
Marketing Automation and Online Marketing: Automate Your Business through Marketing Best Practices such as Email Marketing and Search Engine Optimizat
ISBN: 9781922301130 / Angielski / Twarda / 74 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
148,95 |
![]() |
Seo: Step-by-step beginners' guide to dominate the first page using Google Analytics, Adwords etc.
ISBN: 9781922301192 / Angielski / Twarda / 70 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
113,99 |
![]() |
The Great First Impression Book Proposal: Everything You Need to Know About Selling Your Book to an Agent or Publisher in Thirty Minutes or Less
ISBN: 9781615994823 / Angielski / Twarda / 54 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
83,43 |
![]() |
Facebook Marketing: A Beginners' Guide to Gaining Customers using Facebook Advertising
ISBN: 9781922301581 / Angielski / Twarda / 64 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
127,67 |
![]() |
Transformative Consumer Research for Personal and Collective Well-Being
ISBN: 9780367864828 / Angielski / Miękka / 766 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
237,50 |
![]() |
Product Management: Managing Existing Products
ISBN: 9781838592738 / Angielski / Miękka / 170 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
72,32 |
![]() |
On the Origins of Self-Service
ISBN: 9780367872601 / Angielski / Miękka / 226 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
203,56 |
![]() |
Emotional, Sensory, and Social Dimensions of Consumer Buying Behavior
ISBN: 9781799822202 / Angielski / Twarda / 325 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Unprecedented changes in consumer shopping habits pose major challenges for retailers who need to consider the multidimensional nature of shopping in order to design and provide engaging consumer experiences. The intersection between in-store and online shopping is also fundamental to meet the fast-changing consumer behavior. Comprehending how environmental and sensory dimensions, leisure, entertainment, and social interactions influence shopper emotions may enhance the shopping experience. Emotional, Sensory, and Social Dimensions of Consumer Buying Behavior is an essential reference...
Unprecedented changes in consumer shopping habits pose major challenges for retailers who need to consider the multidimensional nature of shopping in ...
|
cena:
1148,18 |
![]() |
Engaging Brands: A Customer-Centric Approach for Superior Experiences
ISBN: 9781138587014 / Angielski / Miękka / 258 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
189,02 |
![]() |
Why Marketing to Women Doesn't Work: Using Market Segmentation to Understand Consumer Needs
ISBN: 9781349471027 / Angielski / Miękka / 231 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
168,35 |
![]() |
Why People (Don't) Buy: The Go and Stop Signals
ISBN: 9781349499878 / Angielski / Miękka / 223 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
152,58 |
![]() |
Comparative Advertising: History, Theory, and Practice
ISBN: 9781498560344 / Angielski / Miękka / 246 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
179,37 |
![]() |
Total Revenue Management (Trm): Case Studies, Best Practices and Industry Insights
ISBN: 9783030469849 / Angielski / Twarda / 191 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
321,26 |
![]() |
The Customer Experience Model
ISBN: 9780367478254 / Angielski / Twarda / 110 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
252,04 |
![]() |
The Aging Consumer: Perspectives from Psychology and Marketing
ISBN: 9780367360931 / Angielski / Miękka / 352 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
237,50 |